eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Gdañski › Modernizacja kot³owni i sieci ciep³owniczej w budynku Zespo³u Szkolno - Przedszkolnego w Kmiecinie

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2023-06-07


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja kot³owni i sieci ciep³owniczej w budynku Zespo³u Szkolno - Przedszkolnego w Kmiecinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Nowy Dwór Gdañski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747891

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Wejhera 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Nowy Dwór Gdañski

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-100

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdañski

1.5.7.) Numer telefonu: 552472401

1.5.8.) Numer faksu: 552472405

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miastonowydwor.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.miastonowydwor.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja kot³owni i sieci ciep³owniczej w budynku Zespo³u Szkolno - Przedszkolnego w Kmiecinie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-55aa4e21-04ff-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00252456

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00029140/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.10 Modernizacja kot³owni i sieci ciep³owniczej w budynku Zespo³u Szkolno - Przedszkolnego w Kmiecinie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://bip.miastonowydwor.pl/, https://platformazakupowa.pl/pn/miastonowydwor

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Postêpowanie prowadzone jest w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/miastonowydwor

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 2 rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego zamieszcza wymagania dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za po¶rednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.

2. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Nowego Dworu Gdañskiego
z siedzib± w Urzêdzie Miejskim w Nowym Dworze Gdañskim, ul. Ernesta Wejhera 3, 82-100 Nowy Dwór Gdañski;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym
z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja kot³owni i sieci ciep³owniczej w budynku Zespo³u Szkolno - Przedszkolnego w Kmiecinie. Inwestycja realizowana jest w ramach projektu pn. „Zielone ¯u³awy – poprawa efektywno¶ci energetycznej budynków szkolnych na obszarze ¯u³aw Wi¶lanych”.

Obiekt jest wyposa¿ony w instalacjê wod-kan oraz instalacjê grzewcz± zasilan± kot³owni± na olej opa³owy. W zwi±zku z planowanym doprowadzeniem gazu ziemnego do miejscowo¶ci Kmiecin, nale¿y:
- zlikwidowaæ istniej±cy kocio³ olejowy wraz z magazynem oleju
- zamontowaæ w jego miejsce now± kaskadê dwóch kot³ów gazowych o mocy min. 2x112,5 kW
- wykonaæ instalacjê gazow± wewnêtrzn± oraz zewnêtrzn± od punktu pomiarowo – redukcyjnego na granicy dzia³ki do budynku.
Projektowany gaz zostanie wykorzystany tak¿e do zasilenia urz±dzeñ w kuchni – taboret gazowy 9m kW – 2 szt. oraz kuchenki gazowej 4 – palnikowej o mocy 11 kW – 1 szt., które obecnie s± zasilane z butli gazowych 11 kg. z gazem p³ynnym.


Instalacja gazowa

Nale¿y wykonaæ instalacjê gazow± podziemn± z rur PE 63x5,8, zachowuj±c bezpieczne odleg³o¶ci od obcego uzbrojenia. Rury powinny zostaæ u³o¿one na g³êboko¶ciach podanych w profilu pod³u¿nym. W odleg³o¶ci oko³o 0,5 m za szafk± na gazomierz (punkt redukcyjno – pomiarowy) oraz od budynku nale¿y wykonaæ przej¶cie PE – STAL PE63/DN50. Nad ruroci±giem u³o¿yæ ta¶mê ochronn± z tworzywa sztucznego, ¿ó³tego koloru o szeroko¶ci równej ¶rednicy gazoci±gu, nie mniejszej jednak ni¿ 0,4 m. Instalacjê gazow± podziemn± zakoñczyæ wej¶ciem do budynku w odleg³o¶ci nie mniejszej ni¿ 0,5 m od otworów drzwiowych i okiennych na wysoko¶æ 0,5 m – z zaworem odcinaj±cym w szafce ochronnej. Prace zwi±zane z montowaniem i uk³adaniem instalacji gazowej podziemnej nale¿y prowadziæ w sposób, który nie powoduje zanieczyszczeñ wnêtrza rur, uszkodzeñ pow³oki izolacyjnej oraz powstania nadmiernych naprê¿eñ odcinkach rur przewodowych.

Kot³ownia gazowa

Nale¿y zlikwidowaæ istniej±cy kocio³ olejowy wraz z magazynem oleju i zamontowaæ w jego miejsce now± kaskadê dwóch kot³ów gazowych o mocy min. 2x112,5 kW. Instalacja grzewcza nie ulega przebudowie. Ca³a technologia kot³owni za sprzêg³em hydraulicznym pozostaje bez zmian. Przed sprzêg³em hydraulicznym pozostaje istniej±cy uk³ad pompy obiegowej wraz z armatur±. Naczynie zbiorcze pozostaje istniej±ce – do pod³±czenia do nowego uk³adu kaskady kot³ów gazowych.

Wykonana kot³ownia stanowiæ bêdzie ¼ród³o ciep³a dla potrzeb istniej±cej instalacji grzewczej i ciep³ej wody przedmiotowego budynku. Kot³owniê zlokalizowano na przyziem w wydzielonym pomieszczeniu zaadoptowanym na kot³owniê – nale¿y w³±czyæ korytarz do pomieszczenia kot³owni i zamontowaæ na zewn±trz przeszklone drzwi pe³ni±e jednocze¶nie funkcjê okna – o odporno¶ci ogniowej EI30. Pozosta³e drzwi z korytarza nale¿y zamontowaæ jako EI30. Kaskada dwóch kot³ów gazowych o mocy nominalnej 112,5 kW ka¿dy. Parametry pracy tz/tp: 80°/60°C. Elementy uk³adu technologicznego kot³owni wg. graficznej czê¶ci opracowania.
Kot³ownia ma zostaæ wyposa¿ona w kompletn± automatykê ze sterowaniem pogodowym – umo¿liwiaj±c± zdalne sterowanie kot³owni± i dozór przez wybrany w przysz³o¶ci serwis.
Na bazie ustawionych parametrów termoregulator oblicza temperaturê zasilania instalacji. Regulator decyduje, kiedy kocio³ za³±czyæ, przy jakiej mocy i z jak± sekwencj± zap³onu w zale¿no¶ci od zapotrzebowania cieplnego instalacji.
Do zabezpieczeñ kot³owni gazowej nale¿y zaliczyæ istniej±ce naczynie wzbiorcze przeponowe oraz zawory bezpieczeñstwa - 2 szt.

Po wykonaniu instalacji, Wykonawca zobowi±zany jest zg³osiæ do UDT gotowo¶æ odbioru urz±dzeñ technicznych i przekazaæ Zamawiaj±cemu dokumenty potwierdzaj±ce dopuszczenie do eksploatacji kot³ów gazowych.


Szczegó³owy zakres robót do wykonania okre¶la dokumentacja projektowa pn. „Projekt instalacji wewnêtrznej i zewnêtrznej gazu ziemnego wraz przebudow± istniej±cej kot³owni olejowej polegaj±cej na monta¿u nowych kot³ów gazowych w budynku Zespo³u Szkolno - Przedszkolnego w m. Kmiecin ul. ¯u³awska 6 - dzia³ka nr 169/4 obrêb Kmiecin”, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót jako dokumenty pomocnicze, stanowi±ce za³±czniki do SWZ. Wykonawca powinien traktowaæ przedmiar robót przygotowany przez Zamawiaj±cego, jako dokument informacyjny, z którego mo¿e korzystaæ, ale nie ma takiego obowi±zku.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazoci±gów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wszystkie oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu oceniane bêd± na podstawie kryterium „cena”
i kryterium „gwarancja”.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
1) Warunek ten zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie, wykona³ i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej jedn± robotê budowlan± (zamówienie na roboty budowlane) polegaj±c± na budowie lub przebudowie kot³owni gazowej o mocy min. 100 kW.
2) Warunek ten zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e skierowanie do realizacji zamówienia publicznego nastêpuj±ce osoby:
1) kierownik budowy – minimalna liczba osób: 1, kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ, do¶wiadczenie: co najmniej 36 miesiêcy (licz±c od dnia uzyskania uprawnieñ) do¶wiadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót;
2) kierownik robót elektrycznych i elektroenergetycznych – minimalna liczba osób: 1, kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, do¶wiadczenie: co najmniej 36 miesiêcy (licz±c od dnia uzyskania uprawnieñ) do¶wiadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 6 do SWZ,
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – za³±cznik nr 7 do SWZ,
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj±
o podstawie do dysponowania tymi osobami – za³±cznik nr 8 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
1) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ oraz o¶wiadczenie podmiotu oddaj±cego do dyspozycji Wykonawcy zasoby na potrzeby realizacji zamówienia, wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ – je¿eli dotyczy,
2) o¶wiadczenie, od Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy – za³±cznik nr 9 do SWZ – je¿eli dotyczy,
3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa - je¿eli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.

2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia,
o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.

3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy, Formularz o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 9 do SWZ.

4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

5. O¶wiadczenie i dokumenty potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu sk³adaj± wykonawcy w takim zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia okre¶la za³±cznik nr 10 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-23 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy dostêpnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/miastonowydwor

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-23 11:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-07-21

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zaproszonych zostanie nie wiêcej ni¿ trzech Wykonawców, których oferty uzyskaj± najwy¿sz± punktacjê przy zastosowaniu wszystkich kryteriów oceny ofert wskazanych w rozdz. XIX SWZ.

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Moc± art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê (Dz. U. 2023 poz. 129) z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza siê:
a) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
b) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 z pó¼n. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
c) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217 z pó¼n. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.

Inwestycja realizowana jest w ramach projektu pn. „Zielone ¯u³awy – poprawa efektywno¶ci energetycznej budynków szkolnych na obszarze ¯u³aw Wi¶lanych”. Projekt wspó³finansowany ze ¶rodków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego w ramach Programu ¦rodowisko, Energia i Zmiany Klimatu – Energia odnawialna, efektywno¶æ energetyczne, bezpieczeñstwo energetyczne.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.