eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głuszyca › Usługa kompleksowego sprzątania budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Głuszycy"



Ogłoszenie z dnia 2022-07-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa kompleksowego sprzątania budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Głuszycy”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Głuszyca

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718248

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 9

1.5.2.) Miejscowość: Głuszyca

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-340

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gluszyca.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.gluszyca.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gluszyca

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoły Podstawowej nr 3

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8851033110

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 8

1.5.2.) Miejscowość: Głuszyca

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-340

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gluszyca.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gluszyca.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa kompleksowego sprzątania budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Głuszycy”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea610dc6-bfce-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00252434

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00125852/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NIBITZKiZP.271.3.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 138814,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania i utrzymania czystości w obiekcie: Szkoła Podstawowa nr 3 w Głuszycy – ul. Kolejowa 8. Usługa w okresie obowiązywania umowy (usługa sprzątania nie obejmuje miesiąca lipca), będzie wykonywana w sposób sprawny, dokładny i terminowy z zastosowaniem urządzeń, materiałów i środków o nie niszczącym działaniu na czyszczone powierzchnie i elementy wyposażenia budynku
2. Wykonawca powinien we własnym zakresie przyjąć podstawy wyceny, tak aby zakres prac zawarty w wycenie – zapewniał wykonanie przedmiotu zamówienia w sposób określony w SWZ i załączniku, o których mowa w pkt 5.
3. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym cenę realizacji przedmiotu zamówienia świadczonej usługi uwzględniając wszystkie dodatkowe koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90919300-5 - Usługi sprzątania szkół

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

UZASADNIENIE FAKTYCZNE
W ramach przedmiotowego postepowania złożono 9 ofert. Oferty niżej wskazanych wykonawców zostały odrzucone:

1. PPHU „OSCAR” , UL. Siemienicka 57, 55-120 Oborniki Śląskie,
2. ZIELONO MI MICHAŁ MARTELUS, 58-160 Cieszów, ul. Główna 43,
3. Ewenement Sp. z. o. o, ul. Dąbrowskiego 77A, 60-529 Poznań,

Natomiast, wykonawca F.U. M.A.D Service, 21-450 STOCZEK ŁUKOWSKI, JAMIELNIK KOLONIA, 11A, przesłał do zamawiającego pismo, w którym wskazał, iż odstępuje od dalszego udziału w przedmiotowym postępowaniu, przez co należy rozumieć, że wykonawca uchylił się od zawarcia umowy.

Pozostałe oferty przewyższały kwotę, która zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia.


WYKONAWCY, KTÓRYCH OFERTY ZOSTAŁY ODRZUCONE
Ad. 1
UZASADNIENIE FAKTYCZNE I PRAWNE
Podstawą prawną odrzucenia oferty złożonej przez firmę: PPHU „OSCAR” , UL. Siemienicka 57, 55-120 Oborniki Śląskie, jest art. 226 ust. 1 pkt 12, ustawy - Prawo zamówień publicznych, który stanowi: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłu-żenie terminu związania ofertą.

Zamawiający pismem dnia 25 maja 2022 r. zwrócił się do Wykonawców na art. 307 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. ‏– Prawo zamówień publicznych, o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą do dnia 22 czerwca 2022 r. Ww Wykonawca, nie wyraził zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
Ad. 2
UZASADNIENIE FAKTYCZNE I PRAWNE
Podstawą prawną odrzucenia oferty złożonej przez firmę: ZIELONO MI MICHAŁ MARTELUS, 58-160 Cieszów, ul. Główna 43, jest art. 226 ust. 1 pkt 12, ustawy - Prawo zamówień publicznych, który stanowi: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.

Zamawiający pismem dnia 25 maja 2022 r. zwrócił się do Wykonawców na art. 307 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. ‏– Prawo zamówień publicznych, o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą do dnia 22 czerwca 2022 r. Ww Wykonawca, nie złożył pisemnego oświadczenie zawierające zgodę na przedłużenie terminu związania ofertą, opatrzoną podpisem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w formie/postaci elektronicznej, należy złożyć Zamawiającemu w następujący sposób za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gluszyca

Ad. 3
UZASADNIENIE FAKTYCZNE I PRAWNE
Podstawą prawną odrzucenia oferty Ewenement Sp. z. o. o, ul. Dąbrowskiego 77A, 60-529 Poznań, jest art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, który stanowi: została złożona przez wykonawcę: który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.

Wykonawca, został wezwany do złożenia, aktualnych na dzień złożenia, podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w SWZ. Z uwagi, iż we wskazanym terminie wykonawca nie złożył wymaganych dokumentów i oświadczeń, został ponownie wezwany do ich złożenia. Wykonawca w terminie wyznaczonym nie złożył wymaganych dokumentów i oświadczeń, przez co nie potwierdził, iż spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

UZASADNIENIE PRAWNE UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
Podstawą prawną unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia jest art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, który stanowi: zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie za-mówienia (…).

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 216480 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.