eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lądek › Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Lądek - etap II



Ogłoszenie z dnia 2024-03-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Lądek – etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD GMINY W LĄDKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000533104

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 26

1.5.2.) Miejscowość: Lądek

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-406

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 622763512

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gminaladek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaladek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gminaladek

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Lądek – etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42a7b064-e1ff-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00252209

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041215/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Lądek – etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00245595

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonawca jest zobowiązany zaprojektować, wybudować i oddać do użytkowania 4 odcinki drogi w lokalizacjach i o parametrach opisanych w dokumentacji postepowania.
Nie ograniczając się do niżej wymienionych Robót, lecz zgodnie z wszystkimi innymi wymaganiami określonymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, Wykonawca w ramach ceny oferty, zaprojektuje i wykona następujące Roboty budowlane:
• roboty pomiarowe wraz z odtworzeniem granic pasa drogowego;
• odhumusowanie terenu robót;
• wzmocnienie podłoża gruntowego dla uzyskania właściwych warunków posadowienia nawierzchni;
• wycinka drzew i krzewów wraz z karczowaniem pni;
• wykonanie robót ziemnych;
• rozbiórkę elementów dróg i przepustów;
• przebudowę i budowę zjazdów;
• budowę systemu odwodnienia drogi;
• w razie potrzeb ustawienie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego
• w razie potrzeb ustawienie barier zabezpieczających ruch pieszy i rowerowy;
• wykonanie oznakowania poziomego i pionowego;
• przebudowę kolidujących urządzeń i sieci istniejącej infrastruktury pod i nadziemnej: urządzeń teletechnicznych i energetycznych, sieci wodociągowych, kanalizacji, urządzeń melioracyjnych i hydrologicznych i innych, zgodnie z podanymi przez ich właścicieli warunkami technicznymi;
• oczyszczenie i udrożnienie istniejących urządzeń melioracyjnych, kanalizacyjnych i odbiorników w zakresie zapewniającym skuteczne odprowadzenie wody z pasa drogowego,
• nasadzenia rekompensujące drzew i krzewów;
• regulacja wysokościowa elementów uzbrojenia obcego;
• humusowanie terenu i obsianie trawą;
• zabezpieczenie skarp oraz wykonanie ścian oporowych;
• roboty wykończeniowe i porządkowe;
• pełnienie nadzoru autorskiego;
• w razie potrzeb uzyskanie zgody na prowadzenie i przeprowadzenie badań archeologicznych,
• przygotowanie dokumentów do wniosku o pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenia zakończenia robót;
• sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej;
• po zakończeniu robót wykonanie pełnej rekultywacji terenów zajętych przez zaplecza techniczne i socjalne, plac budowy, drogi tymczasowe – wykonane na potrzeby Wykonawcy i budowy oraz wszelkich innych terenów przekształconych przez Wykonawcę;
• wykonanie napraw w zakresie przywrócenia dróg, nieruchomości użytkowanych przez Wykonawcę, lub budynków uszkodzonych w skutek działań Wykonawcy do stanu technicznego nie gorszego niż przed rozpoczęciem budowy;
• wszelkie inne roboty jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia.
4. Planowana inwestycja drogowa zlokalizowana jest w całości na terenie Województwa Wielkopolskiego, w Powiecie Słupeckim, w Gminie Lądek, na terenie miejscowości Policko, Ratyń, Ciążeń, Samarzewo.
Budowa drogi wewnętrznej w m. Ciążeń ul. Plażowa
Należy zaprojektować i wybudować odcinek drogi o długości minimum 102 m. Zaprojektować jezdnię o szerokości 4,00 m wraz z obustronnymi poboczami o szerokości 0,75 m. Dodatkowo w okolicy przepompowni ścieków należy zaprojektować mijankę, a na końcu odcinka plac, dający możliwość zawracania. Odwodnienie przewidziane jest jako spływ powierzchniowy na teren nieutwardzony w granicach pasa drogowego.
Przebudowa drogi gminnej nr 433007P w m. Policko
Należy zaprojektować i wybudować odcinek drogi klasy D o długości minimum 209 m. Zaprojektować jezdnię o szerokości 4,00 m wraz z obustronnymi poboczami o szerokości 0,50 m. Lewą krawędź jezdni umocnić krawężnikiem 15x30x100 cm ułożonym 1 cm poniżej krawędzi jezdni. Odwodnienie przewidziane jest jako spływ powierzchniowy na teren nieutwardzony w granicach pasa drogowego.
Istniejące skarpy wykopów/nasypów umocnić płytami ażurowymi lub obrukować gdy ich pochylenie będzie większe niż 1:1,5.
Budowa drogi wewnętrznej w m. Ratyń dz. nr 308/9
Należy zaprojektować i wybudować odcinek drogi o długości minimum 486 m. Zaprojektować jezdnię o szerokości 4,00 m wraz z obustronnymi poboczami o szerokości 0,75 m z lewej strony jezdni i 0,50 m z prawej strony jezdni.
Odwodnienie przewidziane jest jako spływ powierzchniowy na teren nieutwardzony w granicach pasa drogowego. Dodatkowo na początku odcinka po stronie północnej skrzyżowania należy wykonać nowy odcinek rowu wraz z przepustem pod drogą. Rów przydrożny wraz z przepustami zlokalizowany wzdłuż drogi wewnętrznej na dz. nr 304/5 obręb Ratyń należy oczyścić i odmulić na odcinku około 470 m.
Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Samarzewo dz. nr 22
Należy zaprojektować i wybudować odcinek drogi o długości minimum 431 m. Zaprojektować jezdnię o szerokości 4,00 m wraz z obustronnymi poboczami o szerokości 0,50 m. Odwodnienie przewidziane jest jako spływ powierzchniowy na pobocza. Na początku odcinka należy wykonać przepust pod drogą oraz oczyścić i odmulić rów na odcinku około 10 m od wylotu. Przebudowę zjazdu na drogę wewnętrzną uzgodnić z Powiatowym Zarządem Dróg w Słupcy. Nawierzchnię na końcu odcinka wpasować w dalszy istniejący przebieg drogi gminnej na terenie gminy Kołaczkowo.
Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, tj. Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU), stanowiące załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Na zamówienie składa się wykonanie w zakresie wszystkich części zamówienia: kompletu opracowań projektowo-kosztorysowych, wykonanie robót budowlanych oraz pełnienie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie przed terminem składania ofert w związku ze stwierdzeniem błędów w zakresie opisu przedmiotu zamówienia dla celów uzyskania dofinansowania, co powoduje, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.