eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa › Utworzenie miejsc rekreacji i wypoczynku w miejscowości Dąbrowa



Ogłoszenie z dnia 2024-03-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Utworzenie miejsc rekreacji i wypoczynku w miejscowości Dąbrowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĄBROWA

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350820

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kasztanowa 16

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-306

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: +48523153216

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug-dabrowa@ug-dabrowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ug-dabrowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie miejsc rekreacji i wypoczynku w miejscowości Dąbrowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-244ae254-c5d4-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00252145

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00084655/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Utworzenie miejsc rekreacji i wypoczynku w miejscowości Dąbrowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00096425

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Miasteczko rowerowe to edukacyjny kompleks obiektów dla uczniów szkół podstawowych oraz dzieci w wieku przedszkolnym przeznaczonych do nauki przepisów ruchu drogowego i praktycznego szkolenia z zakresu ruchu pieszych oraz nauki jazdy na rowerze i motorowerze. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1a do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

4.5.5.) Wartość części: 49003,83 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa placu zabaw. W skład zestawu placu zabaw powinny wchodzić:
- wieże – min 6 szt. w tym 2 wieże z daszkami,
- zjeżdżalnie – 2 szt. ,
- zjeżdżalnia rurowa – 1 szt.
- pomost linowy – 2 szt.
- wejście linowe pionowe – 1 szt.
- wejście spinaczkowe – 1 szt.
- przeplotnia linowa – 1 szt.
- panel zegar – 1 szt.
- panel labirynt – 1 szt.
- panel O i X – 1 szt.

Powierzchnia zabudowy max 9m x 9m
Wysokość zestawu max 4,5 m

Materiały:
- konstrukcja wykonana ze stali nierdzewnej.
- słupy nośne o przekroju min. 60 mm,
- barierki, panele i dachy wykonane z tworzywa kolorowego HDPE,
- liny polipropylenowe średnicy min 16 mm z rdzeniem stalowym,
- łączniki lin z tworzywa wysokoudarowego,
- podłogi antypoślizgowe
- ślizgi zjeżdżalni wykonane ze stali nierdzewnej,
- zjeżdżalnia rurowa wykonana z tworzywa. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1b do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 95116,86 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa zestawu siłowni zewnętrznych. Siłownia zewnętrzna dostosowana dla osób od 140 cm wzrostu Konstrukcja: profile stalowe, malowane proszkowo, także siedziska, oparcia, pedały wykonane z blach stalowej malowanej proszkowo. Elementy montowane na prefabrykowanych fundamentach, lub alternatywnie na stopach fundamentowych wykonywanych na miejscu. Wszystkie zamontowane urządzenia rekreacyjne i zestawy zabawowe muszą posiadać komplet niezbędnych certyfikatów i atestów uprawniających je do ogólnego stosowania oraz instrukcje konserwacji i użytkowania. Produkt muszą być zgodne PN-EN 16630
Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1c do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

4.5.5.) Wartość części: 49003,83 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49074,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49074,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49074,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Smart Plac sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6423190117

7.3.3) Ulica: Podmiejska 89a

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-207

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49074,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-20

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72925,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72925,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72925,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CROQUET sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961434198

7.3.3) Ulica: Trzebnicka 81

7.3.4) Miejscowość: Szczodre

7.3.5) Kod pocztowy: 55-095

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72925,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-20

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42250,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58627,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42250,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4STB sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9731016256

7.3.3) Ulica: Osadnicza 35

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-785

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42250,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.