Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00190855/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
P-10-2024 Robota budowlana w zakresie wymiany dźwigów osobowych w budynkach RSS realizowana w ramach zadania: „Przebudowa i modernizacja oddziałów i zakładów szpitalnych RSS wraz z wyposażeniem”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr. Tytusa Chałubińskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000315086
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lekarska 4
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-610
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@szpital.radom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpital.radom.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2bf6327a-ca55-11ee-a84d-d63fc4d19e651.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
P-10-2024 Robota budowlana w zakresie wymiany dźwigów osobowych w budynkach RSS realizowana w ramach zadania: „Przebudowa i modernizacja oddziałów i zakładów szpitalnych RSS wraz z wyposażeniem”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2bf6327a-ca55-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00251987
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054208/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Wymiana dźwigów (budynek główny, SOR i pawilon dziecięcy)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00190855
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P-10-2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 688000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 Wymiana dźwigu osobowego - Budynek Główny SOR4.5.3.) Główny kod CPV: 45313100-5 - Instalowanie wind
4.5.5.) Wartość części: 350000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 Wymiana dźwigu osobowego - Pawilon4.5.3.) Główny kod CPV: 45313100-5 - Instalowanie wind
4.5.5.) Wartość części: 338000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt. 6 z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych /t.j. Dz. U. 2023 poz. 1605 ze zm./ - postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający zgodnie z wymogiem pkt. 5.1.2.a) SWZ wprowadził warunek udziału w postępowaniu w zakresie: Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
„Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności, jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia wydane przez organ właściwej jednostki dozoru technicznego, zgodnie z art. 9 ust. 1, 2, 4 w zw. z art. 37 pkt. 3 Ustawy z dnia 21.12.2000 r. o Dozorze Technicznym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1622), t.j.:
1) do wytwarzania dźwigów osobowych, dźwigów szpitalnych, dźwigów towarowych, dźwigów towarowych małych
2) do modernizacji dźwigów osobowych, dźwigów szpitalnych, dźwigów towarowych, dźwigów towarowych małych”, żądając w celu spełnienia warunku dostarczenia przez wykonawcę, zgodnie z pkt. 6.4.2. SWZ:
1) dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnienia Urzędu Dozoru Technicznego zgodnie z art. 9 ust. 1, 2, 4 w zw. z art. 37 pkt.3 Ustawy z dnia 21.12.2000 r. o Dozorze Technicznym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1622):
1) do wytwarzania dźwigów osobowych, dźwigów szpitalnych, dźwigów towarowych, dźwigów towarowych małych
2) do modernizacji dźwigów osobowych, dźwigów szpitalnych, dźwigów towarowych, dźwigów towarowych małych w celu potwierdzenia spełnienia warunku określonego w pkt. 5.1.2. a) SWZ.
Zamawiający określił warunek z naruszeniem art. 112 ust. 1 ustawy Pzp, w sposób uniemożliwiający ocenę zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia. Zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 21.12.2000 r. o Dozorze Technicznym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1622) oraz rozporządzeniem MINISTRA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I TECHNOLOGII z dnia 30 października 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego /Dz.U. 2018 poz. 2176/, dozór techniczny w zakresie wytwarzania urządzeń technicznych nie obejmuje dźwigów osobowych, dźwigów szpitalnych, dźwigów towarowych, dźwigów towarowych małych. Warunek określony w SWZ skutkuje brakiem możliwości dostarczenia przez któregokolwiek wykonawcę uprawnienia jednostki dozoru technicznego do wytwarzania dźwigów, narusza art. 112 ustawy Pzp poprzez uniemożliwienie Zamawiającemu ocenę zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 306024,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 350550,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt. 6 z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych /t.j. Dz. U. 2023 poz. 1605 ze zm./ - postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający zgodnie z wymogiem pkt. 5.1.2.a) SWZ wprowadził warunek udziału w postępowaniu w zakresie: Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
„Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności, jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia wydane przez organ właściwej jednostki dozoru technicznego, zgodnie z art. 9 ust. 1, 2, 4 w zw. z art. 37 pkt. 3 Ustawy z dnia 21.12.2000 r. o Dozorze Technicznym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1622), t.j.:
1) do wytwarzania dźwigów osobowych, dźwigów szpitalnych, dźwigów towarowych, dźwigów towarowych małych
2) do modernizacji dźwigów osobowych, dźwigów szpitalnych, dźwigów towarowych, dźwigów towarowych małych”, żądając w celu spełnienia warunku dostarczenia przez wykonawcę, zgodnie z pkt. 6.4.2. SWZ:
1) dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnienia Urzędu Dozoru Technicznego zgodnie z art. 9 ust. 1, 2, 4 w zw. z art. 37 pkt.3 Ustawy z dnia 21.12.2000 r. o Dozorze Technicznym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1622):
1) do wytwarzania dźwigów osobowych, dźwigów szpitalnych, dźwigów towarowych, dźwigów towarowych małych
2) do modernizacji dźwigów osobowych, dźwigów szpitalnych, dźwigów towarowych, dźwigów towarowych małych w celu potwierdzenia spełnienia warunku określonego w pkt. 5.1.2. a) SWZ.
Zamawiający określił warunek z naruszeniem art. 112 ust. 1 ustawy Pzp, w sposób uniemożliwiający ocenę zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia. Zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 21.12.2000 r. o Dozorze Technicznym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1622) oraz rozporządzeniem MINISTRA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I TECHNOLOGII z dnia 30 października 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego /Dz.U. 2018 poz. 2176/, dozór techniczny w zakresie wytwarzania urządzeń technicznych nie obejmuje dźwigów osobowych, dźwigów szpitalnych, dźwigów towarowych, dźwigów towarowych małych. Warunek określony w SWZ skutkuje brakiem możliwości dostarczenia przez któregokolwiek wykonawcę uprawnienia jednostki dozoru technicznego do wytwarzania dźwigów, narusza art. 112 ustawy Pzp poprzez uniemożliwienie Zamawiającemu ocenę zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289419,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 322260,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu
- Dostawa artykułów spożywczych
- Usługa parkowania/przechowywania pojazdów/rzeczy zabezpieczonych przez Policję i na jej koszt oraz innych pojazdów zleconych przez Policję do prowadzonych postępowań
- Usługa sporządzenia operatu szacunkowego celem określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej położonej przy ul. Tytoniowej/Blaszanej w Radomiu.
- P-24/2024-Zakup i dostawa asortymentu do sterylizacji dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
- P-33/2024: Zakup i dostawa mleka i produktów mleczarskich dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego - etap II - budowa windy w budynku Urzędu Miejskiego w Konstantynowie Łódzkim w celu likwidacji barier architektonicznych
- Remont budynku Przedszkola Publicznego Nr 1 w Goczałkowicach-Zdroju wraz z dostosowaniem do przepisów p/poż - etap 1
- Dobudowa dźwigu osobowo-towarowego zewnętrznego w budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Częstochowie przy ul. Sobieskiego 7 w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Rozbudowa i termomodernizacja budynku Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Świeciu
- "Dostawa i montaż windy dla osób niepełnosprawnych w budynku Zakładu Aktywności Zawodowej w Tucholi"
- Dostawa dźwigów towarowych wraz z montażem w budynku Szkoły Podstawowej nr 10 im. Władysława Broniewskiego w Olsztynie
więcej: Instalowanie wind »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.