eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puszcza Mariañska › Przebudowa nieu¿ytkowej czê¶ci szko³y na pomieszczenia przedszkolne w budynku szko³y podstawowej w Walerianach.

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2024-03-20

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa nieu¿ytkowej czê¶ci szko³y na pomieszczenia przedszkolne w budynku szko³y podstawowej w Walerianach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Puszcza Mariañska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148390

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Stanis³awa Papczyñskiego 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Puszcza Mariañska

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-330

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - ¯yrardowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@puszcza-marianska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.puszcza-marianska.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa nieu¿ytkowej czê¶ci szko³y na pomieszczenia przedszkolne w budynku szko³y podstawowej w Walerianach.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-458f7cc9-e68e-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00251922

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-03-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00031598/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.8 Przebudowa nieu¿ytkowej czê¶ci szko³y na pomieszczenia przedszkolne w budynku szko³y podstawowej w Walerianach.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/puszcza_marianska/proceedings

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/puszcza_marianska/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie p.z.p., odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/puszcza_marianska/proceedings
3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w zakresie:
- przesy³ania Zamawiaj±cemu pytañ do tre¶ci SWZ;
- przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych;
- przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia/poprawienia/uzupe³nienia o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych ¶rodków dowodowych, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu;
- przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub z³o¿onych podmiotowych ¶rodków dowodowych lub innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu;
- przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia wyja¶nieñ dot. tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych;
- przes³ania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiaj±cego wynikaj±ce z ustawy - Prawo zamówieñ publicznych;
- przesy³ania wniosków, informacji, o¶wiadczeñ Wykonawcy;
- przesy³ania odwo³ania/inne odbywa siê za po¶rednictwem platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/puszcza_marianska/proceedings prowadzonego postêpowania i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zosta³y opisane w Rozdziale XIII SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Gminy w Puszczy Mariañskiej
ul. Stanis³awa Papczyñskiego 1, 96-330 Puszcza Mariañska;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail:inspektor@cbi24.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy p.z.p., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Z.271.5.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowo-budowlanych w nieu¿ytkowanej czê¶ci Szko³y Podstawowej w Walerianach i przystosowaniu ich na potrzeby przedszkola. Miejsce wykonywania prac remontowo-budowlanych to Waleriany 24, dzia³ka nr 30 gmina Puszcza Mariañska.



2. Opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w:
a) przedmiarze robót stanowi±cym Za³±cznik nr 10 do SWZ;
b) projekcie architektoniczno-budowlanym stanowi±cym Za³±cznik nr 11 do SWZ;
c) projekcie technicznym stanowi±cym Za³±cznik nr 12 do SWZ;
d) przedmiarze - Instalacja oddymiania klatki schodowej stanowi±cym Za³±cznik nr 13 do SWZ;
e) projekcie technicznym instalacji oddymiania klatki schodowej Za³±cznik nr 14 do SWZ.
3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie nastêpuj±cych prac remontowo-budowlanych:
1) roboty zwi±zane z rozbiórk± fragmentów ¶cian,
2) uzupe³nienie tynków wewnêtrznych i wyrównanie ich,
3) rozebranie posadzek z tworzyw sztucznych nastêpnie wyrównanie ich i po³o¿enie paneli lub p³ytek,
4) wymiana czê¶ci okien oraz drzwi wewnêtrznych,
5) postawienie ¶cianek dzia³owych z karton gipsu,
6) malowanie ¶cian, grzejników, parapetów,
7) demonta¿ starych i monta¿ nowych balustrad przy schodach,
8) przebudowa i rozbudowa instalacji wodno-kanalizacyjnej,
9) wymiana przewodów elektrycznych, monta¿ osprzêtu instalacyjnego, rozdzielnica, wykonanie uziemienia, badanie i pomiary instalacji elektrycznej i instalacji uziemienia,
10) monta¿ systemu oddymiania klatki schodowej,
11) wykonanie projektu organizacji robót, obejmuj±cego sposób prowadzenia prac budowlanych uwzglêdniaj±cy funkcjonowanie szko³y i zapewniaj±cy bezpieczeñstwo uczniów, personelu szko³y oraz osób trzecich,
12) wykonanie dokumentacji powykonawczej w ilo¶ci 1 egz. dla Zamawiaj±cego która bêdzie zawiera³a wszystkie zmiany wprowadzone w czasie realizacji przedmiotu zamówienia,
13) inne czynno¶ci nie wymienione wy¿ej, a konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w ust. 1.
4. Z uwzglêdnieniem zakresu robót stanowi±cych przedmiot niniejszego zamówienia kolejno¶æ obowi±zywania dokumentów przedstawia siê nastêpuj±co:
a) projekt architektoniczno-budowlany;
b) projekt techniczny;
c) projekt techniczny instalacji oddymiania klatki schodowej;
d) przedmiar robót;
e) przedmiar - Instalacja oddymiania klatki schodowej.
5. Prace budowlane bêd± prowadzone podczas funkcjonowania szko³y oraz w jej bezpo¶rednim s±siedztwie. Prace powinny byæ prowadzone w sposób jak najmniej zak³ócaj±cy funkcjonowanie szko³y i zapewniaj±cy bezpieczeñstwo uczniów, personelu szko³y oraz osób trzecich. Maj±c na uwadze bezpieczeñstwo znajduj±cych siê na terenie realizowanej inwestycji uczniów zaleca siê wy³±czyæ z u¿ytkowania remontowany fragment oraz wyznaczyæ teren na zewn±trz z jego zabezpieczeniem przed dostêpem osób trzecich.
6. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach okre¶lonych we wzorze umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 9 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian

45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

45331200-8 - Instalowanie urz±dzeñ wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena oferty brutto (C) – waga kryterium 60%;
2) Okres gwarancji jako¶ci (G)– waga kryterium 40%.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena oferty brutto (C) – waga 60%
cena najni¿sza brutto*
C =------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
a) Podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.
2) Okres gwarancji jako¶ci (G) – waga 40%
Kryterium „Okres gwarancji jako¶ci ” (G) bêdzie rozpatrywane na podstawie o¶wiadczenia wykonawcy z³o¿onego w Formularzu oferty.
Za zadeklarowany przez wykonawcê termin gwarancji w swojej ofercie wykonawca otrzyma nastêpuj±c± punktacjê:
- 36 miesiêcy – 0 pkt
- 48 miesiêcy – 30 pkt
- 60 miesiêcy i wiêcej – 40 pkt
Je¿eli Wykonawca poda w formularzu oferty okres gwarancji jako¶ci poni¿ej 36 miesiêcy oraz w przypadku, gdy Wykonawca nie zadeklaruje ¿adnego terminu gwarancji Zamawiaj±cy odrzuci tak± ofertê jako niezgodn± z tre¶ci± SWZ.

Uwaga: Wykonawca w formularzu ofertowym wpisuje jeden z wy¿ej wymienionych okresów gwarancji. Tylko te okresy bêd± podlegaæ punktacji.
Je¿eli Wykonawca poda inny okres gwarancji jako¶ci ni¿ wskazany przez Zamawiaj±cego, wówczas Zamawiaj±cy nie przyzna punktów w tym kryterium.
W formularzu ofertowym Wykonawca podaje okres gwarancji jako¶ci w pe³nych miesi±cach.
3) Ca³kowita liczba punktów, jak± otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poni¿szego wzoru: L=C+G
gdzie:
L – ca³kowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena oferty brutto”
G – punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji jako¶ci”
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która bêdzie przedstawia³a najkorzystniejszy bilans punktów przyznanych w oparciu o ustalone powy¿ej kryteria, tzn. uzyska najwiêksz± ³±czn± liczbê punktów.
6. W sytuacji, gdy Zamawiaj±cy nie bêdzie móg³ dokonaæ wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans przyjêtych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy dokona wyboru oferty w oparciu o art. 248 ustawy p.z.p.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jako¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek w zakresie zdolno¶ci zawodowej, je¿eli wyka¿e, ¿e wykona³ nale¿ycie (tj. wykona³ roboty nale¿ycie zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³) co najmniej dwie roboty budowlane, polegaj±c± na budowie, przebudowie lub rozbudowie budynku u¿yteczno¶ci publicznej. Warto¶æ ka¿dej roboty budowlanej wynosiæ musi co najmniej 200 000 z³ brutto.
W celu wykazania spe³niania powy¿szego warunku Wykonawca sk³ada wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci oraz daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane oraz za³±cza dowody okre¶laj±ce zakres, rodzaj i wielko¶æ robót budowlanych zgodny z zakresem wskazanym powy¿ej oraz, ¿e te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci czy zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone.
Dowodami takimi mog± byæ np. referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o charakterze obiektywnym Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów- inne dokumenty.
Wzór wykazu robót stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:
1) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz.U. z 2023r. poz. 1689 z pó¼n.zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – Za³±cznik nr 4 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
1)wykaz robót budowlanych zwi±zanych z budow±, przebudow±, remontem dachu wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci oraz daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane oraz za³±czy dowody okre¶laj±ce czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie w szczególno¶ci czy zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone. Dowodami taki mog± byæ np. referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o charakterze obiektywnym Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów- inne dokumenty.
Wykaz robót stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia opisuje § 22 w za³±czniku nr 9 do SWZ.
Zamawiaj±cy z uwagi na ograniczon± ilo¶æ znaków w tej pozycji og³oszenia, nie mo¿e ich dok³adnie opisaæ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-04-05 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/puszcza_marianska/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-05 09:10

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.