eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Zakup i dostawa kompletów ręczników stanowiących upominki dla respondentów biorących udział w Badaniu Budżetów Gospodarstw Domowych (BBGD)



Ogłoszenie z dnia 2024-03-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa kompletów ręczników stanowiących upominki dla respondentów biorących udział w Badaniu Budżetów Gospodarstw Domowych (BBGD)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD STATYSTYCZNY W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000331582

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: OWOCOWA 3

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-158

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 77-91-200

1.5.8.) Numer faksu: 32 77-91-300

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: SekretariatUSKce@stat.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://katowice.stat.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-941c1811-cf01-11ee-a3b5-e25d731b0da9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa kompletów ręczników stanowiących upominki dla respondentów biorących udział w Badaniu Budżetów Gospodarstw Domowych (BBGD)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-941c1811-cf01-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00251856

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00207724/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i dostawa kompletów ręczników stanowiących upominki dla respondentów biorących udział w Badaniu Budżetów Gospodarstw Domowych (BBGD)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00213552

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KCE-WAD.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 203500 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa 2 750 kompletów ręczników, stanowiących upominki dla respondentów biorących udział w badaniach ankietowych, do Urzędu Statystycznego w Katowicach i jego Oddziałów tj.:
- Urząd Statystyczny w Katowicach ul. Owocowa 3, 40-158 Katowice
- Urząd Statystyczny w Katowicach Oddział w Bielsku-Białej
ul. Piastowska 44, 43-300 Bielsko-Biała
- Urząd Statystyczny w Katowicach Oddział w Częstochowie
Al. Niepodległości 20/22, 42-200 Częstochowa
- Urząd Statystyczny w Katowicach Oddział w Rybniku
ul. Jankowicka 23/25, 44-200 Rybnik.
2. W skład każdego kompletu ręczników wchodzą:
- ręcznik łazienkowy (1 szt.) o wymiarach 50 cm x 100 cm tolerancja rozmiaru +/-10 cm,
- ręczniki łazienkowe (2 szt.) o wymiarach 70 cm x 140 cm tolerancja rozmiaru +/-10 cm,
- torba papierowa ekologiczna o wymiarach wys. 41 cm szer. 31 cm głębokość (bok) 12 cm (+/- 2 cm), z LOGO Zamawiającego.
3. Zamawiający wymaga złożenia oferty kompleksowej na pełen asortyment wyspecyfikowany w pkt. 2 oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
4. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39510000-0 - Wyroby włókiennicze w rodzaju używanych w gospodarstwie domowym

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39514100-9 - Ręczniki

18937100-7 - Torby do pakowania towarów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 250305 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 263192,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 250305 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU LIR ELŻBIETA ZAJET

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170343308, NIP 578-117-93-89

7.3.3) Ulica: Al. Grunwaldzka 2

7.3.4) Miejscowość: Elbląg

7.3.5) Kod pocztowy: 82-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 250305 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.