eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzyż Wielkopolski › Wykonanie klimatyzacji w budynku administracyjnym i pomieszczeniu archiwum Nadleśnictwa Krzyż.



Ogłoszenie z dnia 2022-07-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie klimatyzacji w budynku administracyjnym i pomieszczeniu archiwum Nadleśnictwa Krzyż.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krzyż

1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Krzyż

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570064429

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łokacz Mały, ul. Adama Mickiewicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Krzyż Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-761

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: +48672564009

1.5.8.) Numer faksu: +48672564446

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krzyz@pila.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzyz.pila.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie klimatyzacji w budynku administracyjnym i pomieszczeniu archiwum Nadleśnictwa Krzyż.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15f1f246-ebad-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00251748

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00177817/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie klimatyzacji w budynku administracyjnym oraz pomieszczeniu archiwum Nadleśnictwa Krzyż

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00209056/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.131.2022_04

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 344296,16 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonanie klimatyzacji w budynku administracyjnym Nadleśnictwa Krzyż i pomieszczeniu archiwum”. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji klimatyzacji dla budynku administracyjnego Nadleśnictwa Krzyż oraz pomieszczenia archiwum. Adres nieruchomości: Nadleśnictwo Krzyż, Łokacz Mały, ul. Mickiewicza 1, 64-761 Krzyż Wielkopolski. Zakres prac określony został w dokumentacji projektowej pn.: „Projekt Budowlany -Instalacja klimatyzacji budynku administracyjnego i pomieszczenia archiwum”, opracowany przez Firmę „M.P. Projekt Marek Podharski, ul. Bydgoska 33/3b, 64-920 Piła, stanowiącej załącznik do SWZ, w tym: projekt budowlany instalacji klimatyzacji budynku administracyjnego i pomieszczenia archiwum – branża sanitarna, elektryczna, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych instalacji klimatyzacji, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych instalacji elektrycznych. Roboty budowlane.
1. Instalacja sanitarna. 1.1. Instalacja klimatyzacji budynku administracyjnego.
W istniejącym obiekcie projektuje się układ klimatyzacyjny na poszczególnych piętrach wybranych pomieszczeniach przez Inwestora. Klimatyzacja została zaprojektowana w 2 niezależnych układach. Pierwszy układ klimatyzacji zaprojektowano dla poziomu parteru, natomiast drugi układ dla poziomu piętra oraz poddasza. Klimatyzacja realizowana będzie za pomocą klimatyzatorów ściennych oraz zasilającej je jednostki zewnętrznej o wydajności chłodu 28,0kW. Agregat zewnętrzny zlokalizowany na zewnątrz na poziomie terenu. Należy przewidzieć zabezpieczenie jednostki zewnętrznej przed możliwością uszkodzenia z zewnątrz. Agregat zewnętrzny należy zlokalizować na podlewce betonowej, o wysokości min. h=0,15m. Odprowadzenie skroplin z agregatu powierzchniowo na teren zielony. Regulacja parametrów powietrza w pomieszczeniach odbywać się będzie indywidualnie za pośrednictwem pilota dołączonego do każdego klimatyzatora. Instalację odprowadzenia skroplin wykonać z rur PP i podłączyć do pionu kanalizacji sanitarnej poprzez zawór odcinający i syfon. Przewody instalacji chłodniczej (freonu i cieczy) wykonać z rur miedzianych i prowadzić po ścianach pod stropem pomieszczeń w przestrzeni obudowanej płytami gips-kartonowymi. Przewody należy izolować otuliną chłodniczą 19mm. W celu odprowadzenia skroplin z klimatyzatorów zastosować np. pompkę do skroplin.1.2. Instalacja klimatyzacji pomieszczenia archiwum.
Zaprojektowano układ klimatyzacji precyzyjnej. W pomieszczeniu archiwum w którym przechowywane są dokumentacje papierowe temperatura powietrza powinna mieścić się w zakresie 14-18°C przy dopuszczalnych wahaniach dobowych temperatury +/- 1°C. Natomiast właściwa wilgotność względna powietrza powinna mieścić się w przedziale miedzy 30-50% przy dopuszczalnych wahaniach dobowych nie przekraczających 3%. Powyższe wytyczne spełnia zaprojektowany układ składający się z jednostki wewnętrznej czyli szafy do klimatyzacji precyzyjnej o wydajności chłodu 8,30kW oraz jednostki zewnętrznej, agregatu skraplającego. Dodatkowo w celu lepszego rozprowadzenia powietrza recyrkulowanego w pomieszczeniu zaprojektowano układ składający się z kanału wentylacyjnego oraz kratek nawiewnych. Odprowadzenie skroplin pompowo (pompka wchodzi w zakres wyposażenia szafy), odcinek odprowadzający skropliny na 1,0m od ściany zewnętrznej owinąć kablem grzejnym.2. Zasilanie elektryczne.2.1. Budynek administracyjny. Zasilanie urządzeń klimatyzacyjnych dla budynku głównego wykonać należy z rozdzielni usytuowanej na półpiętrze budynku głównego oznaczonej RG1. Od RG1 do tablicy poszczególnych klimatyzatorów zewnętrznych należy poprowadzić kabel zasilający YKY5x4 jak na schemacie. Wartość zabezpieczeń oraz przekroje kabli podano na schemacie ideowym zasilania budynku i w liście kablowej. Kabel prowadzić po trasie jak na planie wzdłuż tras rurociągów na izolacji w ziemi, a następnie w budynku w listwach instalacyjnych na tynku. Jednostki wewnętrzne zasilić z obwodu oświetleniowego należącego do pomieszczenia, w którym zainstalowano jednostkę. Każda jednostka posiada moc 60W. Zasilanie wykonać przewodem YDY 3x1,5 mm2 który prowadzić w listwie instalacyjnej n/t.2.2. Budynek archiwum.Zasilanie urządzeń klimatyzacyjnych dla pomieszczenia wykonać z rozdzielni usytuowanej jak pokazano na rzucie z RG2. Od RG1 do tablicy klimatyzatora zewnętrznego należy poprowadzić kabel zasilający YKY 3x4, a dla klimatyzatora wewnętrznego przewodem YDY 5x2,5 mm2 jak na schemacie. Zasilanie kabla grzejnego wykonać poprzez gniazdo wtykowe montowane pod sufitem. Zamontować kabel grzejny stałoprądowy z bimetalicznym termostatem o mocy 30W 2m z przyłączem zasilającym 2m. Wartość zabezpieczeń oraz przekroje kabli podano na schemacie ideowym zasilania budynku i w liście kablowej. Kabel prowadzić po trasie jak na planie w budynku w korytkach instalacyjnych na tynku.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w Załącznikach nr 2, 4 i 12 do SWZ, na które składają się:
1) Projekt budowlany wraz z załącznikami.
2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Instalacji Elektrycznych.
3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Instalacji Klimatyzacji.
4) Przedmiar robót,
5) Projekt umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 27.06.2022 r., przed otwarciem ofert, Zamawiający zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia w wysokości 405.285,00 zł/brutto. W niniejszym postępowaniu oferta najkorzystniejsza (niepodlegająca odrzuceniu) złożona przez Bomax Tey Sp. z o.o. ul. Szczepankowo 134, 61-313 Poznań za cenę 568.806,19 zł/brutto przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia o 163.521,19 zł/brutto. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do wysokości ceny jaką zaoferował ww. Wykonawca. Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 PZP, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 568806,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 568806,19 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.