eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłoń › Rewaloryzacja Pałacu Łubieńskich w Kolanie



Ogłoszenie z dnia 2024-03-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewaloryzacja Pałacu Łubieńskich w Kolanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jabłoń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237530

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Augusta Zamoyskiego

1.5.2.) Miejscowość: Jabłoń

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-205

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugjablon@jablon.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablon.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-639942f5-c002-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewaloryzacja Pałacu Łubieńskich w Kolanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-639942f5-c002-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00251737

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00005697/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Rewaloryzacja Pałacu Łubieńskich w Kolanie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00081517

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń oraz zagospodarowanie terenu wokół Pałacu Łubieńskich w Kolanie.
1) W zakresie robót w obiekcie m.in.:
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej;
- dostosowanie obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez montaż platformy wewnętrznej,
- remont podjazdu i schodów zewnętrznych,
- wymiana grzejników instalacji c.o.
- drobne roboty rewaloryzacyjne wewnątrz obiektu

2) W zakresie robót pozostałych m.in.:
- budowa altany,
- dostosowanie dojazdu do obiektu,
- przebudowa bramy wjazdowej,
- budowa przyłącza światłowodowego

3) Montaż tablic informacyjnych
- 1 tablica tymczasowa,
- 1 tablica docelowa
Wytyczne dot. tablic zostały zawarte w załączniku nr 6 do SWZ

Oraz inne niezbędne roboty i dostawy opisane w dokumentacji technicznej, przedmiarach oraz STWiORB
Roboty budowalne prowadzone na obiekcie muszą być zorganizowane i prowadzone w sposób zapewniający ciągłość pracy placówki i możliwość świadczenia przez nią usług.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45422000-1 - Roboty ciesielskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu 14 marca 2024 r. dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w niniejszym postępowaniu. Wybrany Wykonawca w dniu 19 marca 2024 r. przesłał Zamawiającemu oświadczeniu o odstąpieniu od podpisania umowy. W związku z tym, stosownie do art. 255 pkt. 7), Zamawiający unieważnia postepowanie jeżeli Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W prowadzonym postępowaniu złożona została jedna oferta.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.