eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi w zakresie napraw oraz usuwaniu awarii instalacji teletechnicznych w nieruchomościach budynkowych i terenach będących 100% własnością m.st Warszawy oraz zarządzanych przez ZGN(...)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi w zakresie napraw oraz usuwaniu awarii instalacji teletechnicznych w nieruchomościach budynkowych i terenach będących 100% własnością m.st Warszawy oraz zarządzanych przez ZGN(...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy

1.3.) Oddział zamawiającego: ZGN w Dzielnicy Bielany

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 10858838000000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grębałowska 23/25

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-808

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgn-bielany.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zgn-bielany.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f233e0af-cc9a-11ee-875e-a22221c84ba7

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi w zakresie napraw oraz usuwaniu awarii instalacji teletechnicznych w nieruchomościach budynkowych i terenach będących 100% własnością m.st Warszawy oraz zarządzanych przez ZGN(...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f233e0af-cc9a-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00251644

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023538/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 usługi w budynkach i lokalach oraz na terenie zarządzanym przez ZGN w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy w zakresie konserwacji, napraw, usuwania awarii wraz z usługą pogotowania w zakresie instal(...)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00209093

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 10/KT/2024/W

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 507588,06 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi w zakresie napraw oraz usuwaniu awarii instalacji teletechnicznych w nieruchomościach budynkowych i terenach będących 100% własnością m.st Warszawy oraz zarządzanych przez ZGN w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2025 r. lub do wcześniejszego wyczerpania środków finansowych.
Zamierzenie 1: Usługi w zakresie konserwacji, napraw oraz usuwania awarii instalacji CCTV, systemu Kontroli Dostępu oraz systemu domofonowego zainstalowanych w budynkach mieszkalnych przy ulicy J. Conrada 3A i 3B, Wrzeciono 30 i 41, Nocznickiego 13A, Szegedyńska 13A w Warszawie zarządzanych przez ZGN w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy wraz z usługą pogotowia usuwającego awarie w/w systemów po godzinach pracy Urzędu oraz konserwacji, napraw oraz usuwania awarii instalacji systemów Kontroli Dostępu i domofonowego zainstalowanych w budynku mieszkalnym przy ul. Przybyszewskiego 28 wraz z usługą pogotowia usuwającego awarie w/w systemów po godzinach pracy Urzędu.
Zamierzenie 2: Usługi w zakresie, konserwacji, napraw oraz usuwania awarii instalacji CCTV, systemu Kontroli Dostępu, szlabanu zainstalowanych w budynku siedziby własnej ZGN w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy przy ul. Grębałowskiej 23/25 - wraz z usługą pogotowia usuwającego awarie w/w systemów po godzinach pracy Urzędu.
Zamierzenie 3: Usługi w zakresie, konserwacji, napraw oraz usuwania awarii instalacji szlabanu i bram garażowych zainstalowanych w budynkach zarządzanych przez ZGN w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy przy ul. Conrada 3A i 3B , Wrzeciono 41 , oraz przy ul. Nocznickiego 13A- wraz z usługą pogotowia usuwającego awarie w/w systemów po godzinach pracy Urzędu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych

65320000-2 - Eksploatacja instalacji elektrycznych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne

Art. 255 pkt 5 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.

Uzasadnienie faktyczne

W przedmiotowym postępowaniu w wymaganym terminie, tj. do dnia 01.03.2024 r. do godz. 10:00 złożono dwie oferty w których podano Zamawiającemu: „Cena stawki ryczałtowej za usługę pogotowia elektrycznego: odpowiednio: 14 300 zł (nie wskazując jednocześnie czy chodzi o cenę jednorazową, miesięczną, roczną itp.) oraz 18 000 zł netto/1 miesiąc 378 000 zł/(21 miesięcy, okres obowiązywania umowy)”.

Tak ukształtowane w w/w postępowaniu kryteria oceny ofert doprowadziły do sytuacji w której to po pierwsze, Wykonawcy złożyli faktycznie nieporównywalne oferty, a co najważniejsze Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy dokonując wyboru jednej z przedmiotowych ofert, spowodowałby wydatkowanie środków publicznych wbrew nakazom wynikającym z ustawy o finansach publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1270, 1273, 1407, 1429, 1641, 1693, 1872.) tj. art. 44 ust 3: Wydatki publiczne powinny być dokonywane: 1) w sposób celowy i oszczędny, z zachowaniem zasad: a) uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów, b) optymalnego doboru metod i środków służących osiągnięciu założonych celów.
W ten sposób złożone oferty opiewające odpowiednio na 464 940,00 zł i 369 369,00 zł. (przy przeliczeniu kwot jednostkowych/21 miesięcy, okres obowiązywania umowy i dodaniu należnego podatku VAT) przewidują wartość za tzw. gotowość do świadczenia usługi na poziomie odpowiednio 82,145 % i 65,259 % wartości całego kontraktu tj. 566 000,00 zł. Dla porównania Zamawiający w poprzednich dwóch latach nie korzystał ani raz z usługi pogotowania. Ostatecznie wydatkowano by środki publiczne w sposób niecelowy i nieoszczędny, a wykonanie takiej umowy nie leżało by w interesie publicznym.
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy w najbliższym czasie planuje ogłoszenie kolejnego postępowania, w którym zmianie ulegną kryteria oceny ofert i Wykonawcy będą mieli możliwość złożenia prawidłowych ofert poprzez wycenienie stawki ryczałtowej za jednorazową usługę pogotowia.
Stosownie zatem do art. 255 pkt 5 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym czego nie można było wcześniej przewidzieć.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54,01 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.