eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rogowo › Budowa żłobka w Rogowie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa żłobka w Rogowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ROGOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351216

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: KOŚCIELNA

1.5.2.) Miejscowość: Rogowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-420

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 523024053

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@rogowo.paluki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rogowo.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/rogowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa żłobka w Rogowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d02d0e18-ca72-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00251573

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00094300/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa żłobka w Rogowie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Krajowy Plan na rzecz Odbudowy i Zwiększenia Odporności w ramach inwestycji pn.: „Wsparcie programów dofinasowania miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 0-3 lat (żłobki, kluby dziecięce) w ramach „Maluch + 2022-2029”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00104787

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIDiGP.271.1.1.2024.ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Budowa żłobka wraz z zagospodarowaniem terenu oraz budowa budynku gospodarczego na działce nr 576 i 577 położonej w obrębie ewidencyjnym Rogowo.
Rogowo, powiat żniński, gmina Rogowo, 88-420 Rogowo. Identyfikator działki: 041905_2.0016.576 i 041905_2.0016.577
1.1. Przedmiot inwestycji
Przedmiotem inwestycji jest budowa budynku żłobka wraz niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz techniczną a także budowa budynku gospodarczego i wiaty śmietnikowej.. Budynek żłobka należy do 9 kategorii obiektów budowlanych, a gospodarczy do 2. Budynki będą pełniły funkcję usługową oraz uzupełniającą dla potrzeb własnych inwestora i mieszkańców.
W zakres zamierzenia wchodzi budowa budynku żłobka dla potrzeba mieszkańców lokalnej społeczności. Zaprojektowano budynek parterowy bez podpiwniczenia z dachem płaskim, jednym głównym wejściem z podcieniem oraz tarasem i ogrodem sensorycznym dla dzieci. Oprócz budynku żłobka zaprojektowano budynek pełniący funkcję uzupełniającą – budynek gospodarczy wraz z wiatą śmietnikowa. Wszystkie obiekty w podobnej stylistyce i formie. Budynek żłobka będzie miał elewacje z metalografią z dziecięcymi motywami, którą idealnie wpisze się w krajobraz miejski oraz zaznaczy przeznaczenie i charakter budynku. Konstrukcja tradycyjnej żelbetowa na ławach fundamentowych i dachem z płyt betonowych. Obiekt żłobka w kształcie trapezu. Dach na budynków płaski kryty papą termozgrzewalną na warstwie ocieplenie styropapy oraz z oknami dachowymi oraz panelami fotowoltaicznymi.
Część rysunkową projektu budowy obiektu budowlanego sporządzono w sposób wyróżniający graficznie stan istniejący oraz uwzględniający elementy projektowane oraz w razie potrzeby te elementy istniejące, które mają wpływ na przyjęte rozwiązania projektowe lub na które przyjęte rozwiązania oddziałują. Budynek w formie i stylu klasycznym, wpisujący się w otaczający go krajobraz i architekturę. Dokładny układ pomieszczeń oraz formę elewacji podano w dalszej części projektu.
1.2. Dane techniczne
(Powierzchnie budynku określono zgodnie z zasadami zawartymi w Polskiej Normie dotyczącej określania i obliczania wskaźników powierzchniowych i kubaturowych wymienionej w załączniku nr 2 do rozporządzenia, uwzględniając przepisy § 14 pkt 4 lit. a oraz § 20 ust. 1 pkt 4 lit.)
Obszar objęty inwestycją znajduje się w całości na działce nr 577 oraz na części działki nr 576 – 1123m2
• Powierzchnia zabudowy budynku żłobka 219,13 m2 tj 19,5%
• Powierzchnia zabudowy budynku gospodarczego 14,39 m2 tj 1%
• Powierzchnia zabudowy wiaty śmietnikowej 7,2 m2 tj 0,5%
zgodne z Decyzją lokalizacji inwestycji celu publicznego (do 300m2)
• Powierzchnia obiektów do rozbiórki lub demontażu 0m2
• Powierzchnia użytkowa budynku żłobka 177,94m2
• Kubatura budynku żłobka brutto 937,88 m3
• Wysokość budynku żłobka 4,38 m - zgodne z Decyzją lokalizacji inwestycji celu publicznego (od 3,0 m do 6,0m)
• Liczba kondygnacji I - zgodne z Decyzją lokalizacji inwestycji celu publicznego (budynek jednokondygnacyjny)
• Wymiary budynku żłobka - szerokość x długość 21,00 m x 12,04 m zgodne z Decyzją lokalizacji inwestycji celu publicznego (od 12,0 m do 22,0m)
• Powierzchnia użytkowa budynku gosp. projektowanego 9,86m2 (plus wiata śmietnikowa 7,0m2)
• Kubatura budynku gosp. brutto 18m3
• Wysokość budynku gospodarczego 2,60 m - zgodne z Decyzją lokalizacji inwestycji celu publicznego (od 2,5m do 3,5m)
• Liczba kondygnacji budynku gospodarczego 1 zgodne z Decyzją lokalizacji inwestycji celu publicznego (budynek jednokondygnacyjny)
• Ilość lokali usługowych 1
• Ilość lokali w budynku gospodarczym 1
• Wymiary budynku gospodarczego - szerokość x długość wraz z wiatą 8,58m x 2,60m - zgodne z Decyzją lokalizacji inwestycji celu publicznego (od 2,5 m do 8,5m)
Inne parametry inwestycji podane są na rysunkach architektonicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45442100-8 - Roboty malarskie

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wada postępowania – Zamawiający w Specyfikacji Warunków Zamówienia w Rozdziale VI ust. 1 wpisał termin 14 miesięcy od dnia podpisania umowy identyczny termin naniósł we wzorze umowy w § 2 ust.1 pkt.2). Natomiast prawidłowy termin realizacji zamówienia wynosił 16 miesięcy i podany był w Załączniku nr 1 do SWZ, gdzie część wykonawców składając ofertę uwzględniała termin realizacji zamówienia 14 miesięcy a część 16 miesięcy.
Wobec powyższego zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania w oparciu o art. 255 ust. 6 ustawy Pzp.
Zamawiający po unieważnieniu postępowania, planuje ponownie przeprowadzić postępowanie w oparciu o zaktualizowanie umowy oraz Specyfikacji Warunków Zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1531609,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2609891,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.