eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sopot › Roboty budowlane o charakterze podobnym do zamówienia podstawowego dla inwestycji pn. "UPORZĄDKOWANIE GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W KWARTALE ULIC PARKOWA - KORDECKIEGO - AL. WOJSKA POL...



Ogłoszenie z dnia 2022-07-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane o charakterze podobnym do zamówienia podstawowego dla inwestycji pn. „UPORZĄDKOWANIE GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W KWARTALE ULIC PARKOWA – KORDECKIEGO – AL. WOJSKA POL...

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA SOPOTU

1.3.) Oddział zamawiającego: w imieniu której działa Zarząd Dróg i Zieleni w Sopocie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675563

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 930

1.5.2.) Miejscowość: Sopot

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-704

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdiz.sopot.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdiz.sopot.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/zdizsopot/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane o charakterze podobnym do zamówienia podstawowego dla inwestycji pn. „UPORZĄDKOWANIE GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W KWARTALE ULIC PARKOWA – KORDECKIEGO – AL. WOJSKA POL...

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2355da4d-01e9-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00251562

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

4.1.Projektu pn. „Zagospodarowanie wód opadowych w zlewniach cieków .. Umowa Nr POIS.02.01.00.0022/16-00 z dnia 24.04.2017r., 4.2.Projektu pn. „Modernizacja oświetlenia ulicznego w Sopocie... Umowa Nr RPPM.10.04.00-22-0001/16-00 z dnia 01.03.2017r.,

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu 2020/S 049-115077 z dnia 2020-03-10 r. dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości; Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu przewidział powtórzenie tego samego rodzaju robót co w zamówieniu podstawowym,. Zakres zamówienia oraz warunki udzielenia zamówienia określała SIWZ. Zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego a całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona w wartości zamówienia podstawowego.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: 05/NZ/2020/AT

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 05/NZ/2020/AT/3/WR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 894004,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roboty budowlane o charakterze podobnym do zamówienia podstawowego dla inwestycji pn. „UPORZĄDKOWANIE GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W KWARTALE ULIC PARKOWA – KORDECKIEGO – AL. WOJSKA POLSKIEGO – KILIŃSKIEGO JAKO PRZECIWDZIAŁANIE ZALEWANIU WODAMI OPADOWYMI DOLNEGO TARASU MIASTA SOPOTU” .W trakcie realizacji Robót Budowlanych zaistniały okoliczności, które szczegółowo opisano w Protokole Konieczności Nr 03/2022 z dnia 25.04.2022r. oraz Protokole Konieczności Nr 05/2022 z dnia 25.04.2022r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1099625,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1099625,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlano-Drogowa MTM S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9581323406

7.3.3) Ulica: ul. Hutniczej 35

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-061

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

sanitarna , zieleń


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1099625,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-07-15

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

data obowiązywania Zamawiający określił czas na ukończenie zgodnie z procedura FIDIC

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.