eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowice › "Rozbiórka budynku handlowo-usługowego znajdującego się przy ul. Zgodnej 2 w Starachowicach wraz z uprzątnięciem i uporządkowaniem terenu po rozbiórce"



Ogłoszenie z dnia 2023-06-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbiórka budynku handlowo-usługowego znajdującego się przy ul. Zgodnej 2
w Starachowicach wraz z uprzątnięciem i uporządkowaniem terenu po rozbiórce”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Starachowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009892

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Radomska 45

1.5.2.) Miejscowość: Starachowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@starachowice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starachowice.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-74d12d11-b9b8-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozbiórka budynku handlowo-usługowego znajdującego się przy ul. Zgodnej 2
w Starachowicach wraz z uprzątnięciem i uporządkowaniem terenu po rozbiórce”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74d12d11-b9b8-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00251500

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031531/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Rozbiórka budynku handlowo-usługowego znajdującego się przy ul. Zgodnej 2 w Starachowicach wraz z uprzątnięciem terenu po rozbiórce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00120794

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2023.HE

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 196519,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka budynku handlowo-usługowego znajdującego się przy ul. Zgodnej 2 w Starachowicach.
Budynek przeznaczony do rozbiórki jest obiektem parterowym bez kondygnacji podziemnej
o kształcie zbliżonym do bryły prostopadłościennej. Budynek wykonany jest w konstrukcji tradycyjnej murowanej z dachem drewnianym jednospadowym pokrytym papą. Ściany budynku murowane z cegły pełnej na zaprawie cementowo-wapiennej, otynkowane obustronnie tynkiem cementowo-wapiennym oraz częściowo obłożone ściennymi panelami PVC.
Wymiary obiektu wynoszą:
Długość max: 84,54 m,
Szerokość max: 13,62 m,
Wysokość maksymalna: 4,50 m.
Powierzchnia zabudowy: 567,55 m2,
Kubatura: 2 136,82 m3.
Główny zakres zamówienia obejmuje:
1. Zabezpieczenie terenu budowy z jego trwałym i jednoznacznym wygrodzeniem oraz prawidłowym oznakowaniem tablicami ostrzegawczymi – ok. 400,00 m.
2. Opracowanie projektu organizacji ruchu wraz z jego uzgodnienie, oraz kosztami zajęcia niezbędnego zakresu drogi/chodnika.
3. Odłączenie wszelkich instalacji występujących w obiekcie oraz z nim powiązanych.
4. Rozbiórka obiektu za pomocą metody mechanicznej oraz ręcznej z transportem i utylizacją materiałów porozbiórkowych:
rozebranie pokrycia dachowego: ok. 582,00 m2,
rozszklenie otworów okiennych: ok. 80,00 m2,
rozebranie płyt, posadzek, murów, ścian, fundamentów: ok. 684,00 m2.
5. Zasypanie powstałej niecki kruszywem betonowym z mechanicznym zagęszczeniem.
6. Wykonanie pokrycia z papy oraz obróbek blacharskich w części odsłoniętego obiektu (nieprzeznaczonego do rozbiórki) powstałej po rozbiórce.
7. Ocieplenie odkrytej ściany budynku nieprzeznaczonego do rozbiórki wraz z jej otynkowaniem tynkiem cementowo-wapiennym.
8. Wykonanie ogrodzenia panelowego w miejscu rozebrania ściany wschodniej obiektu:
ok. 83 m.
9. Wyrównanie terenu wraz z jego niwelacją za pomocą kruszywa i uprzątnięciem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz projekt rozbiórki budynku handlowo – usługowego.
Nie wymaga się, ale przewiduje, możliwość odbycia wizji lokalnej przez Wykonawcę, przed złożeniem oferty. Z uwagi na to, że zamówienie obejmuje roboty w terenie ogólnodostępnym, Wykonawca może dokonać wizji lokalnej samodzielnie.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, osób wykonujących wskazane czynności związane z realizacją zamówienia tj. z wykonywaniem:
robót rozbiórkowych,instalacyjnych i ogólnobudowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 10

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199806,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 301350,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199806,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MB ASBUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385749863

7.3.3) Ulica: Jasieniec Iłżecki Górny 56

7.3.4) Miejscowość: Iłża

7.3.5) Kod pocztowy: 27-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199806,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.