Ogłoszenie z dnia 2022-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00183492/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-27
- 2022/BZP 00191049/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury „Elektryka” oraz strażnicy OSP Krosno - Turaszówka – Remont budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Turaszówce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Krosno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440809
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lwowska 28a
1.5.2.) Miejscowość: Krosno
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.krosno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/krosno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury „Elektryka” oraz strażnicy OSP Krosno - Turaszówka – Remont budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Turaszówce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb55433f-ddbc-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00251435
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022500/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja infrastruktury "Elektryka" oraz strażnicy OSP Krosno - Turaszówka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00183492/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.56.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem pomieszczeń sali spotkań wraz z aneksem sali spotkań, toaletą i pomieszczeniem kuchennym zlokalizowanych na I piętrze budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Turaszówce, mieszczącego się w Krośnie przy ul. Rzeszowskiej.
Niniejsze roboty swoim zakresem obejmują:
W pom. 1/3 (sala spotkań na piętrze):
- Usunięcie boazerii,
- Zerwanie parkietu, oczyszczenie posadzki i ułożenie płytek podłogowych gresowych,
- Poszerzenie otworu okiennego w celu wykonania otworu drzwiowego + montaż nadproża stalowego,
- Demontaż i montaż stolarki drzwiowej,
- Montaż odbojnic ściennych oraz na słupach,
- Wymiana instalacji elektrycznej oświetleniowej oraz gniazd wtykowych,
- Malowanie i szpachlowanie ścian,
- Wykonanie lamperii z tynku mozaikowego,
- Montaż sufitu podwieszanego z płyt akustycznych i malowanie sufitu,
- Montaż szafek ściennych,
- Montaż rolet kasetowych wewnętrznych na wszystkich oknach,
- Montaż klimatyzatorów przysufitowych,
- Montaż ekranu, projektora, głośników sufitowych.
W pom. 1/4 (aneks sali spotkań na piętrze):
- Zerwanie posadzki oraz skucie wylewki,
- Wykonanie nowej wylewki i ułożenie płytek podłogowych gresowych,
- Wymiana drzwi zewnętrznych,
- Malowanie i szpachlowanie ścian i sufitu,
- Wykonanie lamperii z tynku mozaikowego,
- Montaż rolet kasetowych wewnętrznych na wszystkich oknach,
- Wymiana lamp ściennych oraz żarówek w lampach sufitowych.
W pom. 1/5 (łazienka na piętrze):
- Zerwanie posadzki oraz skucie wylewki,
- Skucie płytek ściennych,
- Wyburzenie ściany działowej,
- Wymianę przyborów sanitarnych,
- Demontaż drzwi,
- Wykonanie nowych warstw posadzkowych (folia paroizolacyjna, styropian, wylewka) oraz ułożenie płytek podłogowych gresowych,
- Ułożenie płytek ściennych,
- Szpachlowanie i malowanie ścian i sufitu,
- Zamurowanie otworu drzwiowego,
- Wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej,
- Wymiana instalacji elektrycznej oświetleniowej i gniazd wtykowych,
- Montaż kratki wentylacyjnej z wentylatorem wyciągowym w łazience.
W pom. 1/8 (kuchnia na piętrze):
- Zerwanie posadzki oraz skucie wylewki,
- Skucie płytek ściennych,
- Wykonanie nowych warstw posadzkowych (folia paroizolacyjna, styropian, wylewka) oraz ułożenie płytek podłogowych gresowych,
- Ułożenie płytek ściennych,
- Szpachlowanie i malowanie ścian i sufitu,
- Wymiana instalacji wod-kan,
- Wymiana instalacji elektrycznej oświetleniowej i gniazd wtykowych,
- Montaż okapu nad kuchenkami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączonym do SWZ Projekcie wykonawczym, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, Przedmiar robót oraz zgłoszeniem robót budowlanych.
Uwaga! Przy realizacji zamówienia wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta, pod warunkiem że materiały te i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej.
Zamawiający wskazuje, że zgodnie z zapisami art. 100 ust. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, wymagania dotyczące dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz uwzględniające potrzeby użytkowników zostały zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacja projektowa).
Zamawiający informuje, że zgodnie z treścią art. 101 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia występuje odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych, każdemu z tych wskazań towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Wykonawcy przygotowując ofertę muszą wziąć pod uwagę konieczność zapewnienia takiej organizacji robót, aby zapewnić prawidłowe pod względem bezpieczeństwa zabezpieczenie terenu wykonywanych robót.
Zamawiający, zgodnie z art. 95 ustawy Pzp oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: roboty ziemne, zbrojarskie, szalunkowe oraz roboty w zakresie instalacji elektrycznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 288333,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo Handlowa „KRIS-BUD” Krzysztof Leszczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8191035857
7.3.3) Ulica: Gbiska 40A
7.3.4) Miejscowość: Strzyżów
7.3.5) Kod pocztowy: 38-100
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "KRIS-BUD" KRZYSZTOF LESZCZAK
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "KRIS-BUD" KRZYSZTOF LESZCZAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- "Dostawa sprzętu laboratoryjnego"
- "Budowa chodnika przy ulicy Reymonta w Dz. Suchodół (I odcinek od strony centrum)" oraz "Przebudowa ul. W. Reymonta w Krośnie"
- Modernizacja Pałacu Biskupiego wraz z wdrożeniem nowoczesnej oferty kulturalnej Muzeum Podkarpackiego w Krośnie
- zakup wraz z dostawą sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych
- Rozbudowa ul. Malinowa Góra w Krośnie
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- "Przebudowa toalet szkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 51"
- Wymiana podłóg w Urzędzie Skarbowym w Jaśle
- Racjonalizacja gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Drohiczyn
- WYMIANA NAWIERZCHNI DROGOWEJ NA TERENIE SZPITALA
- REMONT BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ WRAZ Z BUDOWĄ PODJAZDU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z ZADASZENIEM, REMONT BUDYNKU GOSPODARCZEGO ORAZ (..) (MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KLENICY)
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.