eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › "Bankowa obsługa budżetu Powiatu Grodziskiego i jednostek organizacyjnych Powiatu na okres czterech lat"



Ogłoszenie z dnia 2022-07-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Bankowa obsługa budżetu Powiatu Grodziskiego
i jednostek organizacyjnych Powiatu na okres czterech lat”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GRODZISKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269108

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Daleka 11a

1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.walczak@powiat-grodziski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-grodziski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiatgrodziski.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Bankowa obsługa budżetu Powiatu Grodziskiego
i jednostek organizacyjnych Powiatu na okres czterech lat”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b56f5aa-af4d-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00251252

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00339813/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Obsługa bankowa budżetu Powiatu Grodziskiego i jednostek organizacyjnych Powiatu na okres 4 lat.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00102179/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 598652,00

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu Powiatu Grodziskiego, jednostek
organizacyjnych Powiatu, w tym służb, inspekcji i straży przez okres 4 lat, tj. od dnia 23 czerwca 2022 do dnia 22 czerwca 2026 r.. Liczba jednostek organizacyjnych Powiatu jak również ich forma organizacyjna w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie. W przypadku zwiększenia liczby jednostek organizacyjnych bądź zmiany ich formy organizacyjnej, nowe jednostki zawrą umowy na warunkach wynikających z przeprowadzonego postępowania.

1.1.1. Zakres zamówienia obejmuje:
a) otwieranie, zamykanie i prowadzenie rachunków podstawowych i pomocniczych (złotówkowych i walutowych), w tym:
– możliwość otwierania dodatkowych rachunków podstawowych i pomocniczych (złotówkowych i walutowych), w trakcie związania zamówieniem, na warunkach zadeklarowanych w ofercie,
– możliwość negocjacji kursów wymiany walut,
– możliwość obrotu walutowego między rachunkami jak również za pośrednictwem poleceń przelewu,
– potwierdzanie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych,
– oprocentowanie środków na rachunkach, liczone jako stawka WIBID 1M pomniejszona/powiększona o stałą w okresie realizacji zamówienia marżę banku określoną
w złożonej ofercie, przy czym kapitalizacja odsetek następować będzie raz na koniec każdego miesiąca tj. w ostatnim dniu kalendarzowym. W przypadku likwidacji stawki WIBID 1M, stawka ta zostanie zmieniona na stawkę która ją zastąpi, albo na stawkę najbardziej zbliżoną swoją wielkością i charakterem,
b) wpłaty i wypłaty gotówkowe, w tym:
- dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych przez osoby upoważnione, działające
w imieniu posiadaczy rachunków,
- możliwość wypłaty gotówki według nominałów określonych każdorazowo przez posiadaczy rachunków (w przypadku braku zamówionych nominałów możliwość wypłaty przez Bank wskazanej kwoty w nominałach możliwych do wydania – inne niż zamówione),
- dokonywanie wpłat zamkniętych za pomocą bezpiecznych kopert wraz z transportem gotówki (co najmniej raz w tygodniu z kas Starostwa Powiatu Grodziskiego przy ul. Dalekiej 11a oraz z kasy przy ul. Żyrardowskiej 48),
- zamawiający nie dopuszcza możliwości opłat lub prowizji bankowych od wpłat gotówkowych dokonywanych przez osoby fizyczne lub prawne na rzecz Urzędu Starostwa Powiatu Grodziskiego i jednostek organizacyjnych,
c) realizacja przelewów przekazywanych w formie elektronicznej jak i papierowej (typu eliksir
lub sorbnet), na następujących zasadach:
- przelewy dokonywane przy pomocy systemu bankowości elektronicznej muszą być realizowane w czasie rzeczywistym,
- przelewy złożone w formie papierowej do godziny 16:00 powinny być realizowane
w tym samym dniu (obciążenie rachunku nadawcy w tym samym dniu),
- polecenia przelewu w formie papierowej wykorzystywane będą jedynie w przypadku,
gdy realizacja poleceń w formie elektronicznej nie będzie możliwa,
- możliwość dokonywania poleceń przelewów zagranicznych,
d) wdrożenie systemu bankowości elektronicznej do obsługi rachunków bankowych dla dowolnej ilości stanowisk w dowolnej ilości jednostek organizacyjnych Powiatu, w tym:
- zainstalowanie systemu bankowości elektronicznej,
- przeniesienie bazy danych z obecnie wykorzystywanego systemu bankowości elektronicznej do systemu proponowanego przez bank (rachunki i dane teleadresowe kontrahentów),
- serwis oprogramowania, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizacyjnych, usuwanie awarii w możliwie najkrótszym czasie, przy czym reakcja serwisu od chwili zgłoszenia powinna nastąpić w ciągu 3 godzin,
- w przypadku awarii systemu lub braku łączności z bankiem – przyjmowanie
i wydawanie zleceń płatniczych składanych na zewnętrznych nośnikach danych
lub w formie pisemnej bez dodatkowych opłat,
- przeszkolenie pracowników, w zależności od zgłoszonych potrzeb w zakresie korzystania z usług bankowości elektronicznej,
- system bankowości elektronicznej winien zapewniać co najmniej:
• dostęp do usług przez 24 godziny w każdym dniu roboczym,
• dokonywanie operacji w czasie rzeczywistym,
• możliwość dokonywania przelewów bankowych,
• generowanie wyciągów bankowych (sporządzanie wyciągów bankowych, potwierdzających wykonanie operacji finansowych na dzień roboczy w formie elektronicznej umożliwiającej wydruk wraz z oprocentowaniem),
• sporządzanie historii rachunku,
• pełną informację o dacie i godzinie operacji,
• przechowywanie przelewów i wyciągów w archiwum systemu,
• umożliwienie użytkownikowi dysponowania podpisem elektronicznym,
• korzystanie z poczty elektronicznej, z dostępem do informacji bankowych,
• wykonywanie analiz i raportów z operacji i transakcji za wskazane okresy
z możliwością ich drukowania,
• system ten musi być systemem bezpiecznym, o dostępie chronionym hasłami,
• system w wersji „on-line”
• generowanie na wniosek Zamawiającego wyciągów bankowych w pliku xml
w związku ze stosowaniem jednolitego pliku kontrolnego w okresie obsługi bankowej (JPK – WB).
• Program musi być zgodny z wymogami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej RODO i ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz.U. z 2019 r. poz.1781),
• udostępnienie systemu nastąpi w siedzibie Zamawiającego i w jednostkach podległych, na co najmniej 4 stanowiskach w każdej jednostce,
e) wymiana banknotów i monet,
f) wydawanie opinii i zaświadczeń na wniosek posiadacza rachunku,
g) zerowanie rachunków bankowych podstawowych i pomocniczych każdego roku, zgodnie
z dyspozycjami, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia kwot pozostałych na wyżej wymienionych rachunkach na rachunek wskazany,
h) przeksięgowywanie skapitalizowanych odsetek od rachunków bankowych i naliczanych opłat (prowizji) zgodnie ze złożonymi dyspozycjami w tym zakresie,
i) potwierdzanie wysokości salda na wszystkich rachunkach na ostatni dzień roku,
j) umożliwienie płatności za pomocą wykorzystania terminala do obsługi kart płatniczych
w Starostwie Powiatu Grodziskiego (jednostka organizacyjna Powiatu) w budynku przy
ul. Dalekiej 11a oraz w budynku przy ul. Żyrardowskiej 48 w Grodzisku Mazowieckim, Zespół Szkół Technicznych i Licealnych Nr 2 w budynku przy ul. Kilińskiego 8c, Muzeum im. Anny
i Jarosława Iwaszkiewiczów w Stawisku w budynku przy ul. Gołębiej 1 w Podkowie Leśnej. Zastrzega się, iż w całym okresie obowiązywania umowy ilość wykorzystania terminali do obsługi kart płatniczych może ulec zmianie i może dotyczyć innych jednostek organizacyjnych Powiatu.
k) możliwość udzielenia w rachunku bieżącym budżetu Powiatu, w każdym roku budżetowym, kredytu krótkoterminowego na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetowego jst, do wysokości określonej corocznie przez Radę Powiatu w uchwale budżetowej (w 2022 roku do kwoty 2.000.000,00 złotych). Szczegółowe warunki kredytu określi odrębna umowa, przy czym:
 zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową wraz z kontrasygnatą Skarbnika,
 każdy wpływ na rachunek bieżący będzie powodował zmniejszenie salda

4.5.3.) Główny kod CPV: 66100000-1 - Usługi bankowe i inwestycyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24197,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24197,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24197,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Pekao S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 526-000-68-41

7.3.3) Ulica: Grzybowska 53/57

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-844

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24197,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-06-23 do 2026-06-22

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.