eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa serwisu wyrobów medycznych - Mammograf oraz RTG

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa serwisu wyrobów medycznych - Mammograf oraz RTG

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Bemowo - Włochy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017202242

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: gen. M.C. Coopera 5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-315

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@zozbemowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozbemowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa serwisu wyrobów medycznych - Mammograf oraz RTG

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c45cc36-e5c2-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00251154

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zozbemowo.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zozbemowo.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania zostały określone w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określone w załączniku nr 4 do SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określone w załączniku nr 4 do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 5/TP/U/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest serwis wyrobów medycznych („Obsługa Serwisowa”):
1) aparat RTG marki Siemens, typu Multix Fusion, rok produkcji 2014, nr seryjny 40298 (1 szt.), używany przez Zamawiającego pod adresem ul. Cegielniana 8 w Warszawie („Aparat RTG” lub „Urządzenie”),
2) aparat do mammografii marki Siemens, typu Mammomat Inspiration, rok produkcji 2016, nr seryjny 5101 (1 szt.), używany przez Zamawiającego pod adresem ul. Czumy 1 w Warszawie („Mammograf” lub „Urządzenie”).

4.2.6.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium: 60 pkt,
2) Doświadczenie Serwisantów (D) – waga kryterium: 30 pkt,
3) Termin gwarancji na wykonaną Obsługę Serwisową (TGOS) – waga kryterium: 10 pkt

Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:

1) Cena (C) – waga 60 pkt


C = cena najniższa brutto* / cena oferty ocenianej brutto x 100 pkt x 0,6


* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu

Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto, czyli podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ, w pozycji „wartość brutto”.

2) Doświadczenie Serwisanta (D) – waga 30 pkt

Przez Doświadczenie Serwisantów (D) rozumie się doświadczenie zawodowe Serwisanta Mammografu w serwisowaniu mammografów oraz doświadczenie zawodowe Serwisanta Aparatu RTG w serwisowaniu aparatów RTG, uzyskane w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, które jest dłuższe niż minimalne doświadczenie wskazane odpowiednio w Rozdziale XVII ust. 3 pkt. 2(iii) oraz w Rozdziale XVII ust. 3 pkt. 3(iii), i wynosi co najmniej 3 (trzy) lata.

Sposób przyznawania punktów:
a) W ramach kryterium „Doświadczenie Serwisantów” (D) oferta może otrzymać maksymalnie 30 punktów: maksymalnie 15 pkt w związku z doświadczeniem Serwisanta Mammografu i maksymalnie 15 pkt w związku z doświadczeniem Serwisanta Aparatu RTG;
b) Jeżeli Wykonawca wskaże w treści oferty doświadczenie Serwisanta Mammografu:
(i). krótsze niż 3 (trzy) lata – oferta Wykonawcy otrzyma 0 pkt,
(ii). nie krótsze niż 3 (trzy) lata, ale krótsze niż 4 (cztery) lata – oferta Wykonawcy otrzyma 10 pkt,
(iii). nie krótsze niż 4 (cztery) lata - oferta Wykonawcy otrzyma 15 pkt;
c) Jeżeli Wykonawca wskaże w treści oferty doświadczenie Serwisanta Aparatu RTG:
(i). krótsze niż 3 (trzy) lata – oferta Wykonawcy otrzyma 0 pkt,
(ii). nie krótsze niż 3 (trzy) lata, ale krótsze niż 4 (cztery) lata - oferta Wykonawcy otrzyma 10 pkt,
(iii). nie krótsze niż 4 (cztery) lata - oferta Wykonawcy otrzyma 15 pkt;
d) Wykonawca nie wymaga nieprzerwanego okresu doświadczenia; w celu wyliczenia łącznego okresu doświadczenia każdego Serwisanta można sumować krótsze okresy serwisowania mammografu lub serwisowania aparatu RTG, przy czym, jeżeli okresy te pokrywają się, ten sam okres serwisowania mammografu lub serwisowania aparatu RTG nie może zostać zaliczony na poczet odpowiedniego doświadczenia więcej niż jeden raz;
e) Wykonawca przyzna wyłącznie punkty za Doświadczenie Serwisantów, które uzna za wykazane w złożonym przez Wykonawcę formularzu ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.

3) Termin gwarancji na wykonaną Obsługę Serwisową (TGOS) – waga 10 pkt

Przez Termin gwarancji na wykonaną Obsługę Serwisową (TGOS) rozumienie się zaoferowany przez Wykonawcę termin gwarancji z tytułu wykonanych następujących usług: przeglądy okresowe Urządzeń, naprawa Urządzeń, modyfikacje Urządzeń, kontrola jakości Urządzeń, zdalna diagnostyka Urządzeń. Wykonawca oferuje ten sam TGOS dla Mammografu i dla Aparatu RTG.

Podstawą przyznania punktów w kryterium „Termin gwarancji na wykonaną Obsługę Serwisową” (TGOS) będzie podanie przez Wykonawcę informacji o długości TGOS w Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Serwisanta

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji na wykonaną Obsługę Serwisową

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zamawiający określa warunek w zakresie zdolności finansowej lub ekonomicznej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną (ubezpieczenia) nie niższą niż 500.000 (słownie: pięćset tysięcy) złotych.

2. Zamawiający określa warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:

1) posiada doświadczenie zapewniające wykonanie zamówienia – za spełnienie warunku Zamawiający uzna należyte wykonanie przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie:
(i) co najmniej 1 (jednej) usługi serwisu urządzenia mammograf o zakresie odpowiadającym lub podobnym do stanowiącego przedmiot zamówienia, o wartości minimum: 100.000 (słownie: sto tysięcy) złotych, oraz
(ii) co najmniej 1 (jednej) usługi serwisu urządzenia RTG o zakresie odpowiadającym lub podobnym do stanowiącego przedmiot zamówienia, o wartości minimum: 100.000 (słownie: sto tysięcy) złotych.

2) dysponuje osobą skierowaną do realizacji zamówienia („Serwisant Mammografu”), która posiada:
(i) świadectwo kwalifikacyjne „E” lub „D” do 1kV,
(ii) uprawnienia do wykonywania pomiarów ochronnych,
(iii) co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w serwisowaniu mammografów uzyskane w okresie ostatnich 5 lat,
(iv) przeszkolenie w zakresie usługi serwisu Mammografu lub innego modelu tego samego producenta opartego na identycznej technologii, potwierdzone wydanym przez producenta Mammografu lub jego uprawnionego przedstawiciela: autoryzacją, certyfikatem lub innym dokumentem potwierdzającym nabycie kwalifikacji,
(v) dostęp do aktualnych kodów serwisowych producenta Mammografu umożliwiających wykonywanie wymaganych czynności serwisowych tego Urządzenia,
(vi) licencję na używanie oprogramowania służącego do kalibracji Mammografu.

3) dysponuje osobą skierowaną do realizacji zamówienia („Serwisant Aparatu RTG”), która posiada:
(i) świadectwo kwalifikacyjne „E” lub „D” do 1kV,
(ii) uprawnienia do wykonywania pomiarów ochronnych,
(iii) co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w serwisowaniu aparatów RTG uzyskane w okresie ostatnich 5 lat,
(iv) przeszkolenie w zakresie usługi serwisu Aparatu RTG lub innego modelu tego samego producenta opartego na identycznej technologii, potwierdzone wydanym przez producenta Aparatu RTG lub jego uprawnionego przedstawiciela: autoryzacją, certyfikatem lub innym dokumentem potwierdzającym nabycie kwalifikacji,
(v) dostęp do aktualnych kodów serwisowych producenta Aparatu RTG umożliwiających wykonywanie wymaganych czynności serwisowych tego Urządzenia,
(vi) licencję na używanie oprogramowania służącego do kalibracji Aparatu RTG.

przy czym wymagania wynikające z pkt. 2) i 3) może spełniać ta sama osoba, a wymagania wskazane w tych pkt. w ppkt (v) oraz (vi) osoby skierowaną do realizacji zamówienia mogą spełniać również w wyniku zapewnienia im dostępu do kodów serwisowych lub do korzystania z licencji przez Wykonawcę.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 7 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej (ubezpieczenia) tego ubezpieczenia nie niższej niż 500 000,00 (słownie: pięćset tysięcy) złotych;
2. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 8 do SWZ;
3. wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (Serwisantów), z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik nr 9 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Z treści załączonego do oferty pełnomocnictwa winien jednoznacznie wynikać zakres umocowania oraz dane mocodawców i pełnomocnika.
3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne, sporządzając ofertę wraz z załącznikami, w miejscu „dane na temat Wykonawcy” winni wpisać dane dotyczące członków konsorcjum lub pełnomocnika konsorcjum;
4. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z pełnomocnikiem (liderem);
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XIX ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6. Dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
7. Wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami.
8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy p.z.p. dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi lub dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został określony we wzorze umowy stanowiącym załącznik 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-28 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zozbemowo.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-28 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.