eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puck › Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" -zajęcia rehabilitacyjne, z podziałem na 10 części z opcją

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-19

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci
w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” –zajęcia rehabilitacyjne, z podziałem na 10 części z opcją

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000877453

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ZAMKOWA 5

1.5.2.) Miejscowość: Puck

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-100

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@soswpuck.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.soswpuck.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci
w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” –zajęcia rehabilitacyjne, z podziałem na 10 części z opcją

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-417cb549-e5e4-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00251146

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00250653/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” –zajęcia rehabilitacyjne, z podziałem na 10 części z opcją

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://starostwo-puck.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://starostwo-puck.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy do elektronicznej obsługi zamówień
Starostwa Powiatowego w Pucku, pod adresem: https://starostwo-puck.logintrade.net/rejestracja/
2. Komunikacja w postępowaniu, w szczególności składanie ofert, wszelkich oświadczeń, wniosków, zawiadomień, wymiana
informacji oraz przekazywanie dokumentów między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w
ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu Platformy. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
3. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem ust. 4 niniejszego rozdziału:
1) Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat
SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na ww. platformie ma dostęp
do możliwości złożenia i wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz
komunikację z zamawiającym w pozostałych obszarach.
2) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych oraz informacji przekazywanych przy
użyciu Platformy opisane zostały w instrukcji użytkowników pn. „Wymagania techniczne”, „Rejestracja wykonawcy na platformie”
oraz „Udział w trybie podstawowym z możliwością negocjacji” na stronie: https://starostwopuck.
logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
3) Złożenie oferty przez wykonawcę następuje poprzez prawidłowe jej złożenie na Platformie dostępnej pod adresem:
https://starostwo-puck.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html - w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z
niniejszym postępowaniem. Złożenie oferty na nośniku danych lub w innej formie niż przewidziana powyżej (np. e-mail) jest
niedopuszczalne.
4) Instrukcja złożenia oferty zawarta jest w instrukcji zamieszczonej na stronie: https://starostwopuck.
logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html „Udział w trybie podstawowym z możliwością negocjacji”. Czas zapisywany jest w
formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty (lub
dokumentu) przez Wykonawcę. W przypadku wybrania opcji złożenia oferty „bez logowania”, potwierdzenie odbywa się poprzez
kliknięcie w link dostępny w wiadomości e- mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty (lub dokumentu). Wiadomość
otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu (w ikonie „Złóż ofertę bez logowania”). W przypadku Wykonawcy
zalogowanego na Platformie, czas przekazania danych jest to czas wysłania dokumentu, oferty przez Platformę.
4. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie tj.:
1) Minimalne wymagania techniczne, jakim musi odpowiadać sprzęt komputerowy Wykonawcy, w celu korzystania z Platformy.
a) Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
􀀁􀀁 Internet Explorer 10 i nowsze, Edge,
􀀁􀀁 Google Chrome,
􀀁􀀁 Mozilla Firefox,
􀀁􀀁 Opera
2) Pozostałe wymagania techniczne:
a) dostęp do sieci internet,
b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax,
c) włączona obsługa JavaScript,
d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s,
e) zainstalowany Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy,
5. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 150 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z ograniczoną liczbą znaków w niniejszej sekcji ogłoszenia zamawiający informuje, że szczegółowe informacje (RODO) zawarte są w Rozdziale 4 SWZ "Ochrona danych osobowych"

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W związku z ograniczoną liczbą znaków w niniejszej sekcji ogłoszenia zamawiający informuje, że szczegółowe informacje (RODO) zawarte są w Rozdziale 4 SWZ "Ochrona danych osobowych"

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/01/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 10

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak

4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 3

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” –zajęcia rehabilitacyjne z opcją.
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadania z zakresu administracji rządowej, w ramach programu kompleksowego wsparcia rodzin „Za życiem” w zakresie zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego (zadanie 2.4, Wieloaspektowa
i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. Roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie).
Przedmiot zamówienia, obejmuje:
Wykonanie zamówienia podstawowego obejmującego prowadzenie zajęć rehabilitacyjnych 250 h Gmina Władysławowo

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85142100-7 - Usługi fizjoterapii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Wykonanie opcji obejmującej prowadzenie zajęć rehabilitacyjnych do 250 h
Okoliczności skorzystania z Opcji zgodnie z 1 ust4 załącznika nr 5 do SWZ Projektowanych Postanowień Umowy

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia
dla rodzin „Za życiem” – zajęcia rehabilitacyjne

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający w każdej z 10 (dziesięciu) Części zamówienia przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego- zajęcia rehabilitacyjne.
2. Zakres usług w ramach powtórzenia podobnych usług nie będzie większy od zakresu przedmiotu zamówienia podstawowego.
3. Zamawiający skorzysta z możliwości udzielenia takiego zamówienia w przypadku zgłoszenia większej liczby dzieci, które będą miały być objęte zajęciami rehabilitacyjnymi i pod warunkiem posiadania zabezpieczenia środków finansowych w budżecie.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert nastąpi według wzoru:
PŁ = C + D + K
gdzie:
PŁ - łączna liczba punktów
C - liczba punktów w kryterium: Cena
D - liczba punktów w kryterium: Dodatkowe doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia (D)
K - liczba punktów w kryterium: Dodatkowe kwalifikacje osoby skierowanej do realizacji zamówienia (K)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia (D)

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe kwalifikacje osoby skierowanej do realizacji zamówienia (K)

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” –zajęcia rehabilitacyjne z opcją.
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadania z zakresu administracji rządowej, w ramach programu kompleksowego wsparcia rodzin „Za życiem” w zakresie zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego (zadanie 2.4, Wieloaspektowa
i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. Roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie).
Przedmiot zamówienia, obejmuje:
Wykonanie zamówienia podstawowego obejmującego prowadzenie zajęć rehabilitacyjnych 160 h

Wykonanie opcji obejmującej prowadzenie zajęć rehabilitacyjnych do 160 h .
Okoliczności skorzystania z Opcji zgodnie z 1 ust4 załącznika nr 5 do SWZ Projektowanych Postanowień Umowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85142100-7 - Usługi fizjoterapii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Wykonanie opcji obejmującej prowadzenie zajęć rehabilitacyjnych do 160 h .
Okoliczności skorzystania z Opcji zgodnie z 1 ust4 załącznika nr 5 do SWZ Projektowanych Postanowień Umowy

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” –zajęcia rehabilitacyjne

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający w każdej z 10 (dziesięciu) Części zamówienia przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego- zajęcia rehabilitacyjne.
2. Zakres usług w ramach powtórzenia podobnych usług nie będzie większy od zakresu przedmiotu zamówienia podstawowego.
3. Zamawiający skorzysta z możliwości udzielenia takiego zamówienia w przypadku zgłoszenia większej liczby dzieci, które będą miały być objęte zajęciami rehabilitacyjnymi i pod warunkiem posiadania zabezpieczenia środków finansowych w budżecie.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert nastąpi według wzoru:
PŁ = C + D + K
gdzie:
PŁ - łączna liczba punktów
C - liczba punktów w kryterium: Cena
D - liczba punktów w kryterium: Dodatkowe doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia (D)
K - liczba punktów w kryterium: Dodatkowe kwalifikacje osoby skierowanej do realizacji zamówienia (K)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia (D)

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe kwalifikacje osoby skierowanej do realizacji zamówienia (K)

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” –zajęcia rehabilitacyjne z opcją.
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadania z zakresu administracji rządowej, w ramach programu kompleksowego wsparcia rodzin „Za życiem” w zakresie zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego (zadanie 2.4, Wieloaspektowa
i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. Roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie).
Przedmiot zamówienia, obejmuje:
Wykonanie zamówienia podstawowego obejmującego prowadzenie zajęć rehabilitacyjnych 100 h

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Wykonanie opcji obejmującej prowadzenie zajęć rehabilitacyjnych do 100 h
Okoliczności skorzystania z Opcji zgodnie z 1 ust4 załącznika nr 5 do SWZ Projektowanych Postanowień Umowy

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

: Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” –zajęcia rehabilitacyjne

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający w każdej z 10 (dziesięciu) Części zamówienia przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego- zajęcia rehabilitacyjne.
2. Zakres usług w ramach powtórzenia podobnych usług nie będzie większy od zakresu przedmiotu zamówienia podstawowego.
3. Zamawiający skorzysta z możliwości udzielenia takiego zamówienia w przypadku zgłoszenia większej liczby dzieci, które będą miały być objęte zajęciami rehabilitacyjnymi i pod warunkiem posiadania zabezpieczenia środków finansowych w budżecie.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert nastąpi według wzoru:
PŁ = C + D + K
gdzie:
PŁ - łączna liczba punktów
C - liczba punktów w kryterium: Cena
D - liczba punktów w kryterium: Dodatkowe doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia (D)
K - liczba punktów w kryterium: Dodatkowe kwalifikacje osoby skierowanej do realizacji zamówienia (K)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia (D)

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe kwalifikacje osoby skierowanej do realizacji zamówienia (K)

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” –zajęcia rehabilitacyjne z opcją.
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadania z zakresu administracji rządowej, w ramach programu kompleksowego wsparcia rodzin „Za życiem” w zakresie zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego (zadanie 2.4, Wieloaspektowa
i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. Roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie).
Przedmiot zamówienia, obejmuje:
Wykonanie zamówienia podstawowego obejmującego prowadzenie zajęć rehabilitacyjnych 70 h w warunkach domowych Mrzezino

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85142100-7 - Usługi fizjoterapii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Wykonanie opcji obejmującej prowadzenie zajęć rehabilitacyjnych do 70 h w warunkach domowych.
Okoliczności skorzystania z Opcji zgodnie z 1 ust4 załącznika nr 5 do SWZ Projektowanych Postanowień Umowy

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” –zajęcia rehabilitacyjne

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający w każdej z 10 (dziesięciu) Części zamówienia przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego- zajęcia rehabilitacyjne.
2. Zakres usług w ramach powtórzenia podobnych usług nie będzie większy od zakresu przedmiotu zamówienia podstawowego.
3. Zamawiający skorzysta z możliwości udzielenia takiego zamówienia w przypadku zgłoszenia większej liczby dzieci, które będą miały być objęte zajęciami rehabilitacyjnymi i pod warunkiem posiadania zabezpieczenia środków finansowych w budżecie.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert nastąpi według wzoru:
PŁ = C + D + K
gdzie:
PŁ - łączna liczba punktów
C - liczba punktów w kryterium: Cena
D - liczba punktów w kryterium: Dodatkowe doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia (D)
K - liczba punktów w kryterium: Dodatkowe kwalifikacje osoby skierowanej do realizacji zamówienia (K)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia (D)

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe kwalifikacje osoby skierowanej do realizacji zamówienia (K)

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” –zajęcia rehabilitacyjne z opcją.
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadania z zakresu administracji rządowej, w ramach programu kompleksowego wsparcia rodzin „Za życiem” w zakresie zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego (zadanie 2.4, Wieloaspektowa
i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. Roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie).
Przedmiot zamówienia, obejmuje:
Wykonanie zamówienia podstawowego obejmującego prowadzenie zajęć rehabilitacyjnych w warunkach domowych Pogórze 140 h

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Wykonanie opcji obejmującej prowadzenie zajęć rehabilitacyjnych w warunkach domowych do140 h

Okoliczności skorzystania z Opcji zgodnie z 1 ust4 załącznika nr 5 do SWZ Projektowanych Postanowień Umowy

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” –zajęcia rehabilitacyjne

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający w każdej z 10 (dziesięciu) Części zamówienia przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego- zajęcia rehabilitacyjne.
2. Zakres usług w ramach powtórzenia podobnych usług nie będzie większy od zakresu przedmiotu zamówienia podstawowego.
3. Zamawiający skorzysta z możliwości udzielenia takiego zamówienia w przypadku zgłoszenia większej liczby dzieci, które będą miały być objęte zajęciami rehabilitacyjnymi i pod warunkiem posiadania zabezpieczenia środków finansowych w budżecie.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert nastąpi według wzoru:
PŁ = C + D + K
gdzie:
PŁ - łączna liczba punktów
C - liczba punktów w kryterium: Cena
D - liczba punktów w kryterium: Dodatkowe doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia (D)
K - liczba punktów w kryterium: Dodatkowe kwalifikacje osoby skierowanej do realizacji zamówienia (K)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia (D)

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe kwalifikacje osoby skierowanej do realizacji zamówienia (K)

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” –zajęcia rehabilitacyjne z opcją.
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadania z zakresu administracji rządowej, w ramach programu kompleksowego wsparcia rodzin „Za życiem” w zakresie zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego (zadanie 2.4, Wieloaspektowa
i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. Roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie).
Przedmiot zamówienia, obejmuje:
Wykonanie zamówienia podstawowego obejmującego prowadzenie zajęć rehabilitacyjnych w warunkach domowych miasto Puck 50 h

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Wykonanie opcji obejmującej prowadzenie zajęć rehabilitacyjnych w warunkach domowych do 50 h
.
Okoliczności skorzystania z Opcji zgodnie z 1 ust4 załącznika nr 5 do SWZ Projektowanych Postanowień Umowy

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

: Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” –zajęcia rehabilitacyjne

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający w każdej z 10 (dziesięciu) Części zamówienia przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego- zajęcia rehabilitacyjne.
2. Zakres usług w ramach powtórzenia podobnych usług nie będzie większy od zakresu przedmiotu zamówienia podstawowego.
3. Zamawiający skorzysta z możliwości udzielenia takiego zamówienia w przypadku zgłoszenia większej liczby dzieci, które będą miały być objęte zajęciami rehabilitacyjnymi i pod warunkiem posiadania zabezpieczenia środków finansowych w budżecie.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert nastąpi według wzoru:
PŁ = C + D + K
gdzie:
PŁ - łączna liczba punktów
C - liczba punktów w kryterium: Cena
D - liczba punktów w kryterium: Dodatkowe doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia (D)
K - liczba punktów w kryterium: Dodatkowe kwalifikacje osoby skierowanej do realizacji zamówienia (K)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia (D)

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe kwalifikacje osoby skierowanej do realizacji zamówienia (K)

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” –zajęcia rehabilitacyjne z opcją.
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadania z zakresu administracji rządowej, w ramach programu kompleksowego wsparcia rodzin „Za życiem” w zakresie zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego (zadanie 2.4, Wieloaspektowa
i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. Roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie).
Przedmiot zamówienia, obejmuje:
Wykonanie zamówienia podstawowego obejmującego prowadzenie zajęć rehabilitacyjnych w warunkach domowych 50 h Suchy Dwór

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85142100-7 - Usługi fizjoterapii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Wykonanie opcji obejmującej prowadzenie zajęć rehabilitacyjnych w warunkach domowych 50 h.
Okoliczności skorzystania z Opcji zgodnie z 1 ust4 załącznika nr 5 do SWZ Projektowanych Postanowień Umowy

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” –zajęcia rehabilitacyjne

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający w każdej z 10 (dziesięciu) Części zamówienia przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego- zajęcia rehabilitacyjne.
2. Zakres usług w ramach powtórzenia podobnych usług nie będzie większy od zakresu przedmiotu zamówienia podstawowego.
3. Zamawiający skorzysta z możliwości udzielenia takiego zamówienia w przypadku zgłoszenia większej liczby dzieci, które będą miały być objęte zajęciami rehabilitacyjnymi i pod warunkiem posiadania zabezpieczenia środków finansowych w budżecie.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert nastąpi według wzoru:
PŁ = C + D + K
gdzie:
PŁ - łączna liczba punktów
C - liczba punktów w kryterium: Cena
D - liczba punktów w kryterium: Dodatkowe doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia (D)
K - liczba punktów w kryterium: Dodatkowe kwalifikacje osoby skierowanej do realizacji zamówienia (K)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia (D)

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe kwalifikacje osoby skierowanej do realizacji zamówienia (K)

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” –zajęcia rehabilitacyjne z opcją.
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadania z zakresu administracji rządowej, w ramach programu kompleksowego wsparcia rodzin „Za życiem” w zakresie zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego (zadanie 2.4, Wieloaspektowa
i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. Roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie).
Przedmiot zamówienia, obejmuje:
Wykonanie zamówienia podstawowego obejmującego prowadzenie zajęć rehabilitacyjnych w warunkach domowych 60 h Żelistrzewo

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85142100-7 - Usługi fizjoterapii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Wykonanie opcji obejmującej prowadzenie zajęć rehabilitacyjnych w warunkach domowych do 0 h .
Okoliczności skorzystania z Opcji zgodnie z 1 ust4 załącznika nr 5 do SWZ Projektowanych Postanowień Umowy

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” –zajęcia rehabilitacyjne

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający w każdej z 10 (dziesięciu) Części zamówienia przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego- zajęcia rehabilitacyjne.
2. Zakres usług w ramach powtórzenia podobnych usług nie będzie większy od zakresu przedmiotu zamówienia podstawowego.
3. Zamawiający skorzysta z możliwości udzielenia takiego zamówienia w przypadku zgłoszenia większej liczby dzieci, które będą miały być objęte zajęciami rehabilitacyjnymi i pod warunkiem posiadania zabezpieczenia środków finansowych w budżecie.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert nastąpi według wzoru:
PŁ = C + D + K
gdzie:
PŁ - łączna liczba punktów
C - liczba punktów w kryterium: Cena
D - liczba punktów w kryterium: Dodatkowe doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia (D)
K - liczba punktów w kryterium: Dodatkowe kwalifikacje osoby skierowanej do realizacji zamówienia (K)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia (D)

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe kwalifikacje osoby skierowanej do realizacji zamówienia (K)

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” –zajęcia rehabilitacyjne z opcją.
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadania z zakresu administracji rządowej, w ramach programu kompleksowego wsparcia rodzin „Za życiem” w zakresie zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego (zadanie 2.4, Wieloaspektowa
i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. Roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie).
Przedmiot zamówienia, obejmuje:
Wykonanie zamówienia podstawowego obejmującego prowadzenie zajęć rehabilitacyjnych w warunkach domowych 50 h Karwia

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Wykonanie opcji obejmującej prowadzenie zajęć rehabilitacyjnych w warunkach domowych do 50 h .
Okoliczności skorzystania z Opcji zgodnie z 1 ust4 załącznika nr 5 do SWZ Projektowanych Postanowień Umowy

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” –zajęcia rehabilitacyjne

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający w każdej z 10 (dziesięciu) Części zamówienia przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego- zajęcia rehabilitacyjne.
2. Zakres usług w ramach powtórzenia podobnych usług nie będzie większy od zakresu przedmiotu zamówienia podstawowego.
3. Zamawiający skorzysta z możliwości udzielenia takiego zamówienia w przypadku zgłoszenia większej liczby dzieci, które będą miały być objęte zajęciami rehabilitacyjnymi i pod warunkiem posiadania zabezpieczenia środków finansowych w budżecie.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert nastąpi według wzoru:
PŁ = C + D + K
gdzie:
PŁ - łączna liczba punktów
C - liczba punktów w kryterium: Cena
D - liczba punktów w kryterium: Dodatkowe doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia (D)
K - liczba punktów w kryterium: Dodatkowe kwalifikacje osoby skierowanej do realizacji zamówienia (K)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia (D)

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe kwalifikacje osoby skierowanej do realizacji zamówienia (K)

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” –zajęcia rehabilitacyjne z opcją.
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadania z zakresu administracji rządowej, w ramach programu kompleksowego wsparcia rodzin „Za życiem” w zakresie zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego (zadanie 2.4, Wieloaspektowa
i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. Roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie).
Przedmiot zamówienia, obejmuje:
Wykonanie zamówienia podstawowego obejmującego prowadzenie zajęć rehabilitacyjnych 200 h

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85142100-7 - Usługi fizjoterapii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Wykonanie opcji obejmującej prowadzenie zajęć rehabilitacyjnych do 200 h
Okoliczności skorzystania z Opcji zgodnie z 1 ust4 załącznika nr 5 do SWZ Projektowanych Postanowień Umowy

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” –zajęcia rehabilitacyjne

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający w każdej z 10 (dziesięciu) Części zamówienia przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego- zajęcia rehabilitacyjne.
2. Zakres usług w ramach powtórzenia podobnych usług nie będzie większy od zakresu przedmiotu zamówienia podstawowego.
3. Zamawiający skorzysta z możliwości udzielenia takiego zamówienia w przypadku zgłoszenia większej liczby dzieci, które będą miały być objęte zajęciami rehabilitacyjnymi i pod warunkiem posiadania zabezpieczenia środków finansowych w budżecie.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert nastąpi według wzoru:
PŁ = C + D + K
gdzie:
PŁ - łączna liczba punktów
C - liczba punktów w kryterium: Cena
D - liczba punktów w kryterium: Dodatkowe doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia (D)
K - liczba punktów w kryterium: Dodatkowe kwalifikacje osoby skierowanej do realizacji zamówienia (K)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia (D)

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe kwalifikacje osoby skierowanej do realizacji zamówienia (K)

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jedną osobę, która spełnia łącznie następujące wymagania:
1) posiada kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela wczesnego wspomagania rozwoju dziecka zgodne z § 34 Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz.U. z 2023 r., poz.2102), dalej rozporządzenie MEN*;
2) w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres doświadczenia w prowadzeniu zajęć rehabilitacyjnych jest krótszy - w tym okresie, należycie prowadziła lub prowadzi zajęcia rehabilitacyjne dla co najmniej 1 (jednego ) dziecka niepełnosprawnego przez okres co najmniej 6 kolejnych miesięcy;
3) posiada co najmniej 50h doświadczenia w prowadzeniu zajęć rehabilitacyjnych;
4) nie figuruje w rejestrach, o których mowa w ustawie z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 31);

UWAGA 1: dotyczy każdej Części zamówienia!
W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedną Część zamówienia Zamawiający dopuszcza na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postepowaniu skierowanie tej samej osoby do prowadzenia rehabilitacji tylko w 3 Częściach zamówienia oraz możliwość wykazania tego samego doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia w każdej z 3 Części, na którą Wykonawca będzie składał ofertę.
UWAGA 2: dotyczy każdej Części zamówienia!
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. Oznacza to, że według Zamawiającego skierowanie poszczególnych osób do realizacji zamówienia może Wykazać każdy
z Wykonawców.
UWAGA 3: dotyczy każdej Części zamówienia!
W odniesieniu do kluczowych części zamówienia polegających na wykonywaniu zajęć rehabilitacyjnych w ramach zamówienia, a zastrzeżonych do osobistego wykonania przez Wykonawcę, Wykonawca nie może powoływać się na zdolności innego podmiotu,
na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp , w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
UWAGA 4:
* W myśl § 37. rozporządzenia MEN: „Nauczyciele zatrudnieni w dniu wejścia w życie rozporządzenia i posiadający kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela na podstawie przepisów dotychczasowych zachowują nabyte kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta
zostanie najwyżej oceniona, nie będzie wezwany do złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu wykazania braku podstaw
wykluczenia z postępowania

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W
związku z bezpośrednim powiązaniem warunku udziału dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej oraz kryterium nr 2 i 3 na
podstawie art. 274 ust 2 Ustawy PZP Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do
realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także
zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób
stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Ofertę można składać w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia, zgodnie z postanowieniami SWZ.
2. Oferta winna być sporządzona w języku polskim pod rygorem nieważności.
3. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Treść oferty musi odpowiadać treści SWZ.
5. Na ofertę, zwaną dalej „Ofertą”, składa się:
1) Formularz oferty zgodny ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ lub zawierający wszystkie informacje i oświadczenia wskazane w jego treści, wraz z załącznikiem nr 1 do formularza oferty tj. Wykazem dodatkowego doświadczenia i dodatkowych kwalifikacji osoby/ osób skierowanej/nych do realizacji zamówienia, dotyczącym kryterium nr 2 i 3 (wzór stanowi załącznik nr 1 do Formularza ofertowego);
6. Wraz z Ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy:
1) Oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zgodne ze wzorem zawartym w Załączniku nr 2 do SWZ- zwanego dalej „Oświadczeniem”, na poniższych zasadach:
a) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, ww. Oświadczenie składa każdy z tych Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie,
w jakim każdy z tych Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału
w postępowaniu,
2) Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia (wzór stanowi Załącznik nr 4 do SWZ)
3) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, chyba, że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, a Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów – w odniesieniu do Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie (nie dotyczy osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej);
4) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności przedmiotowych dokumentów pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów;
5) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli w imieniu Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 3);
6) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, o którym mowa w Rozdziale 13 ust. 5 SWZ (jeżeli dotyczy).
7. Wszystkie pliki przekazywane za pośrednictwem Platformy, winny być opisane nazwą umożliwiającą ich identyfikację.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z tych Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z tych Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, (wzór Oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ).
4. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w ust. 4, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

W związku z ograniczoną liczbą znaków w tej sekcji ogłoszenia Zamawiający informuje, że zmiany umowy zostały
szczegółowo określone w Projektowanych postanowieniach umowy- Załącznik nr 5 do SWZ § 12

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez Platformę https://starostwopuck. logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-27 10:20

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-25

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak

Część 7 : Tak

Część 8 : Tak

Część 9 : Tak

Część 10 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zaproszenie na negocjacje zostanie rozesłane do nie więcej niż 3 Wykonawców, którzy uzyskali największą liczbę punktów
(PŁ) zgodnie ze wzorem, PŁ = C + D + K
gdzie:
PŁ - łączna liczba punktów
C - liczba punktów w kryterium: Cena
D - liczba punktów w kryterium: Dodatkowe doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia (D)
K - liczba punktów w kryterium: Dodatkowe kwalifikacje osoby skierowanej do realizacji zamówienia (K)
przy czym taka maksymalna liczba Wykonawców zaproszonych do negocjacji oferty ulega zwiększeniu na poniższych
zasadach:
W przypadku uzyskania przez Wykonawców takiej samej liczby punktów obliczonej zgodnie z powyższym wzorem , zostaną
zaproszeni wszyscy Wykonawcy, którzy uzyskali taką samą liczbę punktów.

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający doprecyzowuje termin realizacji zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został wykonany przez Wykonawcę:
1) wykonanie Zamówienia Podstawowego dla wszystkich 10 Części – w terminie od dnia udzielenia zamówienia do 16.12.2024 r.;
2) wykonanie Opcji dla wszystkich 10 Części – w terminie do 16.12.2025 r. Uruchomienie i realizację Opcji przewiduje się w roku 2025;

Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne wymienione w załączniku XIV do dyrektywy 2014/24/UE. Wartość
zamówienia wyrażona w złotych jest mniejsza niż równowartość kwoty 750 000 euro, nie mniejsza jednak niż równowartość
kwoty 130 000złotych.
W związku z tym zgodnie z art. 359 pkt 2 ustawy z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2023 r.,
poz. 1605 ze zm) do przeprowadzenia nin. postępowania zastosowano tryb podstawowy z możliwością prowadzenia
negocjacji treści złożonych ofert (art. 275 pkt 2 ustawy P.z.p.)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.