eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › BUDOWA ULICY REDENA W CHORZOWIE



Ogłoszenie z dnia 2022-07-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA ULICY REDENA W CHORZOWIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Chorzów – Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Chorzowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000166249

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bałtycka 8A

1.5.2.) Miejscowość: Chorzów

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mzuim.chorzow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mzuim.chorzow.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mzuim.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


utrzymanie ulic i obiektów inżynierskich

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA ULICY REDENA W CHORZOWIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c91c14e7-dcb3-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00251091

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031666/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 BUDOWA ULICY REDENA W CHORZOWIE

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00177384/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/AB/3410/011/000/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi wewnętrznej ulicy Redena w Chorzowie (dawniej droga dojazdowa do działek w rejonie ul. Paderewskiego – Lwowska w Chorzowie)
2. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje:
1) Budowę ulicy klasy D o długości 200 m z kostki brukowej betonowej
2) Budowę chodników z kostki brukowej betonowej
3) Rozbiórkę tymczasowej nawierzchni z płyt drogowych betonowych
3. PROJEKTOWANE ZAGOSPODAROWANIE TERENU
Przyjęto następujące założenia do projektowania:
− kategoria obciążenia ruchem KR 2
− szerokość jezdni 5,0 m
− szerokość chodnika 1,50 m – 2,65 m
4. ZESTAWIENIE POWIERZCHNI
ELEMENT POWIERZCHNIA
Razem:
w tym: 1806,00 m2
Jezdnia: nawierzchnia z kostki brukowej betonowej kolorowej o grubości 8 cm 168,00 m2
Jezdnia: nawierzchnia z kostki brukowej betonowej szarej o grubości 8cm 1030,00 m2
Opaski: nawierzchnia z kostki brukowej betonowej szarej o grubości 8 cm 58,00 m2
Chodnik: nawierzchnia z koski brukowej betonowej szarej o grubości 8 cm 382,00 m2
Zjazdy: nawierzchnia z kostki brukowej betonowej kolorowej o grubości 8 cm 168,00 m2


1) W roku 2014 wykonana została część robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową w zakresie:
- usunięcie drzew i krzewów
- roboty ziemne
- wykonanie odwodnienia ulicznego
- wykonanie kanalizacji teletechnicznej
- wykonanie oświetlenia ulicznego
- wykonanie drogi tymczasowej z płyt drogowych wraz podbudową
- wykonanie poboczy drogi z zastosowaniem żużla wielkopiecowego oraz destruktu asfaltowego na całej szerokości do granicy działki drogowej.
- wykonanie chodnika łączącego ul. Redena z ul. Paderewskiego
2) W chwili obecnej większość działek usytuowanych wzdłuż projektowanej drogi została zabudowana budownictwem mieszkaniowym jednorodzinnym. Roboty należy prowadzić w taki sposób, aby zminimalizować utrudnienia w dojeździe do posesji. W przypadku konieczności okresowego ograniczenia dojazdu do posesji Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego, indywidualnego informowania mieszkańców o planowanych ograniczeniach
3) Niweleta drogi tymczasowej pokrywa się z niweletą projektowanej drogi w układzie docelowym.
4) W Załączniku nr 1 do SWZ znajduje się m.in. dokumentacja projektowa Projekt tymczasowy- stan istniejący, zgodnie z którym wykonano zagospodarowanie terenu oraz Projekt docelowy opisujący przedmiot niniejszego zamówienia.
5) Dokumentacja projektowa z maja 2013 r. dla której wydano pozwolenie na budowę nr 160 z dnia 22.07.2013 r., nosi nazwę roboczą „Budowa drogi dojazdowej do działek w rejonie ulic Paderewskiego- Lwowska w Chorzowie”. Obecnie ulica wewnętrzna nosi nazwę Wilhelma Redena.
6) Konieczność zastosowania w dokumentacji projektowej „materaca z geosiatki” wynika z warunków geologiczno-górniczych tj. możliwością wystąpienia deformacji nieciągłych stanowiący jednocześnie wzmocnienie podłoża gruntowego, jak i przeciwdziałanie miejscowym zapadnięciom terenu.
5. Na terenie objętym przedmiotem zamówienia mieszkańcy ul. Redena w niektórych lokalizacjach wykonali staraniem własnym utwardzenie terenu przed bramami wjazdowymi. Wykonawca robót zobowiązany jest przed rozpoczęciem robót rozbiórkowych uzgodnić z właścicielami nieruchomości sposób postępowania z materiałem z rozbiórki (tj. kostką kamienną, kostką betonową, płytami ażurowymi).
6. Zdemontowane płyty drogowe stanowią własność zamawiającego – koszty związane z załadunkiem i transportem na miejsce składowania należy ująć w pozycji 16 Przedmiaru robót.
7. Jeżeli Dokumentacja Projektowa lub STWiORB odwołuje się do aktów prawnych, podczas wykonywania robót należy stosować obowiązujące przepisy prawa.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia przedstawiono w Dokumentacji projektowej (projekt docelowy), STWiORB i przedmiarach robót, które stanowią Załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.

9. UWAGI DOTYCZĄCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

1) Zamawiający informuje, iż ilekroć w niniejszej SWZ lub załącznikach do SWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne bądź systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań „równoważnych” pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SWZ.
2) Podczas prowadzenia prac w pasie drogowym – miejsce prowadzenia robót należy oznakować w sposób zgodny z warunkami określonymi w załącznikach nr 1-4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach.
3) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania oraz uzyskania zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. W terminie do tygodnia przed przystąpieniem do realizacji zadania Wykonawca przedłoży Zamawiającemu zatwierdzony projekt organizacji ruchu. Projekt podlega wcześniejszemu zaopiniowaniu przez Zespół ds. Bezpieczeństwa i Organizacji Ruchu Drogowego.
4) W przypadku nie przedłożenia w terminie zatwierdzonego projektu tymczasowej organizacji ruchu, Zamawiający zleci wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu a kosztami obciąży Wykonawcę.
5) Wykonawca najpóźniej w dniu rozpoczęcia robót zgłosi Zamawiającemu gotowość do odbioru oznakowania na czas realizacji robót. W przypadku braku pozytywnego odbioru Zamawiający zleci uzupełnienie oznakowania a kosztami obciąży Wykonawcę.
6) Przez cały okres realizacji zamówienia Wykonawca odpowiada za przekazany plac budowy, zabezpieczenie miejsca prowadzenia robót, utrzymywanie oznakowania tymczasowego, czystość na jezdniach i chodnikach zarówno w rejonie prowadzonych prac jak również dróg dojazdowych do budowy. Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo oraz wszelkie szkody wobec osób trzecich powstałe w wyniku prowadzonych robót.
7) Koszty wykonania oraz utrzymania oznakowania ponosi Wykonawca robót.
8) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dojazdu i dojść do budynków przez cały okres prowadzenia robót

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 636519,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 926377,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 636519,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Drogowych „DIORYT” Musiał, Wach, Rotyński Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240607443

7.3.3) Ulica: Roździeńska 27B

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-382

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 636519,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.