eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leoncin › "Obsługa bankowa i kasowa budżetu Gminy Leoncin wraz z jednostkami organizacyjnymi"



Ogłoszenie z dnia 2024-03-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Obsługa bankowa i kasowa budżetu Gminy Leoncin
wraz z jednostkami organizacyjnymi”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LEONCIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270471

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 3

1.5.2.) Miejscowość: Leoncin

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-155

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug.leoncin@tlen.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://leoncin.bip.net.pl/?c=216

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-511811cc-afb4-11ee-a06e-7a3efa199397

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Obsługa bankowa i kasowa budżetu Gminy Leoncin
wraz z jednostkami organizacyjnymi”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-511811cc-afb4-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00250887

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00025976

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.271.PN.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

kompleksową usługę w formie ryczałtu, polegającą na obsłudze bankowej budżetu Gminy Leoncin oraz jej jednostek organizacyjnych, tj.:
1) Biblioteka Publiczna Gminy Leoncin;
2) Samorządowy Zakład Budżetowy Leoncin;
3) Ośrodek Pomocy Społecznej w Leoncinie ;

4) Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Leoncinie;
5) Szkoła Podstawowa im. Stefana Wyszyńskiego w Głusku z siedzibą w Nowych Grochalach;
6) Urząd Gminy Leoncin;
7) Dzienny Dom Pobytu Senior – Wigor;
8) Centrum Opiekuńczo – Mieszkalne w Górkach.

4.2.2. Wykonywanie bankowej obsługi budżetu:

1) otwieranie, prowadzenie i likwidacja rachunków bieżących i pomocniczych budżetu Gminy Leoncin;

2) otwieranie, prowadzenie i likwidacja rachunków bieżących i pomocniczych jednostek organizacyjnych Gminy Leoncin;

3) realizację poleceń przelewu na rachunki w banku obsługującym;
4) realizację poleceń przelewu na rachunki w innych bankach;
5) realizację elektronicznych poleceń przelewów środków na rachunki w banku obsługującym i w innych bankach;

6) przyjmowanie wpłat gotówkowych i bezgotówkowych;
7) dokonywanie wypłat gotówkowych;
8) prowadzenie obsługi kasowej w miejscowości Leoncin;
9) przyjmowanie wpłat i przelewów oraz dokonywanie wypłat gotówkowych codziennie od pn. do pt. w godzinach 8:00-15.00;
10) nieodpłatną usługę „wyzerowania” wskazanych rachunków bieżących urzędu i jednostek organizacyjnych Gminy polegającą na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na rachunkach bieżących jednostek Gminy (np. niewykorzystane środki, naliczone odsetki bankowe) na wskazany rachunek;

11) generowanie i przekazywanie wyciągów bankowych jako zestawienia operacji przeprowadzanych na poszczególnych rachunkach bankowych. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu oraz jednostkom organizacyjnym objętych zamówieniem wyciągi w formie pliku elektronicznego oraz pliku elektronicznego do wydruku w formie PDF najpóźniej do godziny 9:00 następnego dnia roboczego. Wyciągi bankowe przekazywane w

12) formie pliku elektronicznego muszą spełniać wszelkie cechy dowodu księgowego oraz zawierać klauzulę, że na podstawie z art. 7 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (Dz.U. z 2022 r. poz. 2324, z późn. zm.) dokument jest wydrukiem i nie wymaga dodatkowego podpisu oraz stempla bankowego. W przypadku wystąpienia zdarzenia losowego skutkującego brakiem możliwości przekazania

wyciągów w formie elektronicznej, Wykonawca zobowiązany jest przekazać wyciągi w formie papierowej. Wyciągi w formie elektronicznej Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezwłocznie po usunięciu skutków zdarzenia. Wyciągi muszą zawierać:

a) wszystkie informacje o płatnościach jakie zostały umieszczone przez kontrahentów w opisie płatności,
b) informacje tożsame z danymi umieszczonymi w systemie,

c) pełną nazwę rachunku, walutę rachunku, pełną nazwę posiadacza rachunku, informację o przeprowadzonych wpłatach, wypłatach, numer rachunku beneficjenta, zleceniodawcy i jego pełną nazwę, pełny tytuł płatności, datę wpłaty, aktualnego oprocentowania środków na rachunku,

d) na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przekazać w możliwie najkrótszym terminie informację o godzinie dokonania wpłaty na rachunek Zamawiającego;
10) umożliwienie Zamawiającemu podglądu na wszystkie swoje uruchomione rachunki bankowe oraz jednostek organizacyjnych wskazanych przez Zamawiającego;

11) umożliwienie posiadaczowi rachunków lokowania wolnych środków pieniężnych na lokatach krótkoterminowych (overnight, tygodniowe, miesięczne) niezależnie od oprocentowania środków na rachunku bieżącym i na rachunkach pomocniczych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do lokowania wolnych środków pieniężnych w innych instytucjach finansowych;

12) udostępnienie systemu elektronicznej bankowości wraz z oprogramowaniem, instalacją, serwisem umożliwiającego:

a) sporządzanie poleceń przelewów z rachunków własnych na rachunki w innych bankach,

b) uzyskiwanie informacji i historii o wszystkich operacjach wykonywanych na rachunku w dniu bieżącym i w dniach poprzednich,

c) zapewnienie kompleksowej obsługi elektronicznej w standardzie zapewniającym pełne bezpieczeństwo,

d) informowanie użytkowników o wszystkich istotnych sprawach związanych z systemem (np. awarie, aktualizacje, przelewy odrzucone),


e) zabezpieczenie w systemie bankowości elektronicznej wymogów związanych z bezpieczeństwem pracy, tj. jednoznacznej identyfikacji użytkowników w procesie logowania się do systemu,

f) automatyczną blokadę konta użytkownika po 3 próbach dostępu z błędnie podanym hasłem ,

h) w przypadku awarii systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych, nastąpi realizacja przelewów w formie papierowej (bez dodatkowych opłat);





13) zapewnienie w Urzędzie Gminy Leoncin systemu identyfikacji masowych płatności umożliwiającego ich jednoznaczną identyfikację;


14) zapewnienie możliwości wygenerowania danych dla potrzeb jednolitego pliku kontrolnego w zakresie wyciągów bankowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;



15) Wykonawca, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę zobowiązany będzie do podpisania umowy o prowadzenie rachunków bankowych

z Gminą Leoncin;

16) zagwarantowanie przez bank możliwości zawierania umów o prowadzenie rachunków bankowych przez ewentualnie nowo powstałe jednostki budżetowe, na ustalonych w postępowaniu warunkach. Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków formularz ogłoszenia, Zamawiający informuje, że opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale 4 SWZ.

Jednocześnie Zamawiający wskazuje, że projektowane postanowienia umowy, które powinny zostać wprowadzone do umowy z wykonawcą zawiera Rozdział 21 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 342000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 342000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Nowym Dworze Mazowieckim

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5310004615

7.3.3) Ulica: Słowackiego 8

7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 342000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-02-01 do 2027-01-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.