Ogłoszenie z dnia 2024-03-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00025976/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Obsługa bankowa i kasowa budżetu Gminy Leoncin
wraz z jednostkami organizacyjnymi”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LEONCIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270471
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 3
1.5.2.) Miejscowość: Leoncin
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-155
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug.leoncin@tlen.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://leoncin.bip.net.pl/?c=216
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-511811cc-afb4-11ee-a06e-7a3efa1993971.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Obsługa bankowa i kasowa budżetu Gminy Leoncinwraz z jednostkami organizacyjnymi”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-511811cc-afb4-11ee-a06e-7a3efa199397
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00250887
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00025976
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.271.PN.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
kompleksową usługę w formie ryczałtu, polegającą na obsłudze bankowej budżetu Gminy Leoncin oraz jej jednostek organizacyjnych, tj.:
1) Biblioteka Publiczna Gminy Leoncin;
2) Samorządowy Zakład Budżetowy Leoncin;
3) Ośrodek Pomocy Społecznej w Leoncinie ;
4) Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Leoncinie;
5) Szkoła Podstawowa im. Stefana Wyszyńskiego w Głusku z siedzibą w Nowych Grochalach;
6) Urząd Gminy Leoncin;
7) Dzienny Dom Pobytu Senior – Wigor;
8) Centrum Opiekuńczo – Mieszkalne w Górkach.
4.2.2. Wykonywanie bankowej obsługi budżetu:
1) otwieranie, prowadzenie i likwidacja rachunków bieżących i pomocniczych budżetu Gminy Leoncin;
2) otwieranie, prowadzenie i likwidacja rachunków bieżących i pomocniczych jednostek organizacyjnych Gminy Leoncin;
3) realizację poleceń przelewu na rachunki w banku obsługującym;
4) realizację poleceń przelewu na rachunki w innych bankach;
5) realizację elektronicznych poleceń przelewów środków na rachunki w banku obsługującym i w innych bankach;
6) przyjmowanie wpłat gotówkowych i bezgotówkowych;
7) dokonywanie wypłat gotówkowych;
8) prowadzenie obsługi kasowej w miejscowości Leoncin;
9) przyjmowanie wpłat i przelewów oraz dokonywanie wypłat gotówkowych codziennie od pn. do pt. w godzinach 8:00-15.00;
10) nieodpłatną usługę „wyzerowania” wskazanych rachunków bieżących urzędu i jednostek organizacyjnych Gminy polegającą na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na rachunkach bieżących jednostek Gminy (np. niewykorzystane środki, naliczone odsetki bankowe) na wskazany rachunek;
11) generowanie i przekazywanie wyciągów bankowych jako zestawienia operacji przeprowadzanych na poszczególnych rachunkach bankowych. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu oraz jednostkom organizacyjnym objętych zamówieniem wyciągi w formie pliku elektronicznego oraz pliku elektronicznego do wydruku w formie PDF najpóźniej do godziny 9:00 następnego dnia roboczego. Wyciągi bankowe przekazywane w
12) formie pliku elektronicznego muszą spełniać wszelkie cechy dowodu księgowego oraz zawierać klauzulę, że na podstawie z art. 7 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (Dz.U. z 2022 r. poz. 2324, z późn. zm.) dokument jest wydrukiem i nie wymaga dodatkowego podpisu oraz stempla bankowego. W przypadku wystąpienia zdarzenia losowego skutkującego brakiem możliwości przekazania
wyciągów w formie elektronicznej, Wykonawca zobowiązany jest przekazać wyciągi w formie papierowej. Wyciągi w formie elektronicznej Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezwłocznie po usunięciu skutków zdarzenia. Wyciągi muszą zawierać:
a) wszystkie informacje o płatnościach jakie zostały umieszczone przez kontrahentów w opisie płatności,
b) informacje tożsame z danymi umieszczonymi w systemie,
c) pełną nazwę rachunku, walutę rachunku, pełną nazwę posiadacza rachunku, informację o przeprowadzonych wpłatach, wypłatach, numer rachunku beneficjenta, zleceniodawcy i jego pełną nazwę, pełny tytuł płatności, datę wpłaty, aktualnego oprocentowania środków na rachunku,
d) na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przekazać w możliwie najkrótszym terminie informację o godzinie dokonania wpłaty na rachunek Zamawiającego;
10) umożliwienie Zamawiającemu podglądu na wszystkie swoje uruchomione rachunki bankowe oraz jednostek organizacyjnych wskazanych przez Zamawiającego;
11) umożliwienie posiadaczowi rachunków lokowania wolnych środków pieniężnych na lokatach krótkoterminowych (overnight, tygodniowe, miesięczne) niezależnie od oprocentowania środków na rachunku bieżącym i na rachunkach pomocniczych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do lokowania wolnych środków pieniężnych w innych instytucjach finansowych;
12) udostępnienie systemu elektronicznej bankowości wraz z oprogramowaniem, instalacją, serwisem umożliwiającego:
a) sporządzanie poleceń przelewów z rachunków własnych na rachunki w innych bankach,
b) uzyskiwanie informacji i historii o wszystkich operacjach wykonywanych na rachunku w dniu bieżącym i w dniach poprzednich,
c) zapewnienie kompleksowej obsługi elektronicznej w standardzie zapewniającym pełne bezpieczeństwo,
d) informowanie użytkowników o wszystkich istotnych sprawach związanych z systemem (np. awarie, aktualizacje, przelewy odrzucone),
e) zabezpieczenie w systemie bankowości elektronicznej wymogów związanych z bezpieczeństwem pracy, tj. jednoznacznej identyfikacji użytkowników w procesie logowania się do systemu,
f) automatyczną blokadę konta użytkownika po 3 próbach dostępu z błędnie podanym hasłem ,
h) w przypadku awarii systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych, nastąpi realizacja przelewów w formie papierowej (bez dodatkowych opłat);
13) zapewnienie w Urzędzie Gminy Leoncin systemu identyfikacji masowych płatności umożliwiającego ich jednoznaczną identyfikację;
14) zapewnienie możliwości wygenerowania danych dla potrzeb jednolitego pliku kontrolnego w zakresie wyciągów bankowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
15) Wykonawca, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę zobowiązany będzie do podpisania umowy o prowadzenie rachunków bankowych
z Gminą Leoncin;
16) zagwarantowanie przez bank możliwości zawierania umów o prowadzenie rachunków bankowych przez ewentualnie nowo powstałe jednostki budżetowe, na ustalonych w postępowaniu warunkach. Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków formularz ogłoszenia, Zamawiający informuje, że opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale 4 SWZ.
Jednocześnie Zamawiający wskazuje, że projektowane postanowienia umowy, które powinny zostać wprowadzone do umowy z wykonawcą zawiera Rozdział 21 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 342000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 342000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Nowym Dworze Mazowieckim
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5310004615
7.3.3) Ulica: Słowackiego 8
7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-100
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK SPÓŁDZIELCZY W NOWYM DWORZE MAZOWIECKIM
jakie przetargi wygrała firma
BANK SPÓŁDZIELCZY W NOWYM DWORZE MAZOWIECKIM
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 342000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-02-01 do 2027-01-31INNE PRZETARGI LEONCIN
więcej: przetargi LEONCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- OBSŁUGA KASOWA PŁYWALNI "WODNE PIASKI" PRZY UL. PIASKOWEJ 1A W LEGIONOWIE
- Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Łubianka i jej jednostek organizacyjnych
- "Kompleksowa obsługa bankowa budżetu powiatu leżajskiego oraz jednostek organizacyjnych powiatu"
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Kolbuszowa oraz jej jednostek organizacyjnych w latach 2024-2027
- Zapewnienie czystości pomieszczeń, terenu oraz autobusów w oddziałach spółki.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.