Ogłoszenie z dnia 2023-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00119742/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja dróg gminnych w m. Cybinka oraz remont drogi Rąpice Mielesznica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cybinka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770416
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 5
1.5.2.) Miejscowość: Cybinka
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-108
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@cybinka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cybinka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6667eb77-b8f8-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i modernizacja dróg gminnych w m. Cybinka oraz remont drogi Rąpice Mielesznica2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6667eb77-b8f8-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00250857
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041472/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa i modernizacja dróg gminnych w m. Cybinka oraz remont drogi Rąpice - Mielesznica
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00119742
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP-II.271.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektów i uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń, w tym decyzji o pozwoleniu na budowę/zaświadczenia o braku podstaw
do wniesienia sprzeciwu do zgłoszenia wykonania robót budowlanych/decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej oraz wykonanie prac budowlanych w zakresie budowy/modernizacji dróg gminnych w m. Cybinka i remontu drogi gminnej relacji Rąpice – Mielesznica w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa i modernizacja dróg gminnych w m. Cybinka oraz remont drogi Rąpice Mielesznica (w trybie zaprojektuj i wybuduj).
3. Zakres świadczenia Wykonawcy obejmuje wykonanie dokumentacji projektowych i uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń, w tym decyzji o pozwoleniu na budowę/zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zgłoszenia wykonania robót budowlanych/decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej oraz wykonanie prac budowlanych w zakresie budowy/modernizacji dróg gminnych w m. Cybinka i remontu drogi gminnej relacji Rąpice - Mielesznica, w tym m. in.:
1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym, zwanym dalej PFU (zał. Nr 6 do SWZ) zawierającej:
a) Opracowanie koncepcji – propozycji rozwiązań geometrycznych budowy/modernizacji dróg gminnych w m. Cybinka i remontu drogi gminnej relacji Rąpice - Mielesznica wraz z zasadniczymi elementami stałej organizacji ruchu oraz przedłożenie jej Zamawiającemu do akceptacji, zawierającej opis techniczny oraz materiał graficzny (plan orientacyjny, plan sytuacyjny z opracowaną geometrią przedmiotowych dróg gminnych) – 1 egz. Wykonawca po uzyskaniu pozytywnej opinii Zamawiającego wystąpi do stosownych zarządców sieci o wydanie warunków na likwidację bądź przełożenia uzbrojenia kolidującego z budową/modernizacją drogi gminnej a także uzgodni dokumentację z zarządcami dróg innych kategorii.
b) wykonanie mapy do celów projektowych obejmującej teren inwestycyjny – 1 egz. – jeżeli będzie wymagana,
c) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego – jeżeli będzie wymagana,d) opracowanie wszystkich niezbędnych materiałów koniecznych do skutecznego zgłoszenia robót/uzyskania ostatecznej decyzji ZRID/pozwolenia na budowę (skutecznej zgody budowlanej),
e) opracowanie projektów budowlanych budowy/modernizacji dróg gminnych w m. Cybinka i remontu drogi gminnej relacji Rąpice - Mielesznica zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, w formie papierowej - 4 egzemplarze;
f) opracowanie projektów wykonawczych budowy/modernizacji dróg gminnych w m. Cybinka i remontu drogi gminnej relacji Rąpice - Mielesznica, zgodnie Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego uwzględniający ewentualne zabezpieczenia lub usunięcia kolizji istniejącej sieci infrastruktury technicznej z projektowanym zagospodarowaniem terenu - 4 egzemplarze;
g) opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (dalej STWiORB) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – 2 egzemplarze;
h) opracowanie kosztorysu inwestorskiego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej (2 egz.);
i) wykonanie projektu stałej i czasowej organizacji ruchu który musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego a następnie zatwierdzony przez właściwy organ – 2 egz.
j) wykonanie badań geotechnicznych i opinii geotechnicznej – 2 egz.
k) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BiOZ) uwzględniającej wszystkie występujące branże – 2 egzemplarze;
l) uzyskanie w imieniu na rzecz Zamawiającego wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia;
m) uzyskanie akceptacji Zamawiającego przez złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę/ wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej/ zgłoszenia wykonania robót budowlanych,
n) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego pozwolenia na budowę lub decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) lub dokonanie zgłoszenia wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego) w tym uzyskanie pisma o braku sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę;
przy czym całość opracowanej ww. dokumentacji należy przekazać również w formie cyfrowej/elektronicznej (na nośniku CD/DVD, całość w plikach *.pdf i wersjach edytowalnych) – 1 egz.
2) wykonanie robót budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU, a w szczególności w zakresie 7 poniższych zadań:
a) Zadanie Nr 1 pn.: „Budowa drogi gminnej nr 100308F - ul. Krótka w m. Cybinka” obejmująca budowę drogi gminnej nr 100308F ul. Krótka w m. Cybinka - na długości
113 m (w tym m. in.: wykonanie nawierzchni jezdni, wykonanie kanalizacji deszczowej, przebudowa istniejących zjazdów do posesji, podniesienie istniejącego chodnika wraz z betonowymi krawężnikami i obrzeżami, wykonanie dojść do furtek przy zjazdach do posesji, wykonanie regulacji włazów i zaworów urządzeń podziemnych).
b) Zadanie Nr 2 pn.: „Budowa drogi gminnej nr 100342F - ul. Ogrodowa w m. Cybinka” obejmująca budowę drogi gminnej nr 100342F ul. Ogrodowa w m. Cybinka - na długości 180 m (w tym m. in.: wykonanie nawierzchni jezdni, wykonanie kanalizacji deszczowej, przełożenie kolidującego kabla teletechnicznego, przebudowa istniejących zjazdów do posesji, wykonanie dojść do furtek przy zjazdach do posesji, wykonanie regulacji włazów i zaworów urządzeń podziemnych).
c) Zadanie Nr 3 pn.: „Budowa drogi gminnej - ul. Sienkiewicza w m. Cybinka” obejmująca budowę drogi gminnej ul. Sienkiewicza w m. Cybinka - na długości 360 m (w tym m. in.: wykonanie nawierzchni jezdni, przebudowa istniejących zjazdów
do posesji, wykonanie dojść do furtek przy zjazdach do posesji, wykonanie regulacji włazów i zaworów urządzeń podziemnych).
d) Zadanie Nr 4 pn.: „Budowa dróg gminnych nr 100350F i 100351F - ul. Słoneczna w m. Cybinka” obejmująca budowę dróg gminnych nr 100350F i 100351F ul. Słoneczna w m. Cybinka – 4 odcinki drogi o łącznej długości 567 m (w tym m. in.: wykonanie nawierzchni jezdni, przebudowa istniejących zjazdów do posesji, budowa nowych zjazdów do posesji, wykonanie dojść do furtek przy zjazdach do posesji, przełożenie kolidującego kabla teletechnicznego, budowa studzienek ściekowych wraz z przykanalikami z wpięciem do istniejących studni rewizyjnych, wykonanie regulacji włazów i zaworów urządzeń podziemnych).
e) Zadanie Nr 5 pn.: Modernizacja drogi gminnej nr 100303F - ul. Grunwaldzkiej w m. Cybinka” obejmująca modernizację drogi gminnej nr 100303F - ul. Grunwaldzkiej w m. Cybinka – 2 odcinki o łącznej długości 332 m (w tym m. in.: wykonanie jezdni drogi gminnej, wykonanie zjazdów indywidualnych do posesji, wykonanie chodnika na odcinku drogi, wykonanie dojść do furtek, usunięcie kolizji z siecią teletechniczną).
f) Zadanie Nr 6 pn.: „Modernizacja drogi gminnej nr 100318F - ul. Robotnicza w m. Cybinka” obejmująca modernizacja drogi gminnej nr 100318F - ul. Robotnicza w m. Cybinka – o długości 576 m (w tym m. in.: wykonanie nawierzchni jezdni, przełożenie kolidującego kabla teletechnicznego, wykonanie zjazdów do posesji, wykonanie dojść do furtek przy zjazdach do posesji, wykonanie regulacji włazów i zaworów urządzeń podziemnych).
g) Zadanie Nr 7 pn.: „Remont drogi gminnej nr 001017F relacji Mielesznica – Rąpice” obejmująca remont drogi gminnej nr 001017F relacji Mielesznica – Rąpice – o łącznej długości odcinków wymagających remontu wynoszących 230 m (w tym m. in.: remont jezdni drogi gminnej, wykonanie rowu odwadniającego od strony lasu).
3) przeprowadzenie niezbędnych badań i pomiarów materiałów oraz z częstotliwością zapewniającą stwierdzenie, że roboty wykonano zgodnie z wymaganiami zawartymi w dokumentacji projektowej i STWiORB
4) sporządzenie dokumentacji powykonawczej zgodnej z wymogami prawa budowlanego wraz wykonaniem obsługi geodezyjnej; w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej –
w formie papierowej (1 egzemplarz) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (1 egzemplarz);
5) uzyskanie w imieniu Zamawiającego, wszystkich niezbędnych decyzji umożliwiających użytkowanie wykonanej inwestycji.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia (Szczegółowe warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych oraz zakres robót do wykonania) określa Program Funkcjonalno-Użytkowy (zwanym dalej PFU) stanowiący załącznik Nr 6 do SWZ (odpowiednio dla każdego zadania) oraz Projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7036439,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7389723,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7036439,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Trans Oder - Plus Piotr Opadczyk
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Trans Oder - Plus Paweł Opadczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9261668954
7.3.3) Ulica: Ogrodowa 20
7.3.4) Miejscowość: Gubin
7.3.5) Kod pocztowy: 66-620
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty bitumiczne
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRANS ODER-PLUS S.C. PAWEŁ OPADCZYK, PIOTR OPADCZYK
jakie przetargi wygrała firma
TRANS ODER-PLUS S.C. PAWEŁ OPADCZYK, PIOTR OPADCZYK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7036439,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI CYBINKA
więcej: przetargi CYBINKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa obiektów małej architektury oraz utwardzenia terenu w ramach strefy rekreacyjno-zabawowo-edukacyjnej "miasteczko ruchu drogowego" przeznaczonej dla dzieci w Gminie Alwernia
- Przebudowa drogi gminnej Nr 115171E relacji Paplin - Chrzczonowice
- Wykonanie remontów pomieszczeń w poradniach Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii ŚUM w Katowicach w budynku zlokalizowanym w Zabrzu przy Placu Traugutta 2 zgodnie z planowanym terminarzem robót
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej, STWIOR oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla planowanej inwestycji na działkach nr ewid. 934/15, 934/16 obręb Czempiń w Czempiniu
- "Modernizacja Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Glinojecku - etap II"
- Przebudowa drogi gminnej Karczewizna-Kamionna - etap II
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.