eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bychawa › Wodociągi na terenie miasta i gminy Bychawa - edycja I/2022



Ogłoszenie z dnia 2022-07-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wodociągi na terenie miasta i gminy Bychawa - edycja I/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bychawa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020090

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 1

1.5.2.) Miejscowość: Bychawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bychawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bychawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wodociągi na terenie miasta i gminy Bychawa - edycja I/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e53a4ee6-f2ec-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00250822

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012020/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Wodociągi na terenie miasta i gminy Bychawa- edycja I: - Budowa wodociągu w ul. Mickiewicza –Sienkiewicza w Bychawie – Część I zam., Budowa wodociągu w m. Bychawka Trzecia – Część II zamówienia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00221915/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Gmina Bychawa jako podmiot zamawiający jest jednostką sektora finansów publicznych.W celu
zaspokojenia zbiorowych potrzeb mieszkańców Gmina zamierza powierzyć Bychawskiemu
Przedsiębiorstwu Komunalnemu Spółce z o.o. realizację przedmiotowego zadania. Spełnione są
łącznie warunki zawarte w art. 214 ust. 1 pkt. 11 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych: a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą
kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele
strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek
ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez
zamawiającego w taki sam sposób,b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej
dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego c) w kontrolowanej osobie
prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego - Gmina posiada 100 % udziałów.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GPK.271.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” zadania inwestycyjnego pn. ,,Wodociągi na terenie miasta i gminy Bychawa.” Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa sieci wodociągowej w miejscowości Bychawa, w ul. Mickiewicza – Sienkiewicza oraz w miejscowości Bychawka Trzecia. Sieć wodociągowa będzie montowana systemem wykopu otwartego jak również systemem bez wykopowym.

2.1.1. Budowa wodociągu w ul. Mickiewicza – Sienkiewicza w Bychawie (zaprojektuj i wybuduj) – Część I zamówienia,

Projektuje się wykonanie sieci wodociągowej z rur i kształtek polietylenowych o średnicach PE 125 na działkach 1429 i 1458 jako działki drogowe z istniejącymi wodociągami oraz 612/11, 612/12 dla sieci głównej, 612/20, 613/7 dla sieci bocznej, oraz 612/6, 612/18, 612/19, wszystkie w obrębie Bychawa Miasto w obrębie ul. Sienkiewicza – Mickiewicza. Sieć wodociągowa o orientacyjnej długości 416 mb z rur PE125 i 57 mb z rur PE80 włączenie do istniejącej sieci wodociągowej CA DN150 mm w działce ewid. nr. 1429 obręb Bychawa – Miasto, oraz włączenie do istniejącej sieci wodociągowej PE DN125 mm w działce ewid. nr 1458 obręb Bychawa – Miasto. Na sieci wodociągowej projektuje się hydranty nadziemne Ø 80 mm zlokalizowane zgodnie z normą. Jako metodę łączenia rur Ø 125 i Ø 80 przyjęto zgrzewanie doczołowe.

2.1.2. Budowa wodociągu w miejscowości Bychawka Trzecia (zaprojektuj i wybuduj) – Część II zamówienia

Projektuje się wykonanie sieci wodociągowej z rur i kształtek polietylenowych o średnicach PE 80 na działkach nr ewid. nr 490/17 z istniejącym wodociągiem oraz 590, 667/4 w obr. Bychawka Trzecia gm. Bychawa. Sieć wodociągowa o orientacyjnej długości 95 mb z rur PE 80, włączenie do istniejącej sieci wodociągowej PE DN80 mm w działce ewid. nr. 490/17, przejście przewiertem pod drogą gminną nr 107239L o nawierzchni bitumicznej (dz. nr 590 obr. Bychawka Trzecia). Na sieci wodociągowej projektuje się hydranty nadziemne Ø 80 mm zlokalizowane zgodnie z normą. Jako metodę łączenia rur Ø 80 przyjęto zgrzewanie doczołowe.
2.2. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik Nr 4 do zaproszenia.

2.3. Ponadto, Wykonawca zobowiązany jest do:
2.3.1. informowania mieszkańców terenu objętego inwestycją o rozpoczęciu robót i utrudnieniach związanych z prowadzonymi pracami w formie ogłoszeń w miejscach dostępnych publicznie w pobliżu placu budowy,
2.3.2. zorganizowania i ponoszenia kosztów zaopatrzenia w energię elektryczną i wodę we własnym zakresie i na koszt własny,
2.3.3. zapewnienia obsługi geodezyjnej w trakcie budowy oraz wykonanie inwentaryzacji w stanie odkrytym i powykonawczej na koszt własny,
2.3.4. utrzymania dróg dojazdowych do placu budowy w należytym porządku – wypełnianie czynności wymienionych w art. 20, ust. 7, 11, 12, 14 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych,
2.3.5. wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów oraz ponoszenie kosztów tych badań, zapewnienia obsługi geodezyjnej w trakcie budowy oraz wykonanie inwentaryzacji w stanie odkrytym i powykonawczej na koszt własny,
2.3.6 ustanowienia kierownika budowy i powierzenia tych czynności osobie z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w odpowiedniej specjalności (instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych),
2.3.7. skompletowania i przedstawienia Zamawiającemu dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru robót, a w szczególności: protokoły badań i sprawdzeń, niezbędnych świadectw kontroli jakości, kosztorysów powykonawczych
2.3.9. ograniczenia przerw w dostawie wody dla mieszkańców do minimum, w razie potrzeby zastępcze dostarczenie wody beczkowozami,
2.3.10. wykonania niezbędnych ekspertyz, badań, prób i pomiarów na koszt własny.
2.3.11. sporządzenie kosztorysów powykonawczych na podstawie przedmiarów robót i ceny ofertowej,
2.3.12. roboty powinny być wykonane zgodnie z dokumentacją budowlaną, obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną.
2.3.13. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w sposób kompletny z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć – jako podstawa do użytkowania obiektu zgodnie z przeznaczeniem.
2.4. Zamawiający stosownie do art. 95 ust 1 ustawy Pzp, wymaga aby czynności związane z wykonywaniem robót objętych zamówieniem, w szczególności przez pracowników fizycznych i operatorów sprzętu, prace instalacyjno-montażowe, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.), były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie stosunku pracy. Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na podstawie stosunku pracy wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są w projekcie umowy w załączniku Nr 3 – ogólne warunki umowy10
2.5. Wymagania dotyczące sporządzenia dokumentacji:
a) Projekt budowlany wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i innymi dokumentami wymaganymi przepisami szczególnymi, sprawdzony przez osoby posiadające uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności lub rzeczoznawców budowlanych w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do uzyskania odpowiednich decyzji, pozwoleń i zezwoleń na realizację, przygotowania oferty oraz realizację robót budowlanych przez wykonawcę – w poszczególnych branżach - 5 egz.
b) Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektów, w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów, sporządzona na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - w poszczególnych branżach -5 egz.
c) Przedmiar robót, przez który należy rozumieć opracowanie zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych - 2 egz.
d) Opracowanie/pozyskanie niezbędnych dokumentacji, raportów, opinii, pozwoleń, zezwoleń, uzgodnień, map do celów projektowych, operatów, decyzji koniecznych do wykonania kompletnego zakresu przedmiotowego dokumentacji wynikających z powyższych punktów oraz wykonanie wszelkich prac lub czynności nie opisanych wyżej, a wynikających z przepisów szczególnych, niezbędnych do właściwego i kompleksowego wykonania zamówienia (należy traktować jako oczywiste).
e) Opracowanie wniosku o wydanie decyzji i uzyskanie pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym w Lublinie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 220000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 220000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bychawskie Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 430515145

7.3.3) Ulica: ul. Rataja 6

7.3.4) Miejscowość: Bychawa

7.3.5) Kod pocztowy: 23-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie dokumentacji projektowej - MS Projekt Usługi Projektowe


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 220000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.