Ogłoszenie z dnia 2023-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00222971/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-18
- 2023/BZP 00234175/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ręczników, kompletów pościeli oraz bielizny hotelowej wraz z transportem do jednostek Centrum Usług Logistycznych, z podziałem na 10 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Logistycznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142732546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słoneczna 37
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-789
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.kaliszczak-ochal@cul.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cul.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Hotele, lotnisko, stacja paliw, bursy, bufety, ośrodki wypoczynkowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa ręczników, kompletów pościeli oraz bielizny hotelowej wraz z transportem do jednostek Centrum Usług Logistycznych, z podziałem na 10 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a25e4054-f55e-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00250674
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00119886/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Bielizna hotelowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00222971
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 14/WA/TP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 299030,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa ręczników, kompletów pościeli oraz bielizny hotelowej wraz z transportem do jednostki Centrum Usług Logistycznych w Zakopanem4.5.3.) Główny kod CPV: 39512000-4 - Bielizna pościelowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39514100-9 - Ręczniki
39530000-6 - Dywany, maty i dywaniki
4.5.5.) Wartość części: 43876,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa ręczników, kompletów pościeli oraz bielizny hotelowej wraz z transportem do jednostki Centrum Usług Logistycznych w Ustce4.5.3.) Główny kod CPV: 39512000-4 - Bielizna pościelowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39530000-6 - Dywany, maty i dywaniki
39514100-9 - Ręczniki
4.5.5.) Wartość części: 54140,40 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa ręczników, kompletów pościeli oraz bielizny hotelowej wraz z transportem do jednostki Centrum Usług Logistycznych w Polańczyku4.5.3.) Główny kod CPV: 39512000-4 - Bielizna pościelowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39530000-6 - Dywany, maty i dywaniki
39514100-9 - Ręczniki
4.5.5.) Wartość części: 59384,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa ręczników, kompletów pościeli oraz bielizny hotelowej wraz z transportem do jednostki Centrum Usług Logistycznych - Hotelik Słowiański4.5.3.) Główny kod CPV: 39512000-4 - Bielizna pościelowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39530000-6 - Dywany, maty i dywaniki
39514100-9 - Ręczniki
4.5.5.) Wartość części: 6840,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa ręczników, kompletów pościeli oraz bielizny hotelowej wraz z transportem do jednostki Centrum Usług Logistycznych we Wrocławiu4.5.3.) Główny kod CPV: 39512000-4 - Bielizna pościelowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39530000-6 - Dywany, maty i dywaniki
39514100-9 - Ręczniki
4.5.5.) Wartość części: 10910,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa ręczników, kompletów pościeli oraz bielizny hotelowej wraz z transportem do jednostki Centrum Usług Logistycznych w Świnoujściu4.5.3.) Główny kod CPV: 39512000-4 - Bielizna pościelowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39530000-6 - Dywany, maty i dywaniki
39514100-9 - Ręczniki
4.5.5.) Wartość części: 22380,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa ręczników, kompletów pościeli oraz bielizny hotelowej wraz z transportem do jednostki Centrum Usług Logistycznych w Międzyzdrojach4.5.3.) Główny kod CPV: 39512000-4 - Bielizna pościelowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39530000-6 - Dywany, maty i dywaniki
39514100-9 - Ręczniki
4.5.5.) Wartość części: 48900,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa ręczników, kompletów pościeli oraz bielizny hotelowej wraz z transportem do jednostki Centrum Usług Logistycznych w Dziwnowie4.5.3.) Główny kod CPV: 39512000-4 - Bielizna pościelowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39530000-6 - Dywany, maty i dywaniki
39514100-9 - Ręczniki
4.5.5.) Wartość części: 4140,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa ręczników, kompletów pościeli oraz bielizny hotelowej wraz z transportem do jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie4.5.3.) Główny kod CPV: 39512000-4 - Bielizna pościelowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39530000-6 - Dywany, maty i dywaniki
39514100-9 - Ręczniki
4.5.5.) Wartość części: 40980,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa ręczników, kompletów pościeli oraz bielizny hotelowej wraz z transportem do jednostki Centrum Usług Logistycznych w4.5.3.) Główny kod CPV: 39512000-4 - Bielizna pościelowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39530000-6 - Dywany, maty i dywaniki
39514100-9 - Ręczniki
4.5.5.) Wartość części: 7480,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu dla wskazanej części odrzucono wszystkie złożone oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52760,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59534,37 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu dla wskazanej części odrzucono wszystkie złożone oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64653,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76657,89 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu dla wskazanej części odrzucono wszystkie złożone oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56270,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60813,90 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu dla wskazanej części odrzucono wszystkie złożone oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7259,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7534,67 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu dla wskazanej części odrzucono wszystkie złożone oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12665,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12845,81 PLN
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu dla wskazanej części odrzucono wszystkie złożone oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22732,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29049,56 PLN
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu dla wskazanej części odrzucono wszystkie złożone oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63382,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70249,73 PLN
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu dla wskazanej części odrzucono wszystkie złożone oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4420,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4706,61 PLN
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu dla wskazanej części odrzucono wszystkie złożone oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42305,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43985,29 PLN
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu dla wskazanej części odrzucono wszystkie złożone oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6802,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8952,55 PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ZP/CZD/071/24 Dostawa materiałów opatrunkowych oraz folii operacyjnych - 19 pakietów.
- Rezerwacja i zakup usług hotelarskich w kraju
- Dostawa mikroskopów specjalistycznych w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-067/2024
- Realizacja w latach 2025 - 2027 specjalistycznych usług medycznych - badań personelu lotniczego Komendy Głównej Policji i Centralnego Pododdziału Kontrterrorystycznego Policji "BOA".
- Wykonanie izolacji poziomej pomieszczeń serwerowni Gmachu Elektroniki Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 15/19
- Usługa kompleksowego sprzątania, doczyszczania i bieżącego utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bemowo w Warszawie, przy ul. Powstańców Śląskich 70 wraz z przyległym terenem zewnętrznym
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kołder i kompletów pościeli do domów studenckich Uniwersytetu Łódzkiego
- Dostawa pościeli, poduszek, kołder i koców do wszystkich obiektów szpitalnych CSK UM w Łodzi
- Dostawa wyposażenia dla żłobka ramach zadania: "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki nad dziećmi w nowej instytucji żłobka w ramach programu "MALUCH +" 2022-2029"
więcej: Bielizna pościelowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.