Ogłoszenie z dnia 2023-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00215485/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-15
- 2023/BZP 00341106/01 - Wynik z dnia 2023-08-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów biurowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bankowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32/359-13-34
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
dzp.us.edu.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów biurowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b6e87d1-e5a0-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00250672
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
CZĘŚĆ B-„Sieć Regionalnych Obserwatoriów Specjalistycznych w Procesie Przedsiębiorczego Odkrywania w województwie śląskim (SO RIS w PPO – II) realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00215485
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.382.1. 17.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 523352,39 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 327597,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia ,w zakresie części A, jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych.2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2A do SWZ;
3) Zakres zamówienia obejmuje zakup artykułów wraz z ich dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego;
4 )Termin realizacji zamówienia: Zamówienie realizowane będzie przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, sukcesywnie, według bieżących potrzeb Zamawiającego, bądź do momentu wyczerpania liczby artykułów określonych w załączniku nr 2 do SWZ, w zależności od tego, które z wymienionych zdarzeń nastąpi wcześniej.
Przedmiot umowy realizowany będzie według bieżących potrzeb Zamawiającego– każdorazowo na podstawie zamówienia. Wymagany termin realizacji poszczególnych zamówień: do 7 dni od daty otrzymania zamówienia.
5) Adres dostawy: Uniwersytet Śląski w Katowicach, Magazyn Artykułów Różnych, ul. Bankowa 11, 40 007 Katowice;
6) Wymagany minimalny termin gwarancji: 12 m-cy.
7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30197000-6 - Drobny sprzęt biurowy
30192000-1 - Wyroby biurowe
30199000-0 - Papeteria i inne wyroby
30193000-8 - Organizatory i akcesoria
22816000-3 - Bloki papierowe
22816300-6 - Bloczki samoprzylepnych karteczek na notatki
30191130-4 - Podkładki z klipsem
22850000-3 - Skoroszyty i podobne wyroby
22800000-8 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury
22600000-6 - Tusz
22815000-6 - Notatniki
30197100-7 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie
22819000-4 - Książki adresowe
4.5.5.) Wartość części: 321076,30 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych.2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2B do SWZ;
3) Zakres zamówienia obejmuje zakup artykułów wraz z ich dostarczeniem, transportem, rozładunkiem
i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego;
4) Termin realizacji zamówienia: do 8 dni od daty zawarcia umowy.
5) Adres dostawy: Uniwersytet Śląski w Katowicach, Dział Zarządzania Dostawami - pok. B0.8, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice.
6) Wymagany minimalny termin gwarancji: 12 m-cy.
7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30192000-1 - Wyroby biurowe
30193000-8 - Organizatory i akcesoria
30197000-6 - Drobny sprzęt biurowy
30192800-9 - Etykiety samoprzylepne
30199000-0 - Papeteria i inne wyroby
4.5.5.) Wartość części: 6520,83 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. 2022 poz. 1710 z późn. zm.) zwanej „ustawą Pzp”, Uniwersytet Śląski
w Katowicach zwany „Zamawiającym” informuje, że na podstawie art. 255 pkt. 2) ustawy Pzp unieważnia postępowanie w zakresie części B, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegają
odrzuceniu.
W niniejszym postępowaniu, w zakresie części B, złożono 1 ofertę- Oferta nr 3: Biuro Plus As
Office sp. z o.o. ul. Wolności 110a, 42-506 Będzin.
Wykonawca w poz. 57 Cennika B - MARKER DO FLIPCHARTÓW NIEBIESKI- podał cenę jako:, „0”.
Zgodnie z SWZ rozdz. IX (Opis sposobu przygotowania ofert), ust. 3 pkt. 2): „Szczegółowy sposób
przedstawienia ceny zawiera Formularz oferty (załącznik nr 1A do SWZ) wraz z Cennikami A-B
( formularzami asortymentowo- cenowymi).
Zamawiający wymaga wyceny wszystkich pozycji. Zamawiający nie dopuszcza możliwości
w żadnej pozycji formularza asortymentowo - cenowego podania ceny jako: wykreślenie, brak
wypełnienia, „0zł”, „bezpłatnie” ani „gratis”.”
W celu rozwiania wątpliwości Zamawiającego, które powziął odnośnie treści oferty, Zamawiający
zwrócił się do Wykonawcy o wyjaśnienie. ( pismo nr DZP.382.1.17.2023/ 13 280 z dn. 26.05.2023 r.)
Wykonawca Biuro Plus As Office sp. z o.o. ul. Wolności 110a, 42-506 Będzin w odpowiedzi na
wezwanie Zamawiającego oświadczył, że zaoferowane w pozycji 57 Cennika B ceny „0 zł” jest
błędem. ( pismo nr ldz.: 12 727 z dn. 29.05.2023r.)
W związku z powyższym, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) ustawy Pzp, Zamawiający odrzuca
ofertę, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Ponadto, działając na podstawie art. 224 ust. 2 Ustawy Pzp, Zamawiający zwrócił się do
Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenia dowodów, dotyczących wyliczenia ceny lub
jej istotnych części składowych. Wątpliwości Zamawiającego wzbudziła wysokość zaoferowanej
ceny całkowitej za wykonanie przedmiotu zamówienia: tj. 5.010,68 zł brutto, która jest niższa:
o 37,53 % od wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług ustalonej
przed wszczęciem postępowania.
Wykonawca nie odpowiedział na ww. wezwanie. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera
rażąco niskiej ceny, spoczywa na Wykonawcy. Odrzuceniu, jako oferta z rażąco niską, podlega
oferta Wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie.
Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 8) Zamawiający odrzuca ofertę zawierającą rażąco nisko cenę
w stosunku do przedmiotu zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Usługa grupowego ubezpieczenia na życie pracowników oraz członków rodzin pracowników Zespołu Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych w Katowicach
- Remont mieszkań (II)/VIII/2024
- Dostawa zasilaczy awaryjnych
- DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU 3 - IGŁY
- Dostawa samochodu ciężarowego dla Szkoły Policji w Katowicach
- Dostawa suszarki laboratoryjnej
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych, materiałów edukacyjnych, plastycznych i biurowych, wyposażenie Sali SI w ramach projektu "Lepsza edukacja w Gminie Jastków"
- Dostawa artykułów papierniczych dla ZZOZ w Wadowicach
- 38/PA/2024 Sukcesywne dostawy papieru ksero format A3 i A4 dla Spółki ADM
- Dostawy materiałów biurowych
- Dostawę materiałów biurowych dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o.
- Dostawa wyposażenia do placówki opiekuńczej dla dzieci do 3 roku życia
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.