eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Usługa przeprowadzenia szkoleń, warsztatów i kursów dla pracowników PUAS w Wałbrzychu - II postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2022-07-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przeprowadzenia szkoleń, warsztatów i kursów dla pracowników PUAS w Wałbrzychu – II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Uczelnia Angelusa Silesiusa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891041167

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zamkowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@puas.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puas.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa przeprowadzenia szkoleń, warsztatów i kursów dla pracowników PUAS w Wałbrzychu – II postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fcd34b6b-dc21-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00250515

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, Osi III szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Sygnatura projektu: POWR.03.05.00-00-A057/21

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00177115/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DA.2170.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- część 1 - usługa przeprowadzenia warsztatu z wdrażania edukacji włączającej (8h) – 60 osób, 4 grupy po 15 osób, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim

4.5.5.) Wartość części: 4800,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- część 2 - usługa przeprowadzenia warsztatu z wykorzystania funkcjonalności systemu w praktyce kadry dydaktycznej (16h) - 60 osób, 4 grupy po 15 osób, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.2 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim

4.5.5.) Wartość części: 9600,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- część 3 - usługa przeprowadzenia szkolenia Zarządzanie zmianą w aspekcie współpracy z osobami z niepełnosprawnością (16h) - 20 osób, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.3 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim

4.5.5.) Wartość części: 2400,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- część 4 - usługa przeprowadzenia szkolenia Motywowanie zespołu w aspekcie współpracy z osobami z niepełnosprawnością (8h) - 15 osób, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.4 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim

4.5.5.) Wartość części: 1200,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- część 5 - usługa przeprowadzenia szkolenia Efektywność osobista w planowaniu i realizacji zadań w aspekcie współpracy z osobami z niepełnosprawnością (16h) - 10 osób, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.5 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim

4.5.5.) Wartość części: 2400,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- część 6 - usługa przeprowadzenia szkolenia Przywództwo - inspirowanie i budowanie zaangażowania w aspekcie współpracy z osobami z niepełnosprawnością (16h) - 10 osób, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.6 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim

4.5.5.) Wartość części: 2400,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- część 7 - usługa przeprowadzenia szkolenia Motywacja i automotywacja skuteczne wyznaczanie celów w aspekcie współpracy z osobami z niepełnosprawnością - skuteczne wyznaczanie celów (8h) - 10 osób, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.7 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim

4.5.5.) Wartość części: 1200,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- część 8 - usługa przeprowadzenia szkolenia Negocjacje z uwzgl. niepełnosprawności (16h) - 10 osób, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.8 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim

4.5.5.) Wartość części: 2400,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- część 9 - usługa przeprowadzenia szkolenia Trening analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów w aspekcie współpracy z osobami z niepełnosprawnością(16h) - 10 osób, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.9 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim

4.5.5.) Wartość części: 2400,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- część 10 - usługa przeprowadzenia szkolenia Zarządzanie ryzykiem z uwzgl. kwestii niepełnosprawności (16h) - 10 osób, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.10 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim

4.5.5.) Wartość części: 2400,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- część 11 - usługa przeprowadzenia szkolenia Radzenie sobie ze stresem i kontrolowanie emocji w aspekcie współpracy z osobami z niepełnosprawnością (8h) - 15 osób, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.11 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim

4.5.5.) Wartość części: 1200,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- część 12 - usługa przeprowadzenia szkolenia Zamówienia publiczne w uwzgl. kwestii dostosowania do osób z niepełnosprawnościami (16h) - 4 osoby, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.12 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim

4.5.5.) Wartość części: 2400,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- część 13 - usługa przeprowadzenia kursu Learning-by-doing w pracy dydaktycznej z osobami z niepełnosprawnościami (16h) - 4 grupy po 15 os., zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.13 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim

4.5.5.) Wartość części: 9600,00 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- część 14 - usługa przeprowadzenia kursu Design-thinking w pracy dydaktycznej z osobami z niepełnosprawnościami (16 h) - 4 grupy po 15 os., zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.14 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim

4.5.5.) Wartość części: 9600,00 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- część 15 - usługa przeprowadzenia kursu Innowacyjne prezentacje multimedialne dla osób z niepełnosprawnościami (30 h) - 4 grupy po 15 os., zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.15 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim

4.5.5.) Wartość części: 18000,00 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- część 16 - usługa przeprowadzenia Kurs Projektowanie i prowadzenie kursów on-line dla osób z niepełnosprawnościami (60 h w tym 18 h stacjonarnie) - 4 grupy po 15 os., zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.16 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim

4.5.5.) Wartość części: 36000,00 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- część 17 - usługa przeprowadzenia kursu Przygotowanie materiałów dydaktycznych dla osób z niepełnosprawnościami (30 h) - 4 grupy po 15 os., zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.17 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim

4.5.5.) Wartość części: 18000,00 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- część 18 - usługa przeprowadzenia kursu języka Braille (20h) – 2 osoby, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.18 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim

4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- część 19 - usługa przeprowadzenia kursu języka migowego (90 h) – 8 osób, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.19 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim

4.5.5.) Wartość części: 12000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ceny wszystkich złożonych w postępowaniu ofert przewyższają kwotę jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia dla tej części

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ceny wszystkich złożonych w postępowaniu ofert przewyższają kwotę jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia dla tej części

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ceny wszystkich złożonych w postępowaniu ofert przewyższają kwotę jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia dla tej części

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ceny wszystkich złożonych w postępowaniu ofert przewyższają kwotę jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia dla tej części

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ceny wszystkich złożonych w postępowaniu ofert przewyższają kwotę jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia dla tej części

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ceny wszystkich złożonych w postępowaniu ofert przewyższają kwotę jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia dla tej części

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ceny wszystkich złożonych w postępowaniu ofert przewyższają kwotę jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia dla tej części

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ceny wszystkich złożonych w postępowaniu ofert przewyższają kwotę jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia dla tej części

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ceny wszystkich złożonych w postępowaniu ofert przewyższają kwotę jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia dla tej części

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ceny wszystkich złożonych w postępowaniu ofert przewyższają kwotę jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia dla tej części

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ceny wszystkich złożonych w postępowaniu ofert przewyższają kwotę jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia dla tej części

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3536,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3536,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mirosław Ciołek Szkolenia Specjalistyczne

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 713-291-44-85

7.3.3) Ulica: ul. Sowińskiego 7/6

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-040

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3536,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ceny wszystkich złożonych w postępowaniu ofert przewyższają kwotę jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia dla tej części

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ceny wszystkich złożonych w postępowaniu ofert przewyższają kwotę jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia dla tej części

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ceny wszystkich złożonych w postępowaniu ofert przewyższają kwotę jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia dla tej części

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ceny wszystkich złożonych w postępowaniu ofert przewyższają kwotę jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia dla tej części

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ceny wszystkich złożonych w postępowaniu ofert przewyższają kwotę jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia dla tej części

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ceny wszystkich złożonych w postępowaniu ofert przewyższają kwotę jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia dla tej części

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ceny wszystkich złożonych w postępowaniu ofert przewyższają kwotę jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia dla tej części

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.