Ogłoszenie z dnia 2024-03-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00075866/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-29
- 2024/BZP 00088290/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa infrastruktury drogowej na terenie gminy Wronki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WRONKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791460
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ratuszowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Wronki
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wronki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wronki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8808531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa bezpieczeństwa infrastruktury drogowej na terenie gminy Wronki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-006420ea-bea4-11ee-b7da-22bd761ba7f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00250417
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00075866
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NIiPP.271.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1281064,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn. „Poprawa bezpieczeństwa infrastruktury drogowej na terenie gminy Wronki”, w skład której wchodzą:
1) Zadanie 1 pn. „Utwardzenie poboczy dróg gminnych”, na które składają się:
1a) – utwardzenie poboczy na Placu Targowym w m. Wronki. Inwestycja obejmuje utwardzenie kostką betonową pobocza w pasie drogowym drogi gminnej na Placu Targowym w m. Wronki o powierzchni ok. 470 m²;
1b) – utwardzenie poboczy na ul. Powstańców Wlkp. w m. Wronki. Inwestycja obejmuje utwardzenie kostką betonową i płytami betonowymi pobocza w pasie drogowym drogi gminnej na u. Powstańców Wlkp. w m. Wronki o powierzchni ok. 285 m²;
1c) – utwardzenie poboczy na ul. Pięknej w m. Wronki. Inwestycja obejmuje utwardzenie kostką betonową oraz płytami ażurowymi pobocza w pasie drogowym drogi gminnej na ul. Pięknej w m. Wronki o powierzchni ok. 60 m²;
1d) – utwardzenie poboczy na ul. Orzechowej w m. Wronki. Inwestycja obejmuje utwardzenie kostką betonową pobocza i zjazdów w pasie drogowym drogi gminnej na ul. Orzechowej w m. Wronki o powierzchni ok. 340 m².
2) Zadanie 2 pn. „Budowa drogi wewnętrznej w m. Popowo (dz. nr 160/3)”. Inwestycja obejmuje budowę drogi wewnętrznej w m. Popowo na długości ok. 230 mb o nawierzchni z kostki betonowej.
Szczegółowy zakres zamówienia zawarty został w załącznikach do Specyfikacji warunków zamówienia: kosztorysach ofertowych, projektach architektoniczno-budowlanych, projektach technicznych, projekcie budowlanym, Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, opinii geotechnicznej, stałej organizacji ruchu oraz uzgodnieniach, pozwoleniach.
Zamawiający zapewni prowadzenie badań archeologicznych w czasie robót.
Niniejsza inwestycja jest przewidziana do dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zwany dalej „Programem”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 998605,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1432363,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 998605,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAMBET KAMIL NOWAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7872093915
7.3.4) Miejscowość: PIOTROWO
7.3.5) Kod pocztowy: 64-520
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 998605,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-128.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WRONEK
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego - Mokrz 11B
- Utrzymanie i konserwacja dróg na terenie Nadleśnictwa Wronki roku 2024
więcej: przetargi w Wronkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w zakresie utwardzenia i przebudowy dróg na terenie Gminy Mełgiew
- MODERNIZACJA DACHU W BUDYNKU TEATRU LALEK GULIWER W WARSZAWIE PRZY UL. RÓŻANEJ 16.
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Daltrozów dz. ewid. Nr 91
- Przebudowa drogi gminnej od km 0+011,60 do km 0+547,55 w ciągu ulicy Chełmońskiego w m. Sade Budy gm. Jaktorów w zakresie wykonania chodnika.
- Rozbiórka budynków magazynowych w Kalsku
- Wykonanie instalacji pomp ciepła na obiekcie Hali Sportowej Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Bemowo - w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.