eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Dostawa aparatów ultrasonograficznych Część II - dostawa aparatu ultrasonograficznego rekondycjonowanego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa aparatów ultrasonograficznych
Część II - dostawa aparatu ultrasonograficznego rekondycjonowanego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Knurowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271506324

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niepodległości 8

1.5.2.) Miejscowość: Knurów

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 323319324

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zozknurow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozknurow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa aparatów ultrasonograficznych
Część II - dostawa aparatu ultrasonograficznego rekondycjonowanego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4cd8a0da-e5c4-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00250352

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00229711/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa aparatów ultrasonograficznych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4cd8a0da-e5c4-11ee-a01e-f641a8763d5f

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@zozknurow.pl (nie dotyczy składania ofert w postępowaniu).
3. Adres strony internetowej https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy” z którymi Wykonawca ma obowiązek zapoznania się.
2. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem”.
3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
4. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
5. Sposób sporządzenia i przekazania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452).
6. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami - z wyłączeniem składania ofert:
1) w niniejszym postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze” (,,Formularze do komunikacji”):
a) za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności zadawanie pytań (w tym wniosków o wyjaśnienie treści SWZ), przekazywanie wezwań i zawiadomień,
b) formularze do komunikacji umożliwiają dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik”),
c) załączniki zgodnie z ustawą PZP lub rozporządzeniem, o którym mowa powyżej w ust. 2 pkt 1) niniejszego rozdziału powinny być - zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia / podwykonawcy - opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym typu zewnętrznego lub wewnętrznego,
d) w zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
2) Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia.
3) Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
4) Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja”.
5) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
6) Szczegółowe zasady komunikacji określa Instrukcja ,,Komunikacja w postępowaniu” zamieszczona na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl, zakładka: Centrum pomocy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy, że:
1) Administratorem danych jest Zespół Opieki Zdrowotnej w Knurowie, z siedzibą w Knurowie, 44-190 Knurów, ul. Niepodległości 8, tel.: (32) 331-93-24, e-mail: sekretariat@zozknurow.pl, strona internetowa: www.zozknurow.pl, BIP: https://bip.zozknurow.powiatgliwicki.finn.pl/
2) W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można się kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych, dostępnym pod adresem e-mail: iod@zozknurow.pl. Osoby niekorzystające z poczty elektronicznej mogą złożyć zapytanie pisemne:
a) osobiście do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Knurowie, 44-190 Knurów,
ul. Niepodległości 8, Budynek N, I piętro
b) pocztą tradycyjną na adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Knurowie, 44-190 Knurów, ul. Niepodległości 8,
c) z wykorzystaniem pisma ogólnego na platformie ePUAP, potwierdzonego
Profilem Zaufanym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
wskazując formę w jakiej oczekują odpowiedzi i podając dane kontaktowe niezbędne
do sposobu udzielenia odpowiedzi.
3) Dane osobowe są gromadzone i przetwarzane w celu:
a) przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze - Ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
b) przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym albo w ramach sprawowania władzy publicznej - Ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
c) wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b).
4) Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego, wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym oraz do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy. W przypadku niepodania swoich danych, nie będzie możliwości:
a) wypełnienia obowiązku prawnego, wykonania zadania realizowanego w interesie
publicznym - przeprowadzenie postępowania o zamówienie publiczne. Może to skutkować konsekwencjami przewidzianymi przepisami prawa;
b) zawarcia lub wykonania umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZA.218.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego postępowania jest Część II – dostawa aparatu ultrasonograficznego rekondycjonowanego.
Aparat rekondycjonowany. Wymagany rok produkcji: min. 2017. Wymagany rok rekondycji min. 2023 r. Pod pojęciem aparat rekondycjonowany Zamawiający rozumie ultrasonograf, który był użytkowany przez pewien czas, a następnie trafił do autoryzowanego serwisu aparatów ultrasonograficznych w celu przywrócenia jego parametrów i oprogramowania do wartości fabrycznych. Zakres takich prac obejmuje m.in. odnowienie powłok zewnętrznych, aktualizację oprogramowania, wymianę zużytych podzespołów oraz uwspółcześnienie niektórych elementów taki jak np. głowice do ultrasonografu -wszystkie działania mające na celu maksymalne przywrócenie wartości pierwotnej aparatu ultrasonograficznego pod kątem możliwości dalszego działania dla kolejnego użytkownika.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, opis i parametry techniczne oraz warunki realizacji zamówienia określa Opis przedmiotu zamówienia, który stanowi Załącznik nr 4 do SWZ oraz Wzór umowy, który stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.
Miejsce dostawy: Przychodnia Nr 2 przy ul. Kazimierza Wielkiego 6 Knurowie, I piętro.
Wykonawca udzieli gwarancji – 12 miesięcy.
Serwis gwarancyjny musi być świadczony zgodnie z zapisami Wzoru umowy, który stanowi Załącznika nr 2 do SWZ.
Oferowany przez Wykonawcę aparat ultrasonograficzny musi spełniać wymagania określone w Załączniku nr 4 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia w kolumnie „Parametr wymagany”. Spełnienie w/w wymagań Wykonawca potwierdzi wpisując odpowiedź twierdzącą (TAK) w tabeli lub podając wartość oferowaną. Nie spełnienie któregokolwiek z wymaganych parametrów (granicznych), czy wpisanie negatywnej odpowiedzi (NIE) spowoduje odrzucenie oferty, z zastrzeżeniem parametru określonego w pkt. 74 tabeli zawartej w Załączniku nr 4 Opis przedmiotu zamówienia, który jest parametrem ocenianym.
W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zwrot „równoważny” oznacza, że Zamawiający dopuszcza produkty lub usługi spełniające minimalne wymagania jakościowe, eksploatacyjne i techniczne odpowiadające wymaganiom wskazanym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że produkt równoważny musi mieć parametry nie gorsze niż wskazane przez Zamawiającego w tabeli ujętej w Załączniku nr 4 Opis przedmiotu zamówienia. Zastosowanie produktów równoważnych nie może pogorszyć jakości osiąganych wyników ani negatywnie wpłynąć na prawidłowe użytkowanie lub funkcjonowanie produktu lub usługi zgodnie z ich przeznaczeniem. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę w ofercie produktów równoważnych jakościowo do produktów wskazanych przez Zamawiającego, Wykonawca obowiązany jest wykazać w ofercie, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez złożenie przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy PZP, udowadniając, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Niniejsze postępowanie jest częścią zadania pn. Dostawa aparatów ultrasonograficznych o wartości poniżej równowartości 221000 euro, które zostało podzielone na dwie części:
- Część I – dostawa aparatu ultrasonograficznego fabrycznie nowego
- Część II – dostawa aparatu ultrasonograficznego rekondycjonowanego.
Przedmiotem niniejszego postępowania jest Część II – dostawa aparatu ultrasonograficznego rekondycjonowanego, natomiast Część I – dostawa aparatu ultrasonograficznego fabrycznie nowego będzie przedmiotem odrębnego postępowania.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w ramach tej części zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33112200-0 - Aparaty ultrasonograficzne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; Wzór oświadczenia znajduje się w Załączniku nr 3 do SWZ. Oświadczenie powyższe nie będzie wymagane w przypadku, gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta.
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
c) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej w lit. b), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
d) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej w lit. c), zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:
1) Certyfikat CE lub deklarację zgodności potwierdzające oznakowanie znakiem CE dla zaoferowanego przedmiotu zamówienia – aparatu oraz głowic
2) wypełniony i podpisany Załącznik nr 4 Opis przedmiotu zamówienia.
2. Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie z wyjątkiem przedmiotowego środka dowodowego, o którym mowa w pkt. 1 ppkt. 2 niniejszego rozdziału (Załącznik nr 4 Opis przedmiotu zamówienia), który nie podlega uzupełnieniu.
3. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Certyfikat CE lub deklarację zgodności potwierdzające oznakowanie znakiem CE dla zaoferowanego przedmiotu zamówienia – aparatu oraz głowic

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą:
1) plik z podpisem ,,Formularz ofertowy” w przypadku podpisania wypełnionego formularza podpisem zewnętrznym,
2) wypełniony i podpisany Opis przedmiotu zamówienia Załącznik nr 4 do SWZ,
3) Certyfikat CE lub deklaracja zgodności potwierdzające oznakowanie znakiem CE dla zaoferowanego przedmiotu zamówienia – aparatu oraz głowic
4) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, w formie określonej w rozporządzeniu powołanym w Rozdziale 6 ust. 1 SWZ,
5) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, dotyczące Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia/ Podwykonawcy, z zastrzeżeniem Rozdziału 6 ust. 4 pkt. 1) SWZ
6) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
7) oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia/ Podwykonawcy, sporządzone na Załączniku nr 1) do ,,Formularza ofertowego” oraz podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji odpowiednio Wykonawcy /Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia/ Podwykonawcy,
8) ewentualne zastrzeżone informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji wraz z uzasadnieniem - zgodnie z zasadami wskazanymi w Rozdziale 10 ust. 4 pkt 7) SWZ. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5 ustawy PZP.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
2. Wraz z ofertą Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć oświadczenia i dokumenty wskazane w Sekcji V, pkt. 5.11 Ogłoszenia o zamówieniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawiera Wzór umowy Załącznik nr 2 do SWZ.
2. Zmiana postanowień umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w załączniku nr 2 do SWZ. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt. 2-4 oraz ust. 2 ustawy Pzp. dopuszczalna jest, gdy zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wskazanych w przypadkach określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 455 ust. l pkt 1) ustawy PZP oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.
3. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zmiana dotyczy:
a) zaoferowania urządzenia o wyższej jakości, przy zachowaniu lub obniżeniu ceny zaoferowanej w ofercie,
b) obniżenia ceny jednostkowej netto przy zachowaniu jakości zaoferowanego urządzenia,
c) zmiany, rezygnacji bądź wprowadzenia podwykonawcy w trakcie realizacji Umowy w zakresie nie przewidzianym w ofercie Wykonawcy.
d) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy, o których mowa w § 4 umowy.
4. Poza zmianą określoną w pkt. 3 pkt d) niniejszego rozdziału wszelkie pozostałe zmiany umowy będą miały postać aneksów i wymagają każdorazowo porozumienia Stron oraz zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. Aneksy ważne będą tylko wówczas, gdy zostaną podpisane przez obie Strony.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-28 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca skłąda ofertę za posrednictwem Platformy e-zamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl, zakłądka: "Oferty/wnioski"

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-28 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-26

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wyznacza się następującą osobę do kontaktu z Wykonawcami: Sabina Lampert – Kierownik Działu Administracji, tel. 32 331-93-24, e-mail: sekretariat@zozknurow.pl.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 20 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Dodatkowe informacje dotyczące kryteriów oceny ofert:
Kryterium: termin dostawy
W kryterium termin dostawy Wykonawca może zaoferować termin dostawy maksymalnie 20 dni kalendarzowych i nie może zaoferować terminu dostawy krótszego niż 1 dzień kalendarzowy. Wykonawca otrzyma następującą ilość punktów przy zaoferowaniu poniższych terminów dostawy:
Termin dostawy (w dniach kalendarzowych): od 1 do 10 dni kalendarzowych Wykonawca otrzyma 10 punktów, od 11 do 15 dni kalendarzowych Wykonawca otrzyma 5 punktów, od 16 do 20 dni kalendarzowych Wykonawca otrzyma 0 punków.
Zaoferowanie terminu dostawy krótszego niż 1 dzień kalendarzowy lub dłuższego niż 20 dni kalendarzowych skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy PZP.
Brak wskazania w ofercie jakiegokolwiek terminu dostawy będzie równoznaczne z zaoferowaniem maksymalnego terminu dostawy – 20 dni kalendarzowych.
Maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta w kryterium: termin dostawy (T) to 10 punktów.
Kryterium – parametry techniczne
Ocena parametrów technicznych zostanie dokonana poprzez zsumowanie punktów przyznanych Wykonawcy na podstawie danych wpisanych w Opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 4 do SWZ kolumna „Wartość oferowana” w pkt. 9, w pkt. 13, w pkt. 74 tabeli.
Wykonawca otrzyma następującą ilość punktów przy zaoferowaniu poniższych parametrów technicznych:
1) Zakres częstotliwości pracy USG min. 2 MHz do 18 MHz przy zaoferowaniu zakresu 2 MHz do 18 MHz Wykonawca otrzyma 0 pkt., przy zaoferowaniu szerszego zakresu Wykonawca otrzyma 10 pkt.;
2) Głębokość penetracji od czoła głowicy min. 0,5 - 38 cm - przy zaoferowaniu zakresu 0,5 - 38 cm Wykonawca otrzyma 0 pkt., przy zaoferowaniu szerszego zakresu Wykonawca otrzyma 10 pkt.;
3) Możliwość rozbudowy systemu o elektroniczną głowicę Liniową Matrycową 4,0-18,0 MHz, min. 1024 elementy, szerokość skanu max. 40 mm. przy odpowiedzi TAK Wykonawca otrzyma 10 pkt., przy odpowiedzi NIE Wykonawca otrzyma 0 pkt.
Maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta w kryterium: parametr techniczny (P) to 30 punktów.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.