eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czyże › Stworzenie Wiejskiego Ośrodka Aktywności Lokalnej w Osówce



Ogłoszenie z dnia 2022-07-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Stworzenie Wiejskiego Ośrodka Aktywności Lokalnej w Osówce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD GMINY CZYŻE

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Czyże

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000536858

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 98

1.5.2.) Miejscowość: Czyże

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-207

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 85 681 35 17

1.5.8.) Numer faksu: 85 81 89 91

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugczyze@ugczyze.pl, zamowienia.publiczne@ugczyze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ugczyze.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Stworzenie Wiejskiego Ośrodka Aktywności Lokalnej w Osówce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d59510d2-f2d3-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00250247

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014190/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont budynku świetlicy wiejskiej w Osówce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej VIII. Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, Działania 8.6. Inwestycje na rzecz rozwoju lokalnego, projekt nr WND-RPPD.08.06.00-20-0604/22 pt. „Stworzenie Wiejskiego Ośrodka Aktywności Lokalnej w Osówce” realizowanego w ramach umowy nr UDA-RPPD.08.06.00-20-0604/22-00 z dnia 13.05.2022 r.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00220953/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: S.271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót ujętych w dokumentacji technicznej:
1. Zakres robót ujętych w dokumentacji technicznej:
 wydzielenie WC z przedsionkiem i pomieszczenia socjalnego z szatnią z pomieszczenia gospodarczego z podniesieniem posadzki w tej części (dostosowanie dla osób niepełnosprawnych),
 remont istniejących nadproży okiennych i drzwiowych,
 wymurowanie ścianki działowej i komina wentylacyjnego,
 docieplenie ścian i stropu części gospodarczej z wydzielaną łazienką,
 wykonanie instalacji elektrycznej w łazience i pomieszczeniu gospodarczym z podłączeniem do instalacji istniejącej,
 wykonanie instalacji wodnej i kanalizacyjnej w łazience z podłączeniem do instalacji istniejącej,
 remont szczelnego zbiornika ścieków,
 ułożenie kostki polbruk przed budynkiem z wykonaniem schodów do pomieszczenia gospodarczego,
 odnowienie elewacji budynku.

Wymiary zewnętrzne, przeznaczenie obiektu jak też kształt i wymiary elementów konstrukcyjnych pozostają bez zmian

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262300-4 - Betonowanie

45262520-2 - Roboty murowe

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy PZP - cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu w terminie składania ofert złożono dwie oferty, jak niżej:
1. Przedsiębiorstwo Usług Wielobranżowych WYGODA Sp. z o.o.,
ul. Chmielna 92a, 17-100 Bielsk Podlaski NIP 543 00 07 96 - 362 000,07 zł
2. Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Łowcza 4, 17-200 Hajnówka, NIP 543 100 20 87 - 348 240,95 zł

W przedmiotowym postępowaniu wpłynął również plik elektroniczny od firmy DOMAR Dawid Zarzecki ul. Świętego Jerzego 19 lok. 28, 15-349 Białystok, NIP 200450910. Plik został zweryfikowany jako pusty folder bez zawartości, co jest tożsame z niezłożeniem oferty.
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę :290 026.90zł. Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia została zamieszczona na stronie prowadzonego postępowania. Cena ofert złożonych w postępowaniu przekracza kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.