eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › "Budowa terenów rekreacyjno-sportowych przy ul. Dolnej na osiedlu Zawady w Białymstoku" - Etap I i III



Ogłoszenie z dnia 2024-03-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Budowa terenów rekreacyjno-sportowych przy ul. Dolnej na osiedlu Zawady
w Białymstoku" – Etap I i III

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Białostocki Ośrodek Sportu i Rekreacji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Włókiennicza 4

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-465

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 665 28 70

1.5.8.) Numer faksu: 85 665 28 71

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: adabrowska@bosir.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miejskoaktywni.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4de5f2b0-bab0-11ee-9897-f6855eb846c0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zadania w zakresie kultury fizycznej i sportu oraz utrzymania terenów rekreacyjnych, obiektów i urządzeń sportowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Budowa terenów rekreacyjno-sportowych przy ul. Dolnej na osiedlu Zawady
w Białymstoku" – Etap I i III

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4de5f2b0-bab0-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00250195

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049468/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa terenów rekreacyjno - sportowych na osiedlu Zawady

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00070670

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.262.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 24131628,72 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 12021819,53 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na budowie terenów rekreacyjno-sportowych przy ul. Dolnej na osiedlu Zawady w Białymstoku (budowa boiska typu „Orlik” i obiektów towarzyszących) – Etap I i III.
2. Zakres zamówienia obejmuje budowę boiska typu orlik wraz z wyposażeniem, budynku
z częścią szatniową i sanitarną, gastronomiczną, wraz z budową:
1) wewnętrznej instalacji elektrycznej zasilającej nN;
2) oświetlenia terenu;
3) kanalizacji teletechnicznej i zewnętrznego systemu cctv;
4) instalacji elektrycznej i teletechnicznej;
5) systemu alarmowego;
6) wewnętrznego systemu cctv;
7) systemu przyzywowego;
8) instalacji odgromowej;
9) instalacji fotowoltaicznej
10) instalacji C.O. i C.T.
11) instalacji wentylacji mechanicznej;
12) wewnętrznej instalacji wodociągowej;
13) instalacji kanalizacji sanitarnej wewnętrznej;
14) kanalizacji deszczowej wewnętrznej;
15) doziemnej instalacji kanalizacji sanitarnej;
16) doziemnej instalacji kanalizacji deszczowej;
17) doziemnej instalacji wodociągowej;
18) drenażu boiska piłkarskiego;
19) dróg dojazdowych, parkingu, ciągów pieszych, nasadzeń i małej architektury.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej stanowiącej zał. nr 1 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym zał. nr 7 do SWZ.
4. Zamawiający wymaga udzielenia min. 36 miesięcznej gwarancji na wykonanie roboty budowlane i wbudowane urządzenia, w ramach której obowiązany jest zapewnić przez cały okres gwarancji wykonywania napraw i wymiany uszkodzonych lub zużytych elementów, jak również wykonywanie w ramach serwisu gwarancyjnego bezpłatnych przeglądów technicznych i konserwacji (wszelkie koszty serwisu gwarancyjnego ponosi Wykonawca).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45232460-4 - Roboty sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12370110,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15000000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12370110,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MK-BUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423428096

7.3.3) Ulica: Michała Motoszko 26

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-111

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom następujące zakresy robót/usług:
1) wykonanie nawierzchni z kostki, zagospodarowanie terenu, firma MK-BUD Firma Budowlana – Handel Mariusz Kosiński, ul. Michała Motoszko 26, 15-111 Białystok;
2) pełnienie funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, firma MK-BUD Firma Budowlana – Handel Mariusz Kosiński, ul. Michała Motoszko 26, 15-111 Białystok;
3) roboty budowlane związane z budową boiska sportowego o nawierzchni ze sztucznej trawy, firma EVERSPORT Sp. z o.o., ul. Kiersnowskiego 12/20, 03-161 Warszawa.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12370110,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.