eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ryki › "Przebudowa drogi gminnej Nr 102887L ul. Piaskowa w Rykach"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi gminnej Nr 102887L ul. Piaskowa w Rykach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYKI

1.3.) Oddział zamawiającego: w imieniu której działa Burmistrz Ryk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020121

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Karola Wojtyły 29

1.5.2.) Miejscowość: Ryki

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ryki@ryki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ryki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-152a250c-e593-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa drogi gminnej Nr 102887L ul. Piaskowa w Rykach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-152a250c-e593-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00250167

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038134/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa drogi gminnej Nr 102887L ul. Piaskowa w Rykach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00198560

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIR.271.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 zamówienia – „Przebudowa drogi gminnej Nr 102887L ul. Piaskowa w Rykach – roboty budowlane”, której zakres obejmuje:
- przebudowę ulicy Piaskowej o długości 970 m.
- parametry drogi:
• jezdnia asfaltowa o szerokości 5,00 m,
• zjazdy do posesji z kostki brukowej o szer. 4,00 m,
• chodnik z kostki brukowej o szer. 2,00 m, pobocze o szer. 0,75 m,
• odwodnienie powierzchniowe.
- zakres robót do wykonania: roboty przygotowawcze (odtworzenie trasy i punktów wysokościowych wraz z obiektami, regulacja studzienek i zaworów wodociągowych i kanalizacyjnych, zdjęcie warstwy humusu, rozbiórki elementów dróg, ogrodzeń i przepustów); roboty ziemne (wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych, wykonanie nasypów); odwodnienie korpusu drogowego (remont przepustów pod korpusem drogi); podbudowy, ulepszone podłoże (koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, podbudowa z mieszanek niezwiązanych, podbudowa z mieszanki związanej lub gruntu stabilizowanego spoiwem, podbudowa z betonu asfaltowego); nawierzchnie (nawierzchnia z betonu asfaltowego: warstwa wiążąca, warstwa ścieralna, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej); roboty wykończeniowe (umocnienie skarp przez humusowanie i obsianie mieszanką traw); oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego (oznakowanie poziome, oznakowanie pionowe, bariery ochronne); elementy ulic (krawężniki betonowe na ławie betonowej, chodnik z brukowej kostki betonowej, obrzeża betonowe); przebudowa sieci gazowej; Nadzór inwestorski. Realizacja zadania tworzy dogodne warunki zakładania i rozwijania działalności gospodarczych przez lokalnych mieszkańców a także inwestorów z zewnątrz. Stwarza warunki dla powstania nowych miejsc pracy w miejsce zlikwidowanego przedsiębiorstwa gospodarki rolnej. Służy podniesieniu bezpieczeństwa i lepszej komunikacji miasta i regionu. Działania te zapobiegają odpływowi ludności z terenu gminy do większych miast.

UWAGA 1!
W pasie drogowym drogi gminnej ul. Piaskowej w Rykach realizowane będą roboty związane z budową kanalizacji sanitarnej. Przewidywany termin zakończenia robót to grudzień 2023 r. Pełna dokumentacja projektowa związana z budową kanalizacji sanitarnej udostępniona jest na stronie prowadzonego postępowania pod linkiem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-503cbeb4-ce35-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

UWAGA 2!
Zamawiający zwraca uwagę na kolizję istniejącego układu zaporowo – upustowego z projektowanym układem drogowym (w km ok. 0+840). Przed rozpoczęciem robót konieczne będzie przeniesienie kolidującego układu w nową lokalizację – prace te Wykonawca zleci do wykonania Gazowni w Końskowoli. Po dokonaniu przebudowy należy sporządzić geodezyjną inwentaryzację powykonawczą.
Powyższe prace zostaną wykonane kosztem Wykonawcy inwestycji drogowej. Szczegółowe rozwiązania techniczne należy ustalać z Gazownią w Końskowoli (zgodnie z pismem dot. usunięcia kolizji, które stanowi załącznik do dokumentacji projektowej).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 1180461,96 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 zamówienia – „Przebudowa drogi gminnej Nr 102887L ul. Piaskowa w Rykach – nadzór inwestorski”; Zakres tej części zamówienia, polegającej na zapewnieniu nadzoru inwestorskiego nad przebudową drogi gminnej obejmuje sprawowanie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją przedmiotowego zadania w następującej specjalności (branży): inżynieryjnej drogowej;
Opis przedmiotu zamówienia dot. inwestycji objętej nadzorem przedstawiono powyżej – w omówieniu części 1 zamówienia (w pkt 4.1.1.). W ramach sprawowania nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania wchodzącego w skład części 1 zamówienia, jego zakres obejmie przede wszystkim:
- wypełnianie obowiązków, jakie zostały określone dla Inspektorów nadzoru inwestorskiego w ustawie Prawo budowlane, w art. 25,
- wypełnianie dodatkowych wymagań określonych przez Zamawiającego (zawartych w Załączniku nr 1.2 do niniejszej SWZ);

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

4.5.5.) Wartość części: 14666,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ceny najkorzystniejszych ofert w niniejszym postępowaniu przewyższają kwoty, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie części 1 i 2, Zamawiający nie może zwiększyć tych kwot do cen najkorzystniejszych ofert.

Reasumując, występują wszystkie przesłanki uzasadniające unieważnienie przedmiotowego postępowania w zakresie części 1 i 2 zamówienia w oparciu o przepisy art. 255 pkt 3 w zw. z art. 266 ustawy Pzp.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ceny najkorzystniejszych ofert w niniejszym postępowaniu przewyższają kwoty, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie części 1 i 2, Zamawiający nie może zwiększyć tych kwot do cen najkorzystniejszych ofert.

Reasumując, występują wszystkie przesłanki uzasadniające unieważnienie przedmiotowego postępowania w zakresie części 1 i 2 zamówienia w oparciu o przepisy art. 255 pkt 3 w zw. z art. 266 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.