eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa i montaż regałów metalowych dla potrzeby archiwum Sądu Rejonowego dla Warszawy-Mokotowa w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2023-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i montaż regałów metalowych dla potrzeby archiwum Sądu Rejonowego dla Warszawy-Mokotowa w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy dla Warszawy-Mokotowa w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001256049

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 51A

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-873

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.swiergocka@mokotow.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mokotow.sr.gov.pl/index.php?p=m&idg=m2,245,246

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Sąd

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż regałów metalowych dla potrzeby archiwum Sądu Rejonowego dla Warszawy-Mokotowa w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df142684-efcc-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00250083

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00135612/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa regałów na potrzeby archiwum sądu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 3 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-df142684-efcc-11ed-9355-06954b8c6cb9

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl poprzez zakładkę "Komunikacja"
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
2. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
4. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
5. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza dołączenie katalogu elektronicznego do oferty

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Treść klauzuli znajduje się w OPiW

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OG-26-1-6/23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.3.) Opis potrzeb Zamawiającego

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż archiwalnych regałów przesuwnych w budynku Sądu zlokalizowanym w Warszawie przy ul. Elektronowej 2B.
2. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia CPV:
39132400-0 - Systemy kołowe
39132000-6 - Systemy aktowe
3. Celem udzielenia przedmiotowego zamówienia jest dostawa i montaż archiwalnych regałów przesuwnych, metalowych szafek na ubrania dla pracowników oraz ławek.
4. Zamawiający dysponuje projektem aranżacji powierzchni archiwalnej, uwzględniający wymogi bezpieczeństwa, który stanowi załącznik nr 1 do OPiW, przy czym w przedmiotem aktualnego zamówienia jest dostawa i montaż przesuwnych regałów archiwalnych w sektorze oznaczonym literą D1, D2, D3.
5. Zamawiający oczekuje, że regały przesuwne będą spełniały poniższe wymagania:
5.1. Regał dwustronny o długości 8 metrów.
5.2. Pierwsza i ostatnia ścianka boczna modułu powinna być wypełniona, malowana lakierem proszkowym w kolorze identycznym co reszta elementów.
5.3. Wysokość regałów- około 2340 cm
5.4. Wymiary pojedynczej półki – długość 1000 mm; głębokość 350 mm
5.5. Liczba półek w pionie 8 + jedna kryjąca
5.6. Odstępy pomiędzy półkami: 240 mm z regulacją co 20 mm
5.7. Grubość półki: 30 mm wykonane z blachy stalowej o grubości 0,7 mm
5.8. Wymagana grubość blachy stalowej dla podstaw jezdnych: min.. 2,0 mm.
5.9. Ścianki działowe: krzyżowe + listwa zapółkowa
5.10. Kolor regałów RAL 7035
5.11. Obciążenie na półkę: minimum 70 kg
5.12. Uchwyty etykiet na froncie regału w formacie minimum A4
5.13. Szyny jezdne: nawierzchniowe, z obustronnymi najazdami
5.14. Ze względu na uwarunkowania architektoniczne budynku hali związane z zamontowanym systemem ogrzewania podłogowego, Zamawiający wymaga aby sposób montażu szyn nie ingerował, nie naruszał struktury posadzki. W celu montażu szyn Zamawiający rekomenduje wykorzystanie metod chemicznych i wymaga od Wykonawcy przedstawienia potwierdzenia, że proponowana przez niego metoda kotwiczenia szyn spełnia wymogi wytrzymałości i odporności mechanicznej wobec oddziałujących sił.
6. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na dostarczone i zamontowane wyposażenie Wykonawcy na co najmniej 5 lat.
7. W ramach realizacji Umowy Wykonawca przeprowadzi szkolenie dla Zamawiającego z zakresu obsługi dostarczonych regałów archiwalnych w wymiarze co najmniej 2 (dwóch) godzin.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39132400-0 - Systemy kołowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39132000-6 - Systemy aktowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.7.) Kolejność kryterium: 2

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej : Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę̨ co najmniej 150 000 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
2. zdolności technicznej lub zawodowej: 2.2.1. Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem złożenia oferty, a w przypadku prowadzenia działalności w okresie krótszym – w tym okresie zrealizował w sposób należyty co najmniej dwa zamówienia na dostawę i montaż regałów archiwalnych lub bibliotecznych o wartości co najmniej 250 000 zł netto

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - wzór stanowi załącznik do OPiW

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór stanowi załącznik do OPiW

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Opis technologiczny sposobu mocowania szyn jezdnych regałów archiwalnych przesuwnych do posadzki.
2. Etykieta lub deklaracja producenta potwierdzająca możliwość wykorzystania chemicznego środka mocującego proponowanego przez Wykonawcę – jeśli dotyczy.
3. Szkic techniczny regałów

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. Opis technologiczny sposobu mocowania szyn jezdnych regałów archiwalnych przesuwnych do posadzki.
2. Etykieta lub deklaracja producenta potwierdzająca możliwość wykorzystania chemicznego środka mocującego proponowanego przez Wykonawcę – jeśli dotyczy.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o ile zachodzi taka okoliczność
Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, o ile zachodzi taka okoliczność
Wykaz zrealizowanych dostaw
Szkic techniczny regałów

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Szczegółowe informacje dotyczące wadium będą załączone do SWZ.
1. Zamawiający będzie wymagał złożenia wadium przez Wykonawców, którzy w wyniku podjętych negocjacji złożą ofertę ostateczną.
2. jako warunek uczestnictwa w postępowaniu o zamówienie publiczne w wysokości w wysokości 15 000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych)
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form:
pieniądzu na konto bankowe wskazane w ust. 4 PZP,
gwarancjach bankowych,
gwarancjach ubezpieczeniowych,
poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert ostatecznych.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane zapisy umowy zostaną upublicznione we wzorze umowy, dołączonym do SWZ wraz z zaproszeniem do składania ofert ostatecznych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-04 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: strona prowadzonego postępowania na platformie ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-04 10:30

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

cena ofertowana, gwarancja

8.8.) Krótki opis minimalnych wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia lub realizacji zamówienia, niepodlegających negocjacjom, które muszą spełnić wszystkie oferty:

1. Regał dwustronny
2. Pierwsza i ostatnia ścianka boczna modułu powinna być wypełniona, malowana lakierem proszkowym w kolorze identycznym co reszta elementów.
3. Wysokość regałów- około 2340 cm
4. Wymiary pojedynczej półki – długość 1000 mm; głębokość 350 mm
5. Liczba półek w pionie 8 + jedna kryjąca
6. Odstępy pomiędzy półkami: 240 mm z regulacją co 20 mm
7. Ścianki działowe: krzyżowe + listwa zapółkowa
8. Obciążenie na półkę: minimum 70 kg
9. Uchwyty etykiet na froncie regału w formacie minimum A4
10. Szyny jezdne: nawierzchniowe, z obustronnymi najazdami
11. Sposób montażu regałów bez możliwości ingerowania w strukturę posadzki, z uwagi na zastosowany w hali system ogrzewania podłogowego.

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Powyższe ogłoszenie dotyczy części I zamówienia na dostawę Dostawę i montaż regałów metalowych dla potrzeby archiwum Sądu Rejonowego dla Warszawy-Mokotowa w Warszawie. Część II zamówienia, której przedmiotem będzie dostawa 10 szt. metalowych szafek do szatni oraz 10 szt. ławek szatniowych, z uwagi na wartość szacunkową tej części, będzie procedowana z zastosowaniem przepisów właściwych dla tej wartości zamówienia czyli w oparciu o Regulamin udzielania zamówień publicznych o wartości mniejszej niż 130 000 ,00 zł zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy PZP.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.