eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Secemin › Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Secemin

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Secemin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Secemin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398994

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Struga 2

1.5.2.) Miejscowość: Secemin

1.5.3.) Kod pocztowy: 29-145

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 343556017

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@secemin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.secemin.eobip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c3f5684a-c247-11ed-b311-9aae6ad31be8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Secemin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3f5684a-c247-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00250001

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00071106/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Secemin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Secemin” współfinansowany jest z RPOWŚ EFRR w ramach Działania 3.3 „Poprawa efektywności energetycznej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w sektorze publicznym i mieszkaniowym” Osi III „Efektywna i zielona energia” na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00167997

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.7.2023.EW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2809799,01 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Części 1: Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Bichniów
Zadanie inwestycyjne zakłada wykonanie m.in. prac termoizolacyjnych oraz instalacji fotowoltaicznej w budynku świetlicy wiejskiej w Bichniowie, adres Bichniów 75A, 29-145 Secemin. Budynek położony jest na działce 2149 w obrębie ewid. 0002 Bichniów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumenty stanowiące załączniki do SWZ.
Przedmiotem tej części zamówienia NIE JEST wykonanie robót budowlanych określonych w pkt 2.1 przedmiaru robót pn. Wymiana nieszczelnego pokrycia dachowego stanowiącego osłonę ocieplenia stropu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 636364,46 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Części 2: Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Brzozowa
Zadanie inwestycyjne zakłada wykonanie m.in. prac termoizolacyjnych oraz instalacji fotowoltaicznej w budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Brzozowa, adres Brzozowa 57B, 29-145 Secemin. Budynek położony jest na działkach 1710/2 oraz 1711/2 w obrębie ewid. 0001 Brzozowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumenty stanowiące załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 454034,05 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Części 3: Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Czaryż
Zadanie inwestycyjne zakłada wykonanie m.in. prac termoizolacyjnych, wymianę pokrycia dachowego oraz instalacji fotowoltaicznej w budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Czaryż, adres Czaryż 37, 29-145 Secemin. Budynek położony jest na działce 703/2 w obrębie ewid. 0004 Czaryż. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumenty stanowiące załączniki do SWZ. Ze względu na wystąpienie w zakresie robót zadania mającego na celu demontaż i utylizację azbestu, Zamawiający wymaga od Wykonawcy okazania się dokumentem
w postaci Karty przekazania odpadu celem aktualizacji Programu usuwania azbestu z terenu Gminy Secemin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 655904,89 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Części 4: Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Kuczków
Zadanie inwestycyjne zakłada m.in. wykonanie prac termoizolacyjnych oraz instalacji fotowoltaicznej w budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Kuczków, adres Kuczków 51A, 29-145 Secemin. Budynek położony jest na działce 3.90 w obrębie ewid. 0006 Kuczków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumenty stanowiące załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 500883,95 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Części 5: Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Wałkonowy Dolne
Zadanie inwestycyjne zakłada m.in. wykonanie prac termoizolacyjnych oraz instalacji fotowoltaicznej w budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Wałkonowy Dolne, adres Wałkonowy Dolne 36, 29-145 Secemin. Budynek położony jest na działce 408/2 w obrębie ewid. 0014 Wałkonowy Dolne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumenty stanowiące załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 562611,66 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 545813,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 545813,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 545813,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWA GER-BUD GRZEGORZ KUCHAREK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260114216

7.3.3) Ulica: STRUGA

7.3.4) Miejscowość: Secemin

7.3.5) Kod pocztowy: 29-145

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 545813,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-29

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 505108,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 505108,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 505108,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWA GER-BUD GRZEGORZ KUCHAREK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260114216

7.3.3) Ulica: STRUGA

7.3.4) Miejscowość: Secemin

7.3.5) Kod pocztowy: 29-145

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 505108,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-29

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 724012,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 724012,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 724012,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWA GER-BUD GRZEGORZ KUCHAREK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260114216

7.3.3) Ulica: STRUGA

7.3.4) Miejscowość: Secemin

7.3.5) Kod pocztowy: 29-145

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 724012,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-29

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 513319,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 513319,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 513319,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWA GER-BUD GRZEGORZ KUCHAREK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260114216

7.3.3) Ulica: STRUGA

7.3.4) Miejscowość: Secemin

7.3.5) Kod pocztowy: 29-145

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 513319,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-29

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 550468,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 550468,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 550468,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWA GER-BUD GRZEGORZ KUCHAREK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260114216

7.3.3) Ulica: STRUGA

7.3.4) Miejscowość: Secemin

7.3.5) Kod pocztowy: 29-145

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 550468,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-24

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.