eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozienice › Przebudowa budynku PSP w m. Nowa Wieś na Środowiskowy Dom Samopomocy



Ogłoszenie z dnia 2021-10-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku PSP w m. Nowa Wieś na Środowiskowy Dom Samopomocy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOZIENICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223333

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Kozienice

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-900

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kozienice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

przetargi.pzpkozienice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku PSP w m. Nowa Wieś na Środowiskowy Dom Samopomocy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08543613-11fc-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00249990

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003856/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Przebudowa budynku PSP w m. Nowa Wieś na "Środowiskowy Dom Samopomocy"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00176526/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.7011.52/2.2020

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2118238,52 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:

Przebudowa budynku szkoły podstawowej wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku
w m. Nowa Wieś na Środowiskowy Dom Samopomocy oraz uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu lub zawiadomienia o zakończeniu budowy. Inwestycja będzie polegała na przebudowie i zmianie sposobu użytkowani istniejącego budynku szkoły podstawowej
z przeznaczeniem dla potrzeb osób z ograniczoną sprawnością ruchową, przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Jest to odmiana domu pomocy i opieki społecznej, przeznaczona dla osób przewlekle psychicznie chorych i niepełnosprawnych intelektualnie. Dla potrzeb Środowiskowego Domu Samopomocy zaadaptowany jest istniejący układ pomieszczeń do nowej funkcji obiektu,
z niezbędnymi modyfikacjami wynikającymi z wymagań specyfiki projektowanej funkcji w obiekcie oraz przepisów prawa.
2. Zadanie jest przewidziane do finansowania ze środków Wojewody Mazowieckiego w sprawie udzielenia wsparcia finansowego na utworzenie i prowadzenie środowiskowego domu samopomocy dla osób z zaburzeniami psychicznymi jako dotacja.
3. Istniejące uwarunkowania – dla zrealizowania inwestycji Zamawiający posiada decyzję o pozwoleniu na budowę - Decyzja Nr 45/2021 BIA.6740.642.2020.MS z dnia 21.01.2021r.
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku szkoły w m. Nowa Wieś na Środowiskowy Dom Samopomocy wraz z wyposażeniem obiektu oraz zagospodarowaniem terenu.
Inwestycja polega na przebudowie budynku szkolnego na środowiskowy dom samopomocy poprzez adaptację istniejącego układu pomieszczeń i przystosowanie do nowej funkcji z niezbędnymi modyfikacjami wynikającymi z wymagań specyfiki planowanej funkcji oraz przepisów prawa.
W ramach inwestycji przewiduje się:
- przebudowę głównej klatki schodowej dostosowując ją do wymagań przeciwpożarowych,
- budowę windy,
- zmianę istniejących funkcji pomieszczeń na funkcje środowiskowe domu samopomocy poprzez wykonanie:
- robót przygotowawczych, rozbiórkowych, pomiarowych, porządkowych,
- robót ogólnobudowlanych, w tym izolacji wodoszczelnych i termicznych, wzmocnienie więźby dachowej, robót murowych, tynkarskich i malarskich, posadzek, okładzin, montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej,
- montaż paneli fotowoltaicznych,
- roboty uzupełniające remontowe elewacji z malowaniem,
- dostawę i montaż wyposażenia obiektu, w tym:
- wyposażenie sanitarne,
- wyposażenie technologiczne bloku żywieniowego,
- wyposażenie pomieszczeń, w tym w pralkę automatyczną, żelazko, deskę do prasowania, suszarkę do włosów, - wyposażenie w sprzęt sportowo-rekreacyjny, terapeutyczny i inny w zależności od rodzaju prowadzonej terapii,
- wyposażenie w sprzęt komputerowy i muzyczny, TV-audio-video,
- przebudowę instancji: centralnego ogrzewania, wodociągowej i kanalizacyjnej, elektroenergetycznej, telefonicznej komputerowej, ochrony przeciwpożarowej,
- budowę wentylacji grawitacyjnej i grawitacyjnej wspomaganej,
- budowę instalacji piorunochronnej,
- infrastrukturę towarzyszącą – ciągi piesze, drogi dojazdowe, parkingi, utwardzony plac,
- uzupełnienie zieleni,
- uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie lub zawiadomienia o zakończeniu budowy.
2. Zakres robót określony w ust. 1 nie wyczerpuje opisu zakresu robót przewidzianych do wykonania. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje dokumentacja projektowa zatwierdzona decyzją pozwolenia na budowę Nr 45/2021 z dnia 21` stycznia 2021 r. i Szczegółowe specyfikacje techniczne, stanowiące załącznik nr 11 do SWZ . Sposób i warunki realizacji zamówienia określa zał. nr 9 do SWZ Projekt umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2640000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2640000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2640000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Topaz Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Spółdzielnia Rzemieślnicza Budowlana

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 146358518

7.3.3) Ulica: ul. Opoczyńska 17/25

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2640000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4,7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.