eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radziechowy › Termomodernizacja Szkoły Podstawowej im. Ks. J. Twardowskiego w Brzuśniku



Ogłoszenie z dnia 2023-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja Szkoły Podstawowej im. Ks. J. Twardowskiego w Brzuśniku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radziechowy-Wieprz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182670

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wieprz 700

1.5.2.) Miejscowość: Radziechowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-381

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@radziechowy-wieprz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radziechowy-wieprz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-493ae4b7-c189-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja Szkoły Podstawowej im. Ks. J. Twardowskiego w Brzuśniku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-493ae4b7-c189-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00249971

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004001/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Termomodernizacja Szkoły Podstawowej im. Ks.J. Twardowskiego w Brzuśniku w ramach programu Polski Ład

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00132919

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I: Roboty termomodernizacyjne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1a do niniejszej SWZ.

Zakres zamówienia obejmuje roboty termomodernizacyjne, w tym w szczególności:

- Montaż rusztowań;
- Zabezpieczenie okien i drzwi folią;
- Demontaż obróbek blacharskich, w tym parapetów zewnętrznych, rynien i rur spustowych;
- Demontaż elementów zabudowanych na elewacjach budynku (tablice, kratki wentylacyj-ne itp.),
- Demontaż instalacji odgromowej i jej odtworzenie po wykonanych robotach;
- Demontaż istniejącego zadaszenia nad wejściem bocznym do budynku szkoły i montaż zadaszenia systemowego ze szkła bezpiecznego, wym. zadaszenia 165x100 cm,

Roboty dociepleniowe i remontowe

Budynek główny:

- docieplenie ścian zewnętrznych nadziemnych budynku za pomocą styropianu EPS NRO o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,033 W/(m*K), gr. 15 cm wraz z dociepleniem ościeży styropianem o gr. 3 cm; położenie tynku cienkowarstwowego o granulacji 1,5 mm silikonowo-silikatowego barwione-go w masie;
- docieplenie ścian klatki schodowej od strony poddasza nieużytkowego za pomocą styropianu EPS NRO o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,033 W/(m*K), gr. 15 cm; położenie tynku i malowanie ścian;
- docieplenie cokołu i ścian fundamentowych budynku z zastosowaniem styropianu XPS, wsp. λ = 0,033 W/(m*K), gr. 15 cm; wraz z wykonaniem hydroizolacji;
- docieplenie stropu ostatniej kondygnacji poprzez rozłożenie płyt wełny mineralnej o gr. 20 cm (2 warstwy po 10 cm układane na mijankę), na uprzednio rozłożonej folii paroizolacyjnej; wykonanie pomostów roboczych z płyt OSB (2x12 mm) na legarach drewnianych umożliwiających dostęp serwisowy do kondygnacji poddasza;

Budynek łącznika i sali gimnastycznej:

- docieplenie ścian zewnętrznych nadziemnych budynku za pomocą styropianu EPS NRO o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,033 W/(m*K), gr. 10 cm (warstwa dodatkowa) wraz z dociepleniem ościeży styropianem o gr. 3 cm; położenie tynku cienkowarstwowego o granulacji 1,5 mm silikonowo-silikatowego barwionego w masie;
- docieplenie ścian zewnętrznych nadziemnych budynku sali gimnastycznej (elewacja północno-wschodnia) i łącznika (elewacja południowo – zachodnia) za pomocą wełny mineralnej NRO o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,033 W/(m*K), gr. 10 cm (warstwa dodatkowa) wraz z dociepleniem ościeży styropianem o gr. 3 cm; położenie tynku cienkowarstwowego o granulacji 1,5 mm silikonowo-silikatowego barwionego w masie;
- docieplenie cokołu i ścian fundamentowych budynku z zastosowaniem styropianu XPS, wsp. λ = 0,033 W/(m*K), gr. 10 cm (warstwa dodatkowa); wraz z wykonaniem hydroizolacji;
- docieplenie cokołu budynku sali gimnastycznej (elewacja północno-wschodnia) i łącznika (elewacja południowo-zachodnia) z zastosowaniem wełny mineralnej NRO, wsp. λ = 0,033 W/(m*K), gr. 10 cm (warstwa dodatkowa);
- docieplenie stropu ostatniej kondygnacji poprzez rozłożenie płyt wełny mineralnej o gr. 20 cm λ = 0,035 W/(m*K), (2 warstwy po 10 cm układane na mi-jankę), na uprzednio rozłożonej folii paroizolacyjnej; wykonanie pomostów roboczych z płyt OSB (2x12 mm) na legarach drewnianych umożliwiających dostęp serwisowy do kondygnacji poddasza (pom. nr 2.2);
- docieplenie stropu poddasza poprzez rozłożenie płyt wełny mineralnej o gr. 15 cm λ = 0,035 W/(m*K) (warstwa dodatkowa) na stropie pomieszczeń poddasza;
- docieplenie stropu sali gimnastycznej poprzez rozłożenie płyt wełny mineralnej o gr. 15 cm λ = 0,035 W/(m*K) (warstwa dodatkowa) na podłodze podda-sza;


- Wykonanie napisu malowanego na elewacji: Szkoła Podstawowa im. Ks. Jana Twardowskiego w Brzuśniku z wykorzystaniem rusztowania,
- Przebudowa podejść kanalizacji deszczowej związana z odsadzeniem rur deszczowych i czyszczaków od elewacji o grubość ocieplenia oraz wymiana rur spustowych i rynien,
- Wymiana okien na okna z PVC zgodnie z wymaganiami WT 2021, wyposażonych w nawiewniki higrosterowane o wyd. Qnom=30,0 m3/h;
- Wymiana drzwi zewnętrznych na aluminiowe, zgodnie z wymaganiami WT 2021;
- Montaż obróbek blacharskich (nowy materiał), w tym parapetów zewnętrznych, rynien i rur spustowych;
- Naprawa kominów i otworów wentylacyjnych, w tym roboty tynkarsko-malarskie celem dostosowania ich wyglądu do elewacji;
- Montaż elementów zdemontowanych z elewacji budynku,
- Wykonanie opaski z kostki betonowej wokół budynku i odtworzenie nawierzchni zde-montowanych;
- Wywóz i utylizacja gruzu;

Roboty dodatkowe:

- Roboty związane z rozbiórką podbitki pod okapem dachu, wykonanie izolacji wełną mineralną, odtworzenie podbitki (lub wykonanie nowej) z desek drewnianych, impregnowanych, malowanych,
- Roboty demontażowe i ponowny montaż elementów zadaszenia nad wejściem głównym do budynku dla potrzeb wykonania docieplenia elewacji, w tym wykonanie nowych obróbek blacharskich, roboty malarskie w zakresie elementów konstrukcyjnych zadaszenia,
- Roboty związane z czyszczeniem i odmalowaniem balustrad wokół budynku,
- Czyszczenie i malowanie krat okiennych,
- Montaż daszków szklanych systemowych na odciągach (wym. 1,65x1,0 m) nad wejściami do budynku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45442100-8 - Roboty malarskie

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

4.5.5.) Wartość części: 677765,85 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II: Instalacje sanitarne – pompy ciepła
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1b do niniejszej SWZ.
ROBOTY DEMONTAŻOWE

Demontażowi podlega kompletne wyposażenie obecnie eksploatowanej kotłowni, w tym kocioł, ruraż i armatura oraz podgrzewacz c.w.u. Zdemontowana izolacja podlega utylizacji. Złom, po zdemontowaniu urządzeń, podlega przekazaniu Inwestorowi.

TECHNOLOGIA POMP CIEPŁA

Podstawowe źródło ciepła dla obiektu stanowić będzie pompa ciepła powietrze-woda w wykonaniu zewnętrznym. Jednostka zewnętrzna ustawiona będzie na zewnątrz budynku na utwardzonej nawierzchni, przygotowanej zgodnie z wytycznymi producenta urządzenia. Do agregatu pompy ciepła doprowadzone zostaną instalacje: elektryczna, wodne, odpływ skroplin (instalacja gruntowa z rur PVC do rury spustowej z dachu budynku).Agregat pompy ciepła należy wygrodzić ogrodzeniem o wys. 1,8 m na słupkach stalowych i zabudować furtkę zamykaną na zamek.

TECHNOLOGIA KOTŁOWNI OLEJOWEJ
Projektuje się demontaż istniejących kotłów opalanych paliwem stałym i montaż nowego kondensacyjnego z palnikiem olejowym, który opalany będzie olejem opałowym magazynowanym w wydzielonym pożarowo ze składu opału magazynie oleju. Kocioł stanowić będzie źródło szczytowe dla obiektu i wraz z armaturą i orurowaniem zostanie zamontowany w pomieszczeniu istniejącej kotłowni, w przyziemiu budynku. Kocioł zostanie podłączony czopuchem dwuściennym do projektowanego wkładu kominowego nierdzewnego dla kotłów kondensacyjnych. Kotłownia zasilana będzie w olej opałowy lekki za pośrednictwem instalacji oleju opałowego, doprowadzonej z wydzielonego pożarowo magazynu oleju opałowego, który zlokalizowany będzie w lokalizacji wskazanej w części rysunkowej dokumentacji . Projektuje się roboty w zakresie magazynu oleju zgodnie z wytycznymi kolejnych punktów niniejszej dokumentacji. Praca kotłowni realizowana będzie w oparciu o zadane parametry pracy, z uwzględnieniem odczytów czujnika temperatury zewnętrznej. Projektowany system źródła ciepła wyposażony będzie w niskotemperaturowy kocioł wodny kondensacyjny o mocy 1 05 ,0 kW (dla param. 50/30 st. C) z palnikiem olejowym modulowanym, trójciągowy z wielowarstwowymi powierzchniami grzewczymi, wyposażony dodatkowo w wymiennik ciepła ze stali nierdzewnej. Zabezpieczenie instalacji c.o. o., c.w. oraz kotła w systemie zamkniętym, zgodnie z PN 9 1/B 02414. Odwodnienie kotłów poprzez projektowany neutralizator skroplin do wewnętrznej, projektowanej kanalizacji odwadniającej pomieszczenie kotłowni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45321000-3 - Izolacja cieplna

45232460-4 - Roboty sanitarne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.5.5.) Wartość części: 353053,65 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III: Instalacja fotowoltaiczna
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1c do niniejszej SWZ.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 33,21 kWp, która pracować będzie na potrzeby własne budynku Szkoły Podstawowej w Brzuśniku. Budowa instalacji polegać będzie na zabudowie na dachu budynku krytym blachą 82 szt. paneli fotowoltaicznych zorientowanych w kierunku południowo-zachodnim. W szczególności zakres robót obejmuje:
- montaż konstrukcji wsporczych dla dachów spadzistych krytych blachą – dla montażu paneli w ilości 42 szt. pod kątem 26o (dach budynku sali gimnastycznej) i 40 szt. pod kątem ok. 37o (dach budynku głównego),
- montaż ogniw fotowoltaicznych w ilości 82 szt.,
- montaż inwertera (2 kpl.),
- podłączenie przewodów elektrycznych do aparatów,
- montaż instalacji elektrycznej,
- instalacja odgromowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 132800 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ IV: Wewnętrzna instalacja centralnego ogrzewania
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1d do niniejszej SWZ.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie ogrzewania wodnego o temperaturze obliczeniowej czynnika tz/tp 60/40oC. Projektowe obciążenie cieplne budynku wynosi – 101,04 kW. Pełne uzbrojenie obiegów i lokalizację urządzeń obrazuje część rysunkowa dokumentacji. Projektowane obiegi grzewcze zostaną zasilone z projektowanych rozdzielaczy instalacyjnych zlokalizowanych w pomieszczeniu obecnej kotłowni. Zamówienie obejmuje
a) Roboty demontażowe
b) Roboty montażowe:
- przewody
- izolacja przewodów
- elementy grzejne
- regulacja pracy instalacji c.o.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232460-4 - Roboty sanitarne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 185973,98 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1319643,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3567000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1319643,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano-Montażowy PROBUD Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368941275

7.3.3) Ulica: Leśnianka 101

7.3.4) Miejscowość: Żywiec

7.3.5) Kod pocztowy: 34-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1319643,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 390 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Złożone w częściach II, III, oferty przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego zamawiający unieważnia przedmiotowe
postępowanie w częściach II, III, na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia z dnia 11
września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2021.1129 t.j. z dnia 2021.06.24)

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Złożone w częściach II, III, oferty przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego zamawiający unieważnia przedmiotowe
postępowanie w częściach II, III, na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia z dnia 11
września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2021.1129 t.j. z dnia 2021.06.24)

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 305120 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 608850 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 305120 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA "SPIN" URZĄDZENIA I SYSTEMY GRZEWCZE MAREK TALIK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070471386

7.3.3) Ulica: ul. Czarna 6

7.3.4) Miejscowość: Milówka

7.3.5) Kod pocztowy: 34-360

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 305120 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 390 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.