eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › "Przebudowa ul. Węglowej - etap I i II"



Ogłoszenie z dnia 2021-10-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa ul. Węglowej – etap I i II”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Bytomiu

1.3.) Oddział zamawiającego: MZDIM Bytom

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240136989

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Smolenia 35

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 323969726

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mzdim.bytom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzdim-bytom.logintrade.net/rejestracja/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mzdim-bytom.logintrade.net/rejestracja/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa ul. Węglowej – etap I i II”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00a9ec75-ff4e-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00249968

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001880/27/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa ul. Węglowej - etap I i II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00155651/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DNP.260.41.2021.TP2.RB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3611298,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z realizacją zadania „Przebudowa ul. Węglowej – etap I i II”.

2. Zamówienie obejmuje przebudowę i rozbudowę ul. Weglowej o długości 500,0 m (od km 0+260,00 do km 0+760,00), budowę ciągu pieszo-rowerowego oraz wykonanie oświetlenia w celu udostępnienia terenów inwestycyjnych oraz utrzymania atrakcyjności istniejącej zabudowy usługowej.

3. Zakres prac obejmuje m.in. następujące roboty:
1) roboty drogowe,
2) wykonanie elementów odwodnienia,
3) zabezpieczenie sieci nN,
4) wykonanie oświetlenia ulicznego,
5) przebudowę linii kablowych teletechnicznych,
6) budowę kanału technologicznego,
7) budowę ciągu pieszo-rowerowego,
8) wykonanie docelowej organizacji ruchu,
9) budowa sygnalizacji świetlnej,
10) wykonanie trawników,
11) zakup i montaż 2 tablic informacyjnych o dofinansowaniu z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych na realizację zadania

4. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia (Załącznik nr 4) oraz w:
- przedmiarze robót (Załącznik nr 5a),
- Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) (Załącznik nr 5b),
- projekcie wykonawczym – branża drogowa (Załącznik nr 5c),
- projekcie wykonawczym – sygnalizacja świetlna (Załącznik nr 5d),
- projekcie wykonawczym – oświetlenie uliczne (Załącznik nr 5e),
- Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) warstwa odcinająca (geowłóknina) (Załącznik nr 5f),
- przedmiarze robót teletechnika (Załącznik nr 5g),
- przedmiarze robót oznakowanie(Załącznik nr 5h),
- przedmiarze robót – kanał technologiczny (Załącznik nr 6a),
- projekcie wykonawczym – kanał technologiczny (Załącznik nr 6b),
- Inwentaryzacja drzew (Załącznik nr 7),
stanowiących odpowiednie załączniki do SWZ.

5. Przed przystąpieniem do robót budowlanych Wykonawca winień wykonać i zamontować dwie tablice informacyjne na odcinku początkowym i końcowym, w tym:
- tablice z ekranem na wysokości dolnej krawędzi 200 cm nad gruntem, wysokość całkowita widoczna: 280 cm,
- ekran z kompozytu aluminiowego (dibondu) 120x80 cm zadrukowany bezpośrednio metodą UV lub wyklejony wydrukiem z laminatem, na konstrukcji wsporczej, zamknięty ramką po obrysie,
- konstrukcja stalowa, spawana, wykonana z profili zamkniętych, zabezpieczona antykorozyjnie,
- transport i montaż w fundamencie betonowy
Wzór logo zostanie przekazany po zawarciu umowy.
Wykonawca winien przez cały okres robót utrzymać dwie tablice informacyjne w należytym stanie technicznym.

6. Dodatkowo Wykonawca winien opracować i zatwierdzić projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas przebudowy.

7. W wycenie robót Wykonawca winien uwzględnić koszty opracowania oraz wykonania tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót, która podlega zatwierdzeniu przez Prezydenta Miasta Bytomia lub w jego imieniu przez Wydział Komunalny – Referat Transportu Lokalnego Urzędu Miejskiego w Bytomiu oraz koszty oznakowania pionowego i poziomego na czas prowadzenia robót. Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym winien uzgodnić z Zarządem Transportu Metropolitarnego w Katowicach, ul. Barbary 21A lokalizację przystanków zastępczych na czas realizacji robót.

8. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych polegających m.in.: robotach przygotowawczych, robotach ziemnych, robotach związanych z wykonaniem podbudowy i nawierzchni, wykonaniem odwodnienia powierzchniowego, sygnalizacji drogowej, urządzeń bezpieczeństwa ruchu, oznakowaniu pionowym i poziomym, oświetlenia ulicznego, zieleńcach, pozostałych robotach różnych.

9. Materiały pozyskane przez Wykonawcę w trakcie realizacji zamówienia stanowią jego własność i winny być przez niego zagospodarowane i / lub zutylizowane.

10. Zamawiający określa minimalny wymagany 36 – miesięczny okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty nawierzchniowe oraz zastosowane materiały, liczony od dnia końcowego odbioru robót (zgodnie z protokołem końcowym), z wyłączeniem zieleni (trawniki dywanowe), gdzie okres gwarancji wynosi 12 miesięcy od momentu wegetacji. Zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty nawierzchniowe oraz zastosowane materiały będzie stanowił jedno z kryteriów oceny ofert, zgodnie z rozdziałem XVIII SWZ.

11. W przypadku, gdy na określone urządzenia bądź ich elementy producent udziela standardowo dłuższej niż minimalnie bądź maksymalnie punktowany okres gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania w dniu odbioru przedmiotu zamówienia Zamawiającemu, w formie cesji, uprawnień gwarancyjnych i warunków oraz obowiązków z nich wynikających, które zostały opisane w dostarczonych Zamawiającemu kartach produktu, katalogach, kartach gwarancyjnych itp. dokumentach lub oświadczeniach producenta. W takim przypadku uprawnienia z tytułu gwarancji, jak i obowiązki związane
z przestrzeganiem jej warunków, w tym konserwacją, serwisem, po upływie okresu zaoferowanego w ofercie przez Wykonawcę, przechodzą na Zamawiającego.

12. Podczas prowadzenia robót w pasie drogowym Wykonawca jest zobowiązany dokonać ich prawidłowego oznakowania zgodnie z opracowanymi i zatwierdzonymi przez Prezydenta M. Bytomia projektami tymczasowej organizacji ruchu, oraz zgodnie z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (t.j. Dz. U. 2019 poz. 2311 z późn. zm.).

13. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej (5 egzemplarzy) z naniesieniem na zasoby Wydziału Geodezji UM Bytom wraz z wersją elektroniczną wykonaną w formatach dwg. lub dxf.

14. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.) obejmują czynności w zakresie prac budowlanych.
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 4 do SWZ.

15. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 PZP.

16. Zamawiający dopuszcza na etapie realizacji zamówienia rozwiązania równoważne w stosunku do wskazanych w dokumentacji postępowania. Wykonawca, który zamierza zastosować rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać na etapie realizacji zamówienia, że proponowane rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Za rozwiązania równoważne uznane będzie wykonanie prac przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego, niż określone w dokumentacji postępowania pod warunkiem, że ich parametry nie będą gorsze niż określone
w dokumentacji postępowania i zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego. Do realizacji prac mogą być stosowane urządzenia lub wyroby równoważne o minimalnych parametrach technicznych, jak wskazane w dokumentacji postępowania.

17. Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego. Zamawiający zaleca dokonanie wizji w terenie, w celu sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem robót będących przedmiotem zamówienia, w zakresie skalkulowania ceny przez Wykonawcę.

18. Zamawiający informuje, że zamówienie jest dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych na realizację zadań inwestycyjnych przez jednostki samorządu terytorialnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2335880,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5246473,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2335880,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLAS Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7861395883

7.3.3) Ulica: Nowa 49

7.3.4) Miejscowość: Palędzie

7.3.5) Kod pocztowy: 62-070

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2335880,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.