Ogłoszenie z dnia 2024-03-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00235444/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-07
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Adaptacja pomieszczeń zaplecza kuchennego na potrzeby świadczenia usług opieki krótkoterminowej, modernizacja jadalni wraz z dobudową dwóch wind (...), w formule zaprojektuj i wybuduj” - część nazwy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302689539
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: pl. Wiosny Ludów 2
1.4.2.) Miejscowość: Poznań
1.4.3.) Kod pocztowy: 61-831
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.4.7.) Numer telefonu: +48 61 884 20 16
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pim.poznan.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pim.poznan.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00249874
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-03-19
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00235444
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni Przed zmianą:
290
Po zmianie:
385
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Pełna nazwa:
„Adaptacja pomieszczeń zaplecza kuchennego na potrzeby świadczenia usług opieki krótkoterminowej, modernizacja jadalni wraz z dobudową dwóch wind w Domu Pomocy Społecznej położnym przy ul. Konarskiego 11/13 w Poznaniu, w formule zaprojektuj i wybuduj”
W sprawach nieuregulowanych SWZ i OoZ lub niezgodności zapisów SWZ lub OoZ z Pzp nadrzędne znaczenia ma ustawa Pzp.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego zgodnie z SWZ i oświadczeniem składanym w
postępowaniu.
Zamawiający ustala termin realizacji przedmiotu Umowy - do 290 dni od dnia zawarcia Umowy.
Zamawiający ustala następujące terminy realizacji poszczególnych Etapów Przedmiotu Umowy:
1) ETAP I: opracowanie dokumentacji projektowej termin: 125 dni od dnia zawarcia Umowy obejmujący następujące Podetapy:
a) PODETAP I.1:
zakres: opracowanie projektu budowlano- architektonicznego oraz planu zagospodarowania terenu na podstawie przekazanego przez Zamawiającego Programu Funkcjonalno-Użytkowego wraz z przygotowaniem wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę oraz pozostałych wniosków o wydanie decyzji administracyjnych niezbędnych do prawidłowego realizowania robót budowlanych, a także wykonanie projektu tablicy informacyjnej oraz opracowanie inwentaryzacji dendrologicznej terenu budowy, operatu dendrologicznego oraz projektu ochrony zieleni na placu budowy;
termin: do 60 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy;
b) PODETAP I.2:
zakres: opracowanie Projektu Technicznego wraz ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, TER, Kosztorysem Inwestorskim oraz szczegółowym Harmonogramem Rzeczowo – Finansowym realizacji robót budowlanych oraz przekazanie wszystkich innych opracowań niezbędnych do prawidłowej realizacji Przedmiotu Umowy wraz z uzyskaniem wszystkich decyzji administracyjnych oraz warunków, opinii lub uzgodnień niezbędnych do prawidłowej realizacji Inwestycji;
termin: do 125 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy;
2) ETAP II: realizacja robót budowlanych wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego termin: 260 dni od dnia zawarcia Umowy obejmujący następujące Podetapy:
1) PODETAP II.1.:
zakres: wykonanie robót przygotowawczych, rozbiórkowych oraz robót ziemnych;
termin: 155 dni od dnia zawarcia Umowy;
2) PODETAP II.2.:
Zakres: osiągnięcie zaawansowania robót budowlanych na poziomie 50 % wartości całości robót budowlanych;
termin: 195 dni od dnia zawarcia Umowy;
3) PODETAP II.3.:
zakres: osiągnięcie zaawansowania robót budowlanych na poziomie 75 % wartości całości robót budowlanych;
termin: 225 dni od dnia zawarcia Umowy;
4) PODETAP II.4.:
zakres: wykonanie całości robót budowlanych oraz prac porządkowych;
termin: 260 dni od dnia zawarcia Umowy;
3) ETAP III: Zakończenie Przedmiotu Umowy oraz Odbiory robót i prac powiązanych,
termin: 290 dni od dnia zawarcia Umowy,
obejmujący opracowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej wraz z oświadczeniem o zakończeniu pełnienia nadzoru autorskiego oraz uzyskanie wszelkich wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień i zatwierdzeń, niezbędnych dla użytkowania Inwestycji, w szczególności uzyskanie przez Wykonawcę i przekazanie Zamawiającemu ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie bądź dokonanie skutecznego zgłoszenia zakończenia budowy i nie zgłoszenia przez organ sprzeciwu w drodze decyzji.
Po zmianie:
Pełna nazwa:
„Adaptacja pomieszczeń zaplecza kuchennego na potrzeby świadczenia usług opieki krótkoterminowej, modernizacja jadalni wraz z dobudową dwóch wind w Domu Pomocy Społecznej położnym przy ul. Konarskiego 11/13 w Poznaniu, w formule zaprojektuj i wybuduj”
W sprawach nieuregulowanych SWZ i OoZ lub niezgodności zapisów SWZ lub OoZ z Pzp nadrzędne znaczenia ma ustawa Pzp.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego zgodnie z SWZ i oświadczeniem składanym w
postępowaniu.
Zamawiający ustala termin realizacji przedmiotu Umowy - do 385 dni od dnia zawarcia Umowy.
Zamawiający ustala następujące terminy realizacji poszczególnych Etapów Przedmiotu Umowy:
1) ETAP I: opracowanie dokumentacji projektowej termin: 125 dni od dnia zawarcia Umowy obejmujący następujące Podetapy:
a) PODETAP I.1:
zakres: opracowanie projektu budowlano- architektonicznego oraz planu zagospodarowania terenu na podstawie przekazanego przez Zamawiającego Programu Funkcjonalno-Użytkowego wraz z przygotowaniem wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę oraz pozostałych wniosków o wydanie decyzji administracyjnych niezbędnych do prawidłowego realizowania robót budowlanych, a także wykonanie projektu tablicy informacyjnej oraz opracowanie inwentaryzacji dendrologicznej terenu budowy, operatu dendrologicznego oraz projektu ochrony zieleni na placu budowy;
termin: do 60 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy;
b) PODETAP I.2:
zakres: opracowanie Projektu Technicznego wraz ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, TER, Kosztorysem Inwestorskim oraz szczegółowym Harmonogramem Rzeczowo – Finansowym realizacji robót budowlanych oraz przekazanie wszystkich innych opracowań niezbędnych do prawidłowej realizacji Przedmiotu Umowy wraz z uzyskaniem wszystkich decyzji administracyjnych oraz warunków, opinii lub uzgodnień niezbędnych do prawidłowej realizacji Inwestycji;
termin: do 125 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy;
2) ETAP II: realizacja robót budowlanych wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego termin: 260 dni od dnia zawarcia Umowy obejmujący następujące Podetapy:
1) PODETAP II.1.:
zakres: wykonanie robót przygotowawczych, rozbiórkowych oraz robót ziemnych;
termin: 155 dni od dnia zawarcia Umowy;
2) PODETAP II.2.:
Zakres: osiągnięcie zaawansowania robót budowlanych na poziomie 50 % wartości całości robót budowlanych;
termin: 215 dni od dnia zawarcia Umowy;
3) PODETAP II.3.:
zakres: osiągnięcie zaawansowania robót budowlanych na poziomie 75 % wartości całości robót budowlanych;
termin: 275 dni od dnia zawarcia Umowy;
4) PODETAP II.4.:
zakres: wykonanie całości robót budowlanych oraz prac porządkowych;
termin: 355 dni od dnia zawarcia Umowy;
3) ETAP III: Zakończenie Przedmiotu Umowy oraz Odbiory robót i prac powiązanych,
termin: 385 dni od dnia zawarcia Umowy,
obejmujący opracowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej wraz z oświadczeniem o zakończeniu pełnienia nadzoru autorskiego oraz uzyskanie wszelkich wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień i zatwierdzeń, niezbędnych dla użytkowania Inwestycji, w szczególności uzyskanie przez Wykonawcę i przekazanie Zamawiającemu ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie bądź dokonanie skutecznego zgłoszenia zakończenia budowy i nie zgłoszenia przez organ sprzeciwu w drodze decyzji.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-03-22 10:00
Po zmianie:
2024-03-26 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-03-22 11:00
Po zmianie:
2024-03-26 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-04-20
Po zmianie:
2024-04-24
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa urządzeń laboratoryjnych
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Poznańskiego Instytutu Technologicznego.
- Wykonywanie usług serwisowych oraz napraw centrali telefonicznej w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu
- Dostawa odczynników (powtórka 9 części)
- Wymiana nawierzchni ulicy Wawrzyniaka w Poznaniu wraz z założeniem zieleni i roczną pielęgnacją kontraktową.
- Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych dla celów spotkania oraz zapewnienie sali konferencyjnej i wyżywienia dla uczestników oraz organizatorów spotkania w Warszawie w terminie 25- 26.6.2024
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja wraz z przebudową oraz rozbudową budynku Szkoły Podstawowej na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli - zakres na 2024 rok."
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Przodkowie
- Budowa, przebudowa i remont infrastruktury turystycznej na terenie Związku Gmin Turystycznych Pogórza Dynowskiego
- "ROZBUDOWA Z PRZEBUDOWĄ BUDYNKU SPAWALNI WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ W RAMACH PROGRAMU "UTWORZENIE I WSPARCIE FUNKCJONOWANIA BCU W DZIEDZINIE SPAWALNICTWA."
- Modernizacja Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Spółka z o.o.
- Remont wentylacji mechanicznej wraz z doposażeniem węzła cieplnego w budynku Szkoły Podstawowej nr 29 przy ul. Fabrycznej 19 w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-21-2024).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.