eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wdrożenie repozytorium zasobów edukacyjnych UEP na bazie systemu dSpace



Ogłoszenie z dnia 2023-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wdrożenie repozytorium zasobów edukacyjnych UEP na bazie systemu dSpace

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001525

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 10

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-875

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: 61-856-92-79

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ue.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.poznan.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wdrożenie repozytorium zasobów edukacyjnych UEP na bazie systemu dSpace

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f5880a4-045b-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00249651

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034914/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Wdrożenie systemu repozytorium otwartych zasobów edukacyjnych UEP

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt „Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu” POWR.03.05.00 – 00 – Z011/17 współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/uep/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/uep/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Wykonawcami a
Zamawiającym odbywa się przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą
elektroniczną (Dz. U. z 2013 r. poz. 1422, z 2015 r. poz. 1844 oraz z 2016 r. poz. 147 i 615); przy
użyciu https://platformazakupowa.pl/pn/uep, zaś ze strony Zamawiającego z adresu email zp@
ue.poznan.pl. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej
zostały opisane w pkt. XIII.6 SWZ (ze względu na ograniczania techniczne Zamawiający nie umieścił
tekstu wskazanych punktów

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016
r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować
pod adresem e-mail: rodo@ue.poznan.pl3) Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu
nieograniczonego.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP5) Pani/Pana dane
osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych
osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w
przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w
sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15
RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z
tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać
Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie
żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie
zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz
nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO
prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o
których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w
celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub
państwa członkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art.
17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych
osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z
RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych
Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/026/23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie repozytorium zasobów edukacyjnych UEP na bazie systemu dSpace. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia Wykonawcy w okresie od daty zawarcia umowy do 30 listopada 2023 r. prac opcjonalnych o wartości do 30.000 zł netto.
2. Prace opcjonalne mogą dotyczyć w szczególności:
a) zmiany konfiguracji Systemu oraz wykonanie prac programistycznych dotyczących Systemu;
b) przygotowania specyfikacji dla osób wykonujących określone prace programistyczne;
c) przeprowadzania warsztatów szkoleniowych dla osób wskazanych przez Zamawiającego;
d) przeprowadzania prac projektowych wspólnie z osobami wskazanymi przez Zamawiającego;
e) tworzenia studium wykonalności dla nowych usług/funkcjonalności i dokumentacji powdrożeniowej dla nowych usług/funkcjonalności we współpracy z osobami wskazanymi przez Zamawiającego;
3. Prace opcjonalne będą osobno płatne według stawki za jedną roboczogodzinę wynikającą z oferty Wykonawcy. Wykonawca nie może przystąpić do realizacji Prac opcjonalnych przed uzgodnieniem z Zamawiającym zakresu zlecenia i wymiaru czasowego.
4. Do zlecania Prac opcjonalnych uprawniony jest Kierownik Wdrożenia Zamawiającego. Zgłoszenia Prac opcjonalnych kierowane są do Kierownika Wdrożenia Wykonawcy drogą mailową lub w formie pisemnej.
5. Po otrzymaniu zlecenia Prac opcjonalnych Wykonawca opracowuje kosztorys, w którym określa: czas pracy Personelu Wykonawcy, terminy wykonania, zakres prac i określa potrzebne zasoby ze strony Zamawiającego.
6. Do zaakceptowania przedstawionego przez Wykonawcę kosztorysu, o którym mowa w punkcie poprzedzającym, umocowany jest Kierownik Wdrożenia Zamawiającego.
7. Zaakceptowany kosztorys, o którym mowa w ust. 4, uważa się za ofertę Wykonawcy. Termin związania Wykonawcy złożoną ofertą wynosi 14 dni;
8. Przyjęcie oferty Wykonawcy następuje zgodnie z ogólnymi zasadami reprezentacji Zamawiającego w trybie zgodnym z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.
9. Do dokonania uzgodnień w kwestii sposobu realizacji Prac opcjonalnych umocowani są Kierownik Wdrożenia Stron.
10. Wykonawca dokumentować będzie czas pracy Personelu Wykonawcy nad Pracami opcjonalnymi. Przekroczenie czasu pracy przewidzianego w zaakceptowanym kosztorysie nie powoduje zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy za Prace opcjonalne.
11. Zmiana zakresu prac opcjonalnych przewidzianych w zaakceptowanym kosztorysie wymaga zgody Zamawiającego.
12. Przepisy niniejszej umowy dot. odbioru prac, protokołu odbioru, oraz wystawienia faktury i terminów płatności stosuje się odpowiednio do prac opcjonalnych.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, którego oferta uzyska
największą liczbę punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena roboczogodziny prac opcjonalnych

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1 zdolność techniczna lub zawodowa:
a) Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 odrębne zamówienia wdrożenia systemu dSpace jako repozytorium publikacji dla jednostek naukowych, o wartości co najmniej 100 000 zł netto każde. Przynajmniej jedno z tych wdrożeń musi dotyczyć systemu dSpace w wersji 7.0 lub wyższej (na potrzeby oceny spełnienia niniejszego warunku przez wartość zamówienia rozumie się wyłącznie wartość usługi wdrożenia systemu, jego konfiguracji, integracji, szkolenia pracowników zamawiającego oraz opracowania lub dostawy oprogramowania związanego z wdrożeniem dSpace, wartość zamówienia nie może w szczególności obejmować ew. kosztów dostawy sprzętu), wraz z podaniem rodzaju, daty i miejsca wykonania zamówienia oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie – ocenie podlegać będą w/w dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług (np. referencje).
b) Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować zespołem osób (minimum 3 osobowym), skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w skład którego wchodzą:
- co najmniej 1 osoba przewidziana do prowadzenia (zarządzania) realizacji zamówienia po stronie Wykonawcy, która uczestniczyła w co najmniej dwóch zakończonych wdrożeniach systemu dSpace jako repozytorium publikacji dla jednostek naukowych, w tym co najmniej jednego w wersji dSpace 7.x, przy czym zarządzała realizacją co najmniej jednego zamówień wskazanych w p. a).
- co najmniej 2 osoby przewidziane do prowadzenia prac instalacyjnych i konfiguracyjnych, które uczestniczyły w roli specjalisty wdrożeniowego w co najmniej dwóch zakończonych wdrożeniach systemu dSpace jako repozytorium publikacji dla jednostek naukowych, w tym co najmniej jednego wdrożenia systemu w wersji dSpace 7.x z wdrożeń wskazanych w p. a).
Wymagane jest potwierdzenie uczestnictwa tych osób w realizacji co najmniej jednego z wcześniej realizowanych przez Wykonawcę zamówień wskazanych w p. a).
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji określonych powyżej, jednak takie łączenie nie może spowodować zmniejszenia liczby osób skierowanych do realizacji zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
1) wykaz usług porównywalnych z usługami stanowiącymi przedmiot zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zawierający co najmniej 2 odrębne zamówienia wdrożenia systemu dSpace jako repozytorium publikacji dla jednostek naukowych, o wartości co najmniej 100 000 zł netto każde. Przynajmniej jedno z tych wdrożeń musi dotyczyć systemu dSpace w wersji 7.0 lub wyższej (na potrzeby oceny spełnienia niniejszego warunku przez wartość zamówienia rozumie się wyłącznie wartość usługi wdrożenia systemu, jego konfiguracji, integracji, szkolenia pracowników zamawiającego oraz opracowania lub dostawy oprogramowania związanego z wdrożeniem dSpace, wartość zamówienia nie może w szczególności obejmować ew. kosztów dostawy sprzętu), wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy - Załącznik nr 4 do SWZ;
2) informacja dot. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym - zespołem osób (minimum 3 osobowym), skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w skład którego wchodzą:
- co najmniej 1 osoba przewidziana do prowadzenia (zarządzania) realizacji zamówienia po stronie Wykonawcy, która uczestniczyła w co najmniej dwóch zakończonych wdrożeniach systemu dSpace jako repozytorium publikacji dla jednostek naukowych, w tym co najmniej jednego w wersji dSpace 7.x, przy czym zarządzała realizacją co najmniej jednego zamówień wskazanych w p. a).
- co najmniej 2 osoby przewidziane do prowadzenia prac instalacyjnych i konfiguracyjnych, które uczestniczyły w roli specjalisty wdrożeniowego w co najmniej dwóch zakończonych wdrożeniach systemu dSpace jako repozytorium publikacji dla jednostek naukowych, w tym co najmniej jednego wdrożenia systemu w wersji dSpace 7.x z wdrożeń wskazanych w p. a).
zgodnie z pkt VIII.4.b) SWZ - Załącznik nr 7 do SWZ;

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

formularz oferty

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w
Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
prace wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zgodnie z postanowieniami art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie Strony, w następujących wypadkach:
a) aktualizacji danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy itp.,
b) zmiany terminów realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, w szczególności w przypadku okoliczności wystąpienia siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować,
c) zmniejszenia zakresu realizacji zamówienia oraz związanego z tym zmniejszenia wartości umowy, wynikającego z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować.
d) zmniejszenia kwoty wynagrodzenia brutto Wykonawcy w przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT w stosunku do stawki przyjętej w ofercie.
e) konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wytycznych, wymagań lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie Umowy,
f) konieczności zmian będących następstwem zmian w zawartej przez Zamawiającego umowie o dofinansowanie Projektu,
g) zmiany przepisów prawa mających wpływ na wykonanie Przedmiotu Umowy,
h) gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z wymogów technologicznych albo rozwoju technologii i narzędzi (w szczególności informatycznych);
i) opóźnień w przekazaniu materiałów źródłowych niezbędnych do realizacji Przedmiotu Umowy, o ile nie wynika to z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
2. Wszelkie zmiany Umowy wymagają sporządzenia aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Warunki dokonania zmian:
a) strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa powyżej,
b) strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do złożenia pisemnego wniosku o zmianę postanowień umowy,
c) wniosek, o którym mowa w pkt. b) musi zawierać:
• opis propozycji zmiany,
• uzasadnienie zmiany,
• opis wpływu zmiany na warunki realizacji umowy.
4. Zmiana postanowień zawartej Umowy jest także dopuszczalna w przypadkach wymienionych w art. 455 ust. 1 pkt. 2 – 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-06-15 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/uep w myśl Ustawy Pzp na stronie internetowej prowadzonego postępowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-15 08:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-07-14

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.