eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kwidzyn › Przebudowa budynku KCK przy ul. 11 Listopada 13- dostosowanie warunków do ochrony przeciwpożarowej



Ogłoszenie z dnia 2022-07-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku KCK przy ul. 11 Listopada 13- dostosowanie warunków do ochrony przeciwpożarowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KWIDZYŃSKIE CENTRUM KULTURY W KWIDZYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170272815

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 13

1.5.2.) Miejscowość: Kwidzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-500

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kck@kck-kwidzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kckkwidzyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kck_kwidzyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku KCK przy ul. 11 Listopada 13- dostosowanie warunków do ochrony przeciwpożarowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48446176-dd91-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00249543

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026304/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa budynku- dostosowanie do warunków ochrony pożarowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00181843/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OZ.261.1.2022AT

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zmówienia jest robota budowlana pn. Przebudowa budynku KCK przy ul. 11 Listopada 13 - dostosowanie warunków do ochrony przeciwpożarowej, polegająca na:
dostosowaniu budynku do wymogów ochrony przeciwpożarowej określonych w:
1) postanowieniu Pomorskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej
znak: WZ.5595.37.6.2021.AL z dnia 17.05.2021
2) ekspertyzie Technicznej Zabezpieczenia Przeciwpożarowego budynku Kwidzyńskiego
Centrum Kultury w Kwidzynie przy ul. 11-go Listopada 13.
2. Przedmiotowy zakres robót obejmuje roboty wewnętrzne polegające m.in. na:
a) wyposażenie budynku w instalację systemu sygnalizacji pożarowej obejmujący ochroną pokoje hotelowe, pionowe i poziome drogi ewakuacyjne w budynku oraz przestrzeń poddasza, zawierający urządzenie sygnalizacyjno – alarmowe służące do samoczynnego wykrywania i przekazywania informacji o pożarze, z zapewnionym całodobowym dozorem systemu przez zarządzającego obiektem,
Dodatkowo zostaną wykonane prace zgodnie z Ekspertyzą techniczną i częścią rysunkową
projektu polegające m.in. na:
b) wykonaniu systemu oddymiania w klatkach schodowych K3 i K4 w postaci montażu klap
dymowych w klatce schodowej K3 na IV piętrze oraz K4 na III piętrze oraz wentylatora
napowietrzającego na parterze budynku,
c) wykonaniu instalacji oświetlenia awaryjnego - ewakuacyjnego na drogach
komunikacyjnych i ewakuacyjnych,
d) montażu drzwi dymoszczelnych o odporności ogniowej EI30 na każdej kondygnacji
klatek schodowych K1, K2, K3, K4 w ramach uzupełnienia Systemu Oddymiania,
e) wymianie wewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej w pomieszczeniach dyżurki na
parterze w klatce schodowej K3 i dyżurce na II piętrze klatki schodowej K2 na stolarkę
dymoszczelną o odporności ogniowej EI30,
f) zabezpieczeniu drewnianej konstrukcji więźby dachowej do stopnia NRO,
g) wykonaniu wyjścia bezpośrednio na zewnątrz budynku, poprzez wykonanie przejścia o
szerokości 120 cm w klatce K1 oraz wydzielenie pomieszczeń w przyziemiu drzwiami
dymoszczelnymi o odporności ogniowej EI30 oddzielające je od klatki schodowej K1
h) wydzieleniu kondygnacji podziemnej z pomieszczeniami technicznymi i gospodarczymi
drzwiami o odporności ogniowej EI30 i ścianami o klasie odporności ogniowej EI60,
i) wydzielenie kondygnacji strychu drzwiami o odporności ogniowej EI30 i ścianami o
klasie odporności ogniowej EI60,
j) wykonanie hydrantu wewnętrznego DN25 w części środkowej między klatkami K2 i K3
oraz na poddaszu i części podziemnej, przebudowa istniejącej instalacji hydrantowej z
wykonaniem stacji podnoszenia ciśnienia.

3. Z postępowania zostają wyłączone poniższe prace: wymienione w opisie zagospodarowania terenu w pkt. 1.1 Przedmiot inwestycji:
Pracę w pomieszczeniach Internatu, w zakresie robót polegających min. na:
a) wymianie istniejących posadzek na posadzki z tworzyw sztucznych z wykonaniem
warstw wyrównawczych,
b) wymiana okładzin ściennych w pomieszczeniach sanitarnych z wykonaniem warstw
izolacyjnych podpłytkowych z polimerowych mas uszczelniających,
c) wymiana istniejących posadzek na posadzki z płytek gress,
d) naprawy uszkodzeń ścian z zeskrobaniem starych powłok malarskich, uzupełnieniem
tynków i malowaniem,
e) wymianie stolarki drzwiowej wewnętrznej,
f) wymianie instalacji wod-kan w sanitariatach z przyborami w postaci mis ustępowych,
umywalek z bateriami i brodzików i kabin prysznicowych wraz z bateriami natryskowymi
- z otworzeniem stanu pierwotnego.
g) wymianie instalacji wod-kan w kuchniach z przyborami w postaci zlewów kuchennych - z
otworzeniem stanu pierwotnego.
Oraz prace wymienione w opisie architektoniczno - budowlanym w pkt. 5.1 Roboty wewnętrzne lit. j), tj. remont, wykonanie gładzi gipsowych i dwukrotne malowanie farbami lateksowymi odpornymi na mycie środkami czyszczącymi i dezynfekującym z poprzedzającymi je naprawami (dezynfekcja - odgrzybianie, zmycie, odtłuszczanie, szpachlowanie) całości tynków wewnętrznych pomieszczeń pubu w przyziemiu budynku tj. korytarze, sufity, pomieszczenia itp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1675865,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3182491,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1675865,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Produkcyjno- Usługowa RODŁO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5810004802

7.3.3) Ulica: 11 listopada 26

7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 82-500

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1675865,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-11 do 2022-11-14

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.