eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mysłowice › Remonty bieżące chodników (powiat, gmina) z podziałem na 12 części



Ogłoszenie z dnia 2021-10-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty bieżące chodników (powiat,
gmina) z podziałem na 12 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Mysłowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255393

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców 1

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 323171259

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.osyra@um.myslowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.myslowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://myslowice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty bieżące chodników (powiat,
gmina) z podziałem na 12 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e68b94f7-097a-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00249487

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007087/28/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Remonty bieżące chodników (powiat, gmina) z podziałem na 12 części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00164329/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.19.2021.AO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 293789,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część zamówienia nr 1:
„Remonty bieżące chodników” - powiat; 2) „Remonty bieżące chodników” – gmina. Wykonanie remontów chodników z kostki brukowej i płyt poprzez rozebranie istniejącej nawierzchni, wykorytowanie, wykonanie podbudowy tłuczniowej gr. 8cm bądź 18cm (zjazdy) na łącznej powierzchni ok. 170 m2; ułożenie kostki betonowej gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej i piaskowej na powierzchni ok. 180,ułożenie nawierzchni z kostki brukowej Inwestora w ilości ok. 10 m2; rozebranie i ustawienie krawężników na ławie betonowej o długości 75 m oraz obrzeży betonowych o długości 75 m, wywóz gruzu i gruntu, remont nawierzchni bitumicznej wzdłuż krawężników w ilości ok. 3,4t., regulację włazów kanałowych oraz zaworów wodociągowych i gazowych na remontowanych nawierzchniach, humusowanie zieleńcy, przestawienie krawężników betonowych i kamiennych, przestawienie obrzeży betonowych, remont nawierzchni chodników z kostki betonowej i kamiennej, naprawę okładzin schodów z kamienia naturalnego – na terenie miasta Mysłowice;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 58513,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część zamówienia nr 2:
„Remonty bieżące chodników – remont chodnika przy ul. Pocztowej – Rada Dzielnicy Wesoła” - rozebranie krawężników betonowych na ławie betonowej w ilości ok. 10m, rozebranie obrzeży betnowych w ilości ok. 4m, rozebranie nawierzchni chodnika z masy mineralno-bitumicznej śr. grubości 5cm na powierzchni ok. 30 m2, wywiezieni i utylizacja gruzu, ułożenie krawężnika betonowego na ławie betonowej w ilości ok. 10m oraz obrzeża betonowego w ilości ok. 4m, wyrównanie tłuczniem istn. podbudowy oraz ułożenie nowej nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej gr. 5cm w ilości ok. 30 m2;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 3794,29 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część zamówienia nr 3:
„Remont chodnika przy ul. Kazimierza Wielkiego – Rada Dzielnicy Bończyk – Tuwima” - rozebranie podbudowy betonowej gr. 14 cm w ilości ok. 6,4 m2 oraz nawierzchni chodnika z mas mineralno-bitumicznych w ilości ok. 68 m2, rozebranie obrzeża betonowego w ilości ok. 30m, wykonanie koryta wraz z podbudową tłuczniową gr. 8cm na łącznej powierzchni ok. 74,4 m2, załadunek oraz wywóz i utylizacja gruzu i gruntu z koryta, ułożeni kostki betonowej gr. 8cm na podsypce piaskowej na powierzchni ok. 74,4 m2,ułożenie obrzeży betonowych w ilości ok. 33,2 m, regulacja włazu kanałowego, usunięcie korzeni drzew oraz humusowanie pobocza z posianiem trawy. UWAGA: Termin rozpoczęcia robót należy skorelować z terminem realizacji robót w ramach zadania inwestycyjnego w zakresie remontów średnich dróg na ul. Kazimierza Wielkiego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 16243,45 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część zamówienia nr 4:
„Wymiana nawierzchni chodnika na ul. Hlonda” - rozebranie obrzeża betonowego w ilości ok. 69 m oraz krawężnika betonowego na ławie betonowej w ilości ok. 77m, rozebranie nawierzchni chodnika z kostki betonowej w ilości ok. 116 m2, wykonanie koryta wraz z podbudową tłuczniową gr. 8cm, załadunek oraz wywóz i utylizacja gruzu i gruntu z koryta, ułożenie krawężników betonowych na ławie betonowej w ilości ok. 77m, ułożenia obrzeża betonowego w ilości ok. 69m, ułożenie kostki betonowej gr. 8cm na podsypce piaskowej na powierzchni ok.138 m2, humusowanie poboczy z posianiem trawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 34953,14 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część zamówienia nr 5:
„Remonty bieżące chodników – remont chodnika przy ul. Stawowej – Rada Dzielnicy Piasek” - rozebranie krawężników betonowych na ławie betonowej w ilości ok. 3m oraz obrzeży betonowych w ilości ok. 50m, wykonanie koryta z podbudową tłuczniową gr. 8cm oraz ułożenie kostki brukowej betonowej gr. 8cm na podsypce piaskowej w ilości ok. 53 m2, ułożenie krawężnika betonowego w ilości ok. 3m na lawie betonowej, ustawienie obrzeża betonowego w ilości ok. 59m, wymiana dwóch ławek parkowych na nowe, humusowanie poboczy z posianiem trawy, dokumentacja geodezyjna powykonawcza.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 17326,39 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część zamówienia nr 6:
„Remonty bieżące chodników – remont chodnika do boiska sportowego przy ul. Reja – Rada Dzielnicy Brzezinka” - rozebranie obrzeży betonowych w ilości ok. 91m, wykonanie koryta oraz podbudowy tłuczniowej gr. 10cm na powierzchni ok. 93 m2, ułożenie kostki brukowej betonowej gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej w ilości ok. 93 m2, ułożenie obrzeży betonowych w ilości ok. 143,4 m, załadunek oraz wywóz i utylizacja gruzu i gruntu z koryta, umocnienie skarpy płytami ażurowymi na powierzchni ok. 20 m2, humusowanie poboczy z posianiem trawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 25469,77 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część zamówienia nr 7:
„Wykonanie miejsc postojowych w pasie drogowym ul. Stokrotek” - rozebranie obrzeży betonowych w ilości ok. 30,2m, rozebranie nawierzchni miejsc postojowych z masy mineralno-bitumicznej o gr. ok. 5cm oraz podbudowy o gr. ok. 18cm na powierzchni ok. 75,6 m2, wykonanie koryta wraz z podbudową tłuczniową gr. 15cm na powierzchni ok. 32,25 m2, załadunek oraz odwóz gruzu i gruntu z koryta wraz z utylizacją, wykonanie nawierzchni miejsc postojowych z płyt wielootworowych na pow. ok. 107,1 m2, ułożenia obrzeża betonowego w ilości ok. 38,1 m, humusowanie poboczy z posianiem trawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 16838,51 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część zamówienia nr 8:
„Remont chodnika przy ul. Korfantego – Plac Rady Europy” - rozebranie nawierzchni chodnika z masy mineralno-bitumicznej o gr. 5cm w ilości ok. 170 m2, rozebranie obrzeży betonowych w ilości ok.136m, wykonanie koryta wraz z podbudową tłuczniową gr. 10cm na powierzchni ok. 170 m2, załadunek oraz wywóz i utylizacja gruzu i gruntu z koryta, ułożenie kostki brukowej betonowej gr. 8cm na podsypce piaskowej w ilości ok. 170 m2, ułożenie obrzeża betonowego w ilości ok. 136 m, humusowanie poboczy z posianiem trawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 37360,07 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część zamówienia nr 9:
„Wykonanie chodnika w pasie drogowym ul. Piastów Śląskich od ul. Spacerowej do przejścia dla pieszych – Rada Dzielnicy Wesoła”- usunięcie krzewów, rozebranie obrzeży betonowych w ilości ok. 3m, usunięcie warstwy humusu, wykonanie robót ziemnych wraz z podbudową tłuczniową na pow. ok. 57 m2, ułożenie kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo-piaskowej na powierzchni ok. 57 m2, ułożenie obrzeża betonowego w ilości ok. 79m, załadunek oraz wywóz i utylizacja gruntu i gruzu, regulacja zaworów wodociągowych, humusowanie poboczy z posianiem trawy, dokumentacja geodezyjna powykonawcza.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 16251,91 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część zamówienia nr 10:
„Wykonanie chodnika wzdłuż parkingu obok boiska przy ul. Wybickiego prowadzącego do boiska oraz MOKu – Rada Dzielnicy Morgi” - wykonanie robót ziemnych wraz z podbudową tłuczniową gr. 8cm na powierzchni ok. 62,25m2, ułożenie obrzeża betonowego w ilości ok.58,2m, załadunek, wywóz i utylizacja gruntu z koryta, ułożenie kostki brukowej betonowej gr. 8cm na powierzchni ok. 62,25 m2, humusowanie skarp z posianiem trawy, dokumentacja geodezyjna powykonawcza.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 12732,89 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część zamówienia nr 11:
„Budowa chodnika pomiędzy MOK i boiskiem przy ul. Wybickiego oraz dojście do placu zabaw od ul. Ofiar Września wraz z opracowaniem projektu budowlanego – Rada Dzielnicy Morgi” - wykonanie robót ziemnych wraz z podbudową tłuczniową gr. 10cm oraz ułożeniem kostki brukowej betonowej gr. 8cm na podsypce piaskowej na powierzchni ok. 71,4 m2, ułożenie obrzeża betonowego o długości ok. 119m, załadunek oraz wywóz i utylizacja gruntu, odwodnienie liniowe o dł. 1m na ławie betonowej, humusowanie poboczy z posianiem trawy, projekt budowlany wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę, dokumentacja geodezyjna powykonawcza.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 21794,14 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część zamówienia nr 12:
„Wykonanie pobocza utwardzonego wzdłuż ul. Krasowskiej w dzielnicy Ławki - Rada Dzielnicy Ławki” - wykonanie robót ziemnych na powierzchni ok. 95 m2 wraz z załadunkiem oraz wywozem i utylizacją gruntu, wykonanie podbudowy tłuczniowej gr. 23cm na powierzchni ok.76m2, ułożenie kostki brukowej betonowej gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej na powierzchni ok. 76 m2, ułożenie krawężników betonowych najazdowych wraz z ławą betonową na długości ok. 95m, ułożenie obrzeża betonowego na długości ok. 95m, humusowanie poboczy z posianiem trawy, regulacja zaworów wodociągowych, dokumentacja geodezyjna powykonawcza.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 32511,94 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96013,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96013,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96013,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDROGOP

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6341002658

7.3.3) Ulica: ul.Tartaczna 20

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-749

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96013,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4954,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9243,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4954,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VARMONT BIS SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443548668

7.3.3) Ulica: ul. Niwecka 1

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4954,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-07

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18424,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29172,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18424,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VARMONT BIS SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443548668

7.3.3) Ulica: ul. Niwecka 1

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18424,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-17

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41412,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57512,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41412,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VARMONT BIS SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443548668

7.3.3) Ulica: ul. Niwecka 1

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41412,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17612,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40438,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17612,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VARMONT BIS SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443548668

7.3.3) Ulica: ul. Niwecka 1

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17612,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-12

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29208,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68185,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29208,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VARMONT BIS SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443548668

7.3.3) Ulica: ul. Niwecka 1

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29208,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-12

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18732,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31845,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18732,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VARMONT BIS Sp. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443548668

7.3.3) Ulica: ul. Niwecka 1

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18732,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-17

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45265,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46062,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45265,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VARMONT BIS SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443548668

7.3.3) Ulica: ul. Niwecka 1

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45265,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17899,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27794,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17899,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VARMONT BIS SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443548668

7.3.3) Ulica: ul. Niwecka 1

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17899,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-17

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14589,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21844,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14589,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VARMONT BIS SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443548668

7.3.3) Ulica: ul.Niwecka 1

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14589,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-12

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, który stanowi, że: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższa ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania.
Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 14.09.2021 r. do godziny 10:00 została złożona jedna oferta, które przewyższała kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia. W dniu 05.10.2021 r. została złożona oferta dodatkowa, która również przewyższała kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43456,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43456,10 PLN

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37464,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54694,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37464,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VARMONT SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443548668

7.3.3) Ulica: ul. Niwecka 1

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37464,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-12

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.