Ogłoszenie z dnia 2021-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00232205/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa aparatu USG
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Targówek
1.3.) Oddział zamawiającego: SZPZLO W-T
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 145950090
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tykocińska 34
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-545
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 225182641
1.5.8.) Numer faksu: 225182644
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zoztargowek.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoztargowek.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/d6d71e1b-bfb4-430e-98d4-b6d522953b101.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa aparatu USG2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e19da361-2cb5-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00249261
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00199395/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakpu aparatu USG
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00232205/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 5/2021/ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 239189,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatu USG, wraz z wyposażeniem, instrukcją obsługi w języku polskim, zainstalowaniem i integracją z systemem HIS / RIS / PACS, uruchomieniem i przeszkoleniem personelu Zamawiającego, zgodnie z wymaganymi parametrami technicznymi stanowiącymi załącznik nr 2 do SWZ oraz projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi załącznik nr 5 do SWZ.
2. Klasyfikacja zamówienia wg wspólnego słownika zamówień (CPV):
33100000-1 - urządzenia medyczne
3. Oferowany sprzęt medyczny musi być fabrycznie nowy, rok produkcji sprzętu - 2021.
4. W przypadku, gdy przedmiot zamówienia opisano przez wskazanie znaku towarowego, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów przyjmuje się, że opisowi temu towarzyszy wyrażenie lub równoważne, zamawiający dopuszcza w tym zakresie możliwość zaproponowania rozwiązania równoważnego tj.: spełniającego co najmniej parametry wynikające z opisu zawartego w specyfikacji lub lepsze oraz gwarantującego zgodność współdziałania z pozostałymi elementami składającymi się na opis przedmiotu zamówienia. Równoważne rozwiązanie techniczne to rozwiązanie o identycznych lub wyższych parametrach: - wydajnościowych, funkcjonalnych; - jakościowych, np. posiadane certyfikaty; - gwarancyjnych – warunki gwarancji nie mniejsze niż podane w SWZ.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania sprzętu używanego (demonstracyjnego).
6. Zaoferowany sprzęt medyczny musi posiadać wymagane świadectwa, certyfikaty oraz oznakowanie przewidziane zapisami ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1565), świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski tj. certyfikaty CE i deklaracje.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
1) Wymagane parametry techniczne – załącznik nr 2 do SWZ,
2) Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
8. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
9. Gwarancja i rękojmia:
Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ. Okres gwarancji liczony jest od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. Wykonawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem 24 miesięcy od dnia spisania bezusterkowego protokołu końcowego odbioru sprzętu.
10. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 260799,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 260799,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 260799,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MDS Cardio Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015692785
7.3.3) Ulica: ul. Transportowców 11
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-858
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 260799,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa narzędzi chirurgicznych na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
- "Modernizacja systemu monitoringu m.st. Warszawy tj. wymiana 17 analogowych punktów kamerowych na cyfrowe Full HD wraz z modernizacją szafek"
- Zakup usługi dostępu do platformy e-learningowej wraz z elektronizacją treści
- Remont pięciu lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Usługa serwisu serwerowni kontenerowej (kontenery i całe wyposażenie techniczne) oraz wydłużenia gwarancji producenta urządzeń znajdujących się w serwerowni IFPS
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa aparatury i przyrządów do diagnozy zaburzeń zmysłów dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
- Zakup i dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla CRR KRUS "Sasanka" w Świnoujściu
- Dostawa sprzętu medycznego dla Przychodni Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście
- Zakup sprzętu medycznego do Poradni Ginekologiczno-Położniczej oraz na SOR Ginekologiczno-Położniczy
- Dostawa i montaż 3 sztuk urządzeń do suchego hydromasażu
- Dostawa myjki do bronchofiberoskopów dla SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Głuchołazach im. św. Jana Pawła II
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.