eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzcinica › Zakup komputerów przenośnych w ramach projektu "Granty PPGR - Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym"



Ogłoszenie z dnia 2022-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup komputerów przenośnych w ramach projektu "Granty PPGR – Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzcinica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854926

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 47

1.5.2.) Miejscowość: Trzcinica

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-620

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@trzcinica.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzcinica.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzp.trzcinica.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup komputerów przenośnych w ramach projektu "Granty PPGR – Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5dec6e83-c190-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00249160

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

umowa o powierzenie grantu nr 1421/2022 w ramach PO Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU, działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRS-VI.271.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 154308,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – dostawa 20 sztuk laptopów o poniższych parametrach:
1) procesor: min. 1,6 GHz, osiągający co najmniej 6750 punktów Passmark CPU Mark, wg zestawienia dla systemów jednoprocesorowych publikowanego przez producenta testu na stronie: https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php w teście wydajnościowym PassMark CPU Benchmarks lub równoważnym.
Ze względu na pewną dynamikę publikowanego zestawienia Zamawiający informuje, że za spełniający ten wymóg uzna procesor i5-10210U oraz procesory dowolnego producenta lepsze od wymienionego, tzn. z większą liczbą punktów w testach.
2) karta graficzna dedykowana, zintegrowana z procesorem z dynamicznie przydzielaną pamięcią współdzieloną
3) przekątna ekranu: min. 15,6"
4) zainstalowana pamięć RAM: min. 4 GB
5) dysk: min. 256 GB SSD lub min. 512 GB HDD
6) wbudowana karta sieciowa Ethernet
7) system operacyjny: zainstalowany system operacyjny Windows® 10 Home lub odpowiednio nowszy, lub produkt równoważny spełniający następujące kryteria równoważności: system w polskiej wersji językowej z dostępnością aktualizacji i poprawek do systemu u producenta systemu bezpłatnie i bez dodatkowych opłat licencyjnych, z możliwością wyboru instalowanych poprawek, graficzne środowisko instalacji i konfiguracji, pomoc techniczna, komunikaty systemowe, wsparcie dla większości powszechnie używanych drukarek i urządzeń sieciowych, standardów USB, Plug&Play, możliwość przywracania plików systemowych, zdalnej instalacji, konfiguracji i administrowania systemu, dostarczony razem z certyfikatem licencyjnym (certyfikat obejmujący wersję 64bit), preinstalowany lub równoważny, z licencją i nośnikiem. Nie dopuszcza się licencji pochodzącej z rynku wtórnego.
8) wbudowane głośniki oraz mikrofon
9) minimum 2 porty USB

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48620000-0 - Systemy operacyjne

4.5.5.) Wartość części: 32486 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 2 – dostawa 20 sztuk laptopów o poniższych parametrach:
1) procesor: min. 1,6 GHz, osiągający co najmniej 6750 punktów Passmark CPU Mark, wg zestawienia dla systemów jednoprocesorowych publikowanego przez producenta testu na stronie: https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php w teście wydajnościowym PassMark CPU Benchmarks lub równoważnym.
Ze względu na pewną dynamikę publikowanego zestawienia Zamawiający informuje, że za spełniający ten wymóg uzna procesor i5-10210U oraz procesory dowolnego producenta lepsze od wymienionego, tzn. z większą liczbą punktów w testach.
2) karta graficzna dedykowana, zintegrowana z procesorem z dynamicznie przydzielaną pamięcią współdzieloną
3) przekątna ekranu: min. 15,6"
4) zainstalowana pamięć RAM: min. 4 GB
5) dysk: min. 256 GB SSD lub min. 512 GB HDD
6) wbudowana karta sieciowa Ethernet
7) system operacyjny: zainstalowany system operacyjny Windows® 10 Home lub odpowiednio nowszy, lub produkt równoważny spełniający następujące kryteria równoważności: system w polskiej wersji językowej z dostępnością aktualizacji i poprawek do systemu u producenta systemu bezpłatnie i bez dodatkowych opłat licencyjnych, z możliwością wyboru instalowanych poprawek, graficzne środowisko instalacji i konfiguracji, pomoc techniczna, komunikaty systemowe, wsparcie dla większości powszechnie używanych drukarek i urządzeń sieciowych, standardów USB, Plug&Play, możliwość przywracania plików systemowych, zdalnej instalacji, konfiguracji i administrowania systemu, dostarczony razem z certyfikatem licencyjnym (certyfikat obejmujący wersję 64bit), preinstalowany lub równoważny, z licencją i nośnikiem. Nie dopuszcza się licencji pochodzącej z rynku wtórnego.
8) wbudowane głośniki oraz mikrofon
9) minimum 2 porty USB

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48620000-0 - Systemy operacyjne

4.5.5.) Wartość części: 32486,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – dostawa 20 sztuk laptopów o poniższych parametrach:
1) procesor: min. 1,6 GHz, osiągający co najmniej 6750 punktów Passmark CPU Mark, wg zestawienia dla systemów jednoprocesorowych publikowanego przez producenta testu na stronie: https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php w teście wydajnościowym PassMark CPU Benchmarks lub równoważnym.
Ze względu na pewną dynamikę publikowanego zestawienia Zamawiający informuje, że za spełniający ten wymóg uzna procesor i5-10210U oraz procesory dowolnego producenta lepsze od wymienionego, tzn. z większą liczbą punktów w testach.
2) karta graficzna dedykowana, zintegrowana z procesorem z dynamicznie przydzielaną pamięcią współdzieloną
3) przekątna ekranu: min. 15,6"
4) zainstalowana pamięć RAM: min. 4 GB
5) dysk: min. 256 GB SSD lub min. 512 GB HDD
6) wbudowana karta sieciowa Ethernet
7) system operacyjny: zainstalowany system operacyjny Windows® 10 Home lub odpowiednio nowszy, lub produkt równoważny spełniający następujące kryteria równoważności: system w polskiej wersji językowej z dostępnością aktualizacji i poprawek do systemu u producenta systemu bezpłatnie i bez dodatkowych opłat licencyjnych, z możliwością wyboru instalowanych poprawek, graficzne środowisko instalacji i konfiguracji, pomoc techniczna, komunikaty systemowe, wsparcie dla większości powszechnie używanych drukarek i urządzeń sieciowych, standardów USB, Plug&Play, możliwość przywracania plików systemowych, zdalnej instalacji, konfiguracji i administrowania systemu, dostarczony razem z certyfikatem licencyjnym (certyfikat obejmujący wersję 64bit), preinstalowany lub równoważny, z licencją i nośnikiem. Nie dopuszcza się licencji pochodzącej z rynku wtórnego.
8) wbudowane głośniki oraz mikrofon
9) minimum 2 porty USB

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48620000-0 - Systemy operacyjne

4.5.5.) Wartość części: 32486,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 – dostawa 10 sztuk laptopów o poniższych parametrach:
1) procesor: min. 1,6 GHz, osiągający co najmniej 6750 punktów Passmark CPU Mark, wg zestawienia dla systemów jednoprocesorowych publikowanego przez producenta testu na stronie: https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php w teście wydajnościowym PassMark CPU Benchmarks lub równoważnym.
Ze względu na pewną dynamikę publikowanego zestawienia Zamawiający informuje, że za spełniający ten wymóg uzna procesor i5-10210U oraz procesory dowolnego producenta lepsze od wymienionego, tzn. z większą liczbą punktów w testach.
2) karta graficzna dedykowana, zintegrowana z procesorem z dynamicznie przydzielaną pamięcią współdzieloną
3) przekątna ekranu: min. 15,6"
4) zainstalowana pamięć RAM: min. 4 GB
5) dysk: min. 256 GB SSD lub min. 512 GB HDD
6) wbudowana karta sieciowa Ethernet
7) system operacyjny: zainstalowany system operacyjny Windows® 10 Home lub odpowiednio nowszy, lub produkt równoważny spełniający następujące kryteria równoważności: system w polskiej wersji językowej z dostępnością aktualizacji i poprawek do systemu u producenta systemu bezpłatnie i bez dodatkowych opłat licencyjnych, z możliwością wyboru instalowanych poprawek, graficzne środowisko instalacji i konfiguracji, pomoc techniczna, komunikaty systemowe, wsparcie dla większości powszechnie używanych drukarek i urządzeń sieciowych, standardów USB, Plug&Play, możliwość przywracania plików systemowych, zdalnej instalacji, konfiguracji i administrowania systemu, dostarczony razem z certyfikatem licencyjnym (certyfikat obejmujący wersję 64bit), preinstalowany lub równoważny, z licencją i nośnikiem. Nie dopuszcza się licencji pochodzącej z rynku wtórnego.
8) wbudowane głośniki oraz mikrofon
9) minimum 2 porty USB

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48620000-0 - Systemy operacyjne

4.5.5.) Wartość części: 16243,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 – dostawa 10 sztuk laptopów o poniższych parametrach:
1) procesor: min. 1,6 GHz, osiągający co najmniej 6750 punktów Passmark CPU Mark, wg zestawienia dla systemów jednoprocesorowych publikowanego przez producenta testu na stronie: https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php w teście wydajnościowym PassMark CPU Benchmarks lub równoważnym.
Ze względu na pewną dynamikę publikowanego zestawienia Zamawiający informuje, że za spełniający ten wymóg uzna procesor i5-10210U oraz procesory dowolnego producenta lepsze od wymienionego, tzn. z większą liczbą punktów w testach.
2) karta graficzna dedykowana, zintegrowana z procesorem z dynamicznie przydzielaną pamięcią współdzieloną
3) przekątna ekranu: min. 15,6"
4) zainstalowana pamięć RAM: min. 4 GB
5) dysk: min. 256 GB SSD lub min. 512 GB HDD
6) wbudowana karta sieciowa Ethernet
7) system operacyjny: zainstalowany system operacyjny Windows® 10 Home lub odpowiednio nowszy, lub produkt równoważny spełniający następujące kryteria równoważności: system w polskiej wersji językowej z dostępnością aktualizacji i poprawek do systemu u producenta systemu bezpłatnie i bez dodatkowych opłat licencyjnych, z możliwością wyboru instalowanych poprawek, graficzne środowisko instalacji i konfiguracji, pomoc techniczna, komunikaty systemowe, wsparcie dla większości powszechnie używanych drukarek i urządzeń sieciowych, standardów USB, Plug&Play, możliwość przywracania plików systemowych, zdalnej instalacji, konfiguracji i administrowania systemu, dostarczony razem z certyfikatem licencyjnym (certyfikat obejmujący wersję 64bit), preinstalowany lub równoważny, z licencją i nośnikiem. Nie dopuszcza się licencji pochodzącej z rynku wtórnego.
8) wbudowane głośniki oraz mikrofon
9) minimum 2 porty USB

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48620000-0 - Systemy operacyjne

4.5.5.) Wartość części: 16243,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 – dostawa 10 sztuk laptopów o poniższych parametrach:
1) procesor: min. 1,6 GHz, osiągający co najmniej 6750 punktów Passmark CPU Mark, wg zestawienia dla systemów jednoprocesorowych publikowanego przez producenta testu na stronie: https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php w teście wydajnościowym PassMark CPU Benchmarks lub równoważnym.
Ze względu na pewną dynamikę publikowanego zestawienia Zamawiający informuje, że za spełniający ten wymóg uzna procesor i5-10210U oraz procesory dowolnego producenta lepsze od wymienionego, tzn. z większą liczbą punktów w testach.
2) karta graficzna dedykowana, zintegrowana z procesorem z dynamicznie przydzielaną pamięcią współdzieloną
3) przekątna ekranu: min. 15,6"
4) zainstalowana pamięć RAM: min. 4 GB
5) dysk: min. 256 GB SSD lub min. 512 GB HDD
6) wbudowana karta sieciowa Ethernet
7) system operacyjny: zainstalowany system operacyjny Windows® 10 Home lub odpowiednio nowszy, lub produkt równoważny spełniający następujące kryteria równoważności: system w polskiej wersji językowej z dostępnością aktualizacji i poprawek do systemu u producenta systemu bezpłatnie i bez dodatkowych opłat licencyjnych, z możliwością wyboru instalowanych poprawek, graficzne środowisko instalacji i konfiguracji, pomoc techniczna, komunikaty systemowe, wsparcie dla większości powszechnie używanych drukarek i urządzeń sieciowych, standardów USB, Plug&Play, możliwość przywracania plików systemowych, zdalnej instalacji, konfiguracji i administrowania systemu, dostarczony razem z certyfikatem licencyjnym (certyfikat obejmujący wersję 64bit), preinstalowany lub równoważny, z licencją i nośnikiem. Nie dopuszcza się licencji pochodzącej z rynku wtórnego.
8) wbudowane głośniki oraz mikrofon
9) minimum 2 porty USB

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48620000-0 - Systemy operacyjne

4.5.5.) Wartość części: 16243,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 – dostawa 5 sztuk laptopów o poniższych parametrach:
1) procesor: min. 1,6 GHz, osiągający co najmniej 6750 punktów Passmark CPU Mark, wg zestawienia dla systemów jednoprocesorowych publikowanego przez producenta testu na stronie: https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php w teście wydajnościowym PassMark CPU Benchmarks lub równoważnym.
Ze względu na pewną dynamikę publikowanego zestawienia Zamawiający informuje, że za spełniający ten wymóg uzna procesor i5-10210U oraz procesory dowolnego producenta lepsze od wymienionego, tzn. z większą liczbą punktów w testach.
2) karta graficzna dedykowana, zintegrowana z procesorem z dynamicznie przydzielaną pamięcią współdzieloną
3) przekątna ekranu: min. 15,6"
4) zainstalowana pamięć RAM: min. 4 GB
5) dysk: min. 256 GB SSD lub min. 512 GB HDD
6) wbudowana karta sieciowa Ethernet
7) system operacyjny: zainstalowany system operacyjny Windows® 10 Home lub odpowiednio nowszy, lub produkt równoważny spełniający następujące kryteria równoważności: system w polskiej wersji językowej z dostępnością aktualizacji i poprawek do systemu u producenta systemu bezpłatnie i bez dodatkowych opłat licencyjnych, z możliwością wyboru instalowanych poprawek, graficzne środowisko instalacji i konfiguracji, pomoc techniczna, komunikaty systemowe, wsparcie dla większości powszechnie używanych drukarek i urządzeń sieciowych, standardów USB, Plug&Play, możliwość przywracania plików systemowych, zdalnej instalacji, konfiguracji i administrowania systemu, dostarczony razem z certyfikatem licencyjnym (certyfikat obejmujący wersję 64bit), preinstalowany lub równoważny, z licencją i nośnikiem. Nie dopuszcza się licencji pochodzącej z rynku wtórnego.
8) wbudowane głośniki oraz mikrofon
9) minimum 2 porty USB

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48620000-0 - Systemy operacyjne

4.5.5.) Wartość części: 8122,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42410,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48708,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42410,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Suntar Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 850326858

7.3.3) Ulica: ul. Boya Żeleńskiego 5b

7.3.4) Miejscowość: Tarnów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-100

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42410,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42410,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48708,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42410,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Suntar Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 850326858

7.3.3) Ulica: ul. Boya Żeleńskiego 5b

7.3.4) Miejscowość: Tarnów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-100

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42410,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42410,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48708,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42410,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Suntar Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 850326858

7.3.3) Ulica: ul. Boya Żeleńskiego 5b

7.3.4) Miejscowość: Tarnów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-100

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42410,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21205,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24354,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21205,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Suntar Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 850326858

7.3.3) Ulica: ul. Boya Żeleńskiego 5b

7.3.4) Miejscowość: Tarnów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-100

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21205,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21094,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24354,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21094,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: iCOD.pl Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364490479

7.3.3) Ulica: ul. Grażyńskiego 51

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21094,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21094,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24354,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21094,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: iCOD.pl Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364490479

7.3.3) Ulica: ul. Grażyńskiego 51

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21094,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10547,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12177,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10547,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: iCOD.pl Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364490479

7.3.3) Ulica: ul. Grażyńskiego 51

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10547,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.