eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczytno › Rozbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej przy ul. Pułaskiego 10 w Szczytnie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej przy ul. Pułaskiego 10 w Szczytnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Szczytno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743410

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sienkiewicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Szczytno

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 89 624 72 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 89 624 72 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.pawelczyk@um.szczytno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.szczytno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/875066

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej przy ul. Pułaskiego 10 w Szczytnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7ec7b4e-7e15-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00249156

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025682/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rozbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej przy ul. Pułaskiego 10 w Szczytnie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00056692

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GM-P.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1286593,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest realizacja robót budowlanych polegających na: rozbudowie i przebudowie budynku użyteczności publicznej zlokalizowanego na działce nr 112 obręb 3 m. Szczytno przy ul. K. Pułaskiego 10 w Szczytnie.
2. W ramach przedsięwzięcia należy wykonać następujące prace:
1) rozbiórka istniejącego chodnika betonowego do budynku,
2) rozbiórka betonowej opaski wkoło budynku,
3) rozbiórka studzienek przyokiennych,
4) rozbiórka schodów zewnętrznych do pomieszczeń piwniczych,
5) rozbiórka i odtworzenie fragmentu ogrodzenie dochodzącego do budynku celem umożliwienia wykonania izolacji ścian piwnicznych i termomodernizacji ścian nadziemia,
6) wykonanie nowych chodników,
7) wykonanie nowej opaski wkoło budynku,
8) wykonanie nowych schodów zewnętrznych do piwnicy,
9) wykonanie nowych schodów zewnętrznych głównych wraz z podjazdem dla osób niepełnosprawnych,
10) demontaż stolarki okiennej i drzwiowej,
11) rozbiórka części ścianek działowych,
12) rozbiórka schodów wewnętrznych,
13) rozbiórka kominów wentylacyjnych,
14) skucie tynków, płytek ceramicznych itp.,
15) rozebranie poszycia dachu, rynien i rur spustowych,
16) rozebranie posadzek itp.,
17) poszerzenie otworów okiennych i drzwiowych, wykonanie nowych przebić, nadproży itp.,
18) wykonanie nowych schodów wewnętrznych,
19) wykonanie wydzielenia pożarowego ścian i stropów,
20) zamurowanie otworów,
21) wykonanie nowych ścianek działowych i nośnych,
22) remont stropów między kondygnacyjnych wraz z wymianą warstw posadzkowych itp. z ewentualnym ich wzmocnieniem,
23) ewentualne wzmocnienie konstrukcji dachu, wymiana krokwi,
24) wykonanie nowych kominów wentylacyjnych,
25) montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej,
26) montaż nowych parapetów zewnętrznych i wewnętrznych,
27) wykonanie nowych tynków, malowania ścian, okładzin ceramicznych,
28) wykonanie nowych wykończenia posadzek,
29) wykonanie nowego poszycia dachu wraz z ułożeniem nowej dachówki, wymianą rynien i rur spustowych,
30) wykonanie izolacji pionowej ścian piwnicznych,
31) wykonanie izolacji poziomej ścian zewnętrznych,
32) wykonanie ocieplenia ścian budynku wraz z wykończeniem wyprawą tynkarską, elewacyjną, oraz odtworzeniem cokołu z zachowaniem obecnej kolorystyki,
33) wykonanie ocieplenia stropu ostatniej kondygnacji,
34) ewentualne wykonanie podbicia ścian piwnicznychi inne roboty podlegające pod przebudowę budynku,
35) posadowienie altany,
36) demontaż wszystkich instalacji sanitarnych na budynku wraz z grzejnikami,
37) odcięcie dopływu gazu do budynku,
38) przeniesienie wodomierza do pomieszczenia węzła cieplnego wraz z wykonaniem fragmentu przyłącza wodociągowego na terenie działki inwestora,
39) wykonanie nowej instalacji c.o. wraz z montażem nowego kompaktowego węzła cieplnego,
40) wykonanie nowej instalacji wody zimnej i ciepłej wraz z montażem nowego bardziej, wydajnego podgrzewacza wody (podgrzewacz elektryczny),
41) wykonanie nowej instalacji kanalizacji sanitarnej wraz pionami i poziomami,
42) montaż niezbędnych urządzeń sanitarnych,
43) montaż wentylatorków łazienkowych,
44) montaż czerpni ściennych, nawietrzaków itp.,
45) demontaż wszystkich instalacji wewnętrznych,
46) wykonanie nowej rozdzielnicy RG oraz nowych rozdzielnic piętrowych,
47) wymianę wewnętrznych linii zasilających,
48) wykonanie nowych połączeń wyrównawczych i uziemiających,
49) wymianę instalacji gniazd wtykowych i oświetlanie,
50) wykonanie instalacji odgromowej wraz z nowym uziomem,
51) montaż wyłącznika ppoż. przy głównym wejściu do budynku,
52) wykonanie nowych instalacji teletechnicznych w tym telefonicznej i komputerowej,
53) wykonanie instalacji przepięciowej,
54) wykonanie oświetlenia terenu z elewacji budynku,
55) wykonanie oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego,
56) wykonanie murów oporowych,
57) obróbki blacharskie dachu,
58) wykonanie pomostu roboczego,
59) wykonanie murów oporowych
3. Roboty budowlane związane z realizacją przedmiotowego zamówienia będą wykonywane na podstawie pozwolenia na budowę nr I/777/20.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty
w dokumentacjach projektowych, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), przedmiarach robót, SWZ, wzorze umowy wraz załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 1245943,52 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych, dotyczących zadania inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa i przebudowa użyteczności publicznej przy ul. Pułaskiego 10 w Szczytnie” w zakresie robót branży konstrukcyjno – budowlanej, elektrycznej i sanitarnej.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad określonymi w załączonej dokumentacji projektowej robotami budowlanymi, a także współpracę z Zamawiającym w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy robót realizacji ww. robót, prac, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, w tym z dokumentacją projektową, przy zastosowaniu odpowiedniej jakości materiałów i technologii, rozliczenia robót w oparciu o umowne koszty ich realizacji oraz wykonania robót w terminie ustalonym w umowie.
3. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy, stanowiący przedmiot zamówienia, został określony w załączniku nr 8b do SWZ - wzór/projekt umowy.
4. Wykonawca wyłoniony w niniejszym postępowaniu będzie odpowiedzialny za: pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru zgodnie z art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane, normami i innymi przepisami polskiego prawa, dokumentacją techniczną i STWiORB oraz pozwoleniem na budowę oraz innymi decyzjami i pozwoleniami, wykonywanie innych czynności, o których mowa we wzorze umowy (załącznik nr 8b do SWZ), wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

4.5.5.) Wartość części: 40650,41 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2059867,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3567000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2059867,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDMAR Mariusz Budny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7611550851

7.3.3) Ulica: ul. Gwiaździsta 16

7.3.4) Miejscowość: Jednorożec

7.3.5) Kod pocztowy: 06-323

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2059867,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 283392,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Projektów Inżynierskich Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7451845795

7.3.3) Ulica: ul. B. Chrobrego 1

7.3.4) Miejscowość: Szczytno

7.3.5) Kod pocztowy: 12-100

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.