eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Zamówienie podobne dla zadania: Roboty bieżącego utrzymania dróg ekspresowych nr S12, S17, S19 i drogi krajowej nr 48 z podziałem na 4 części.Część 1: Oznakowanie i bezpieczeństwo dróg (...)



Ogłoszenie z dnia 2022-07-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zamówienie podobne dla zadania: Roboty bieżącego utrzymania dróg ekspresowych nr S12, S17, S19 i drogi krajowej nr 48 z podziałem na 4 części.Część 1: Oznakowanie i bezpieczeństwo dróg (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ w LUBLINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500161

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ogrodowa 21

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-075

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_publ_lublin@gddkia.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami krajowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zamówienie podobne dla zadania: Roboty bieżącego utrzymania dróg ekspresowych nr S12, S17, S19 i drogi krajowej nr 48 z podziałem na 4 części.Część 1: Oznakowanie i bezpieczeństwo dróg (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c8b26be-f3c7-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00249154

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00224090/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków, którą można wprowadzić do ogłoszenia - pełna treść uzasadnienia dostępna jest w sekcji Informacje dodatkowe

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: O/LU.D-3.2421.13.2022.AW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 855176,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót z zakresu bieżącego utrzymania drogi ekspresowej S17 na odcinku od granicy województwa mazowieckiego i lubelskiego do węzła Kurów Zachód (bez węzła) i drogi krajowej nr 48 na odcinku od km 153+520 do km 186+737.
W zakresie prac przewidywanych do wykonania w ramach bieżącego utrzymania dróg krajowych wchodzą następujące asortymenty:
- bieżące utrzymanie dróg (BUD),
- bieżące utrzymanie autostrad i dróg ekspresowych (BUA),
- bieżące utrzymanie obiektów inżynierskich (BUM),
obejmujące utrzymanie oznakowania, urządzeń brd, oświetlenia i zachowanie
bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

50232200-2 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej

45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej

45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych

50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

71314100-3 - Usługi elektryczne

50112120-0 - Usługi w zakresie wymiany szyb

71631480-8 - Usługi kontroli dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1262241,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1262241,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1262241,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AVR SPÓŁKA AKCYJNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252514215

7.3.3) Ulica: ul. JÓZEFA DIETLA, nr 93, lok. 4

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-031

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Zakres powierzony Podwykonawcom: Oznakowanie i oświetlenie poz. I-III, VI-IX, bezpieczeństwo poz. I-III, V-VI.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1262241,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-30

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

I. Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków w poz. 2.1.) Nazwa zamówienia - Zamawiający podaje pełną nazwę zamówienia: "Zamówienie podobne dla zadania: Roboty bieżącego utrzymania dróg ekspresowych nr S12, S17, S19 i drogi krajowej nr 48 z podziałem na 4 części. Część 1: Oznakowanie i bezpieczeństwo dróg - droga ekspresowa S17 na odcinku od granicy województwa mazowieckiego i lubelskiego do węzła Kurów Zachód (bez węzła) i droga krajowa nr 48 na odcinku od km 153+520 do km 186+737".
II. 1. Zamówienie zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego pn. „Roboty bieżącego utrzymania dróg ekspresowych nr S12, S17, S19 i drogi krajowej nr 48 z podziałem na 4 części. Część 1: Oznakowanie i bezpieczeństwo dróg - droga ekspresowa S17 na odcinku od granicy województwa mazowieckiego i lubelskiego do węzła Kurów Zachód (bez węzła) i droga krajowa nr 48 na odcinku od km 153+520 do km 186+737” (zamówienie przewidziane zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 poprzednio obowiązującej ustawy Pzp - obecnie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp (Dz.U. z 2019 poz. 2019) i jest zgodne z jego przedmiotem. Dodatkowo Zamawiający w treści SIWZ określił warunki udzielenia zamówień podobnych w brzmieniu: „Zamówienia podobne zostaną udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego w sytuacji, gdy: zostanie wyczerpana kwota umowna dla zamówienia podstawowego przed 30.06.2022 r., lub gdy nie zostanie jeszcze udzielone kolejne planowane zamówienie na utrzymanie ww. dróg na okres po 30.06.2022 r. Zamówienia podobne zostaną udzielone na okres nie dłuższy niż 12 miesięcy lub do wyczerpania kwoty umownej w zależności od tego co nastąpi wcześniej.”
2. Nie minął okres 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego (umowa z dnia 12.03.2020 r. nr O.LU.D- 3.2412.8.2019.cz.1.mc).
3. Zamówienie polega na powtórzeniu podobnych robót co w zamówieniu podstawowym. Zakres rzeczowy niniejszego zamówienia jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego.
4. Całkowita wartość przedmiotowego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.
5. Wartość szacunkowa niniejszego zamówienia nie przekracza kwoty jaka została przewidziana na zamówienia podobne, tj. kwoty 2 961 949,69 PLN (netto).
6. Przedmiotowe zamówienie zostało udzielone Wykonawcy zamówienia podstawowego, tj. AVR S.A. z siedzibą w Krakowie, ul. Józefa Dietla 93/4, 31-031 Kraków, po przeprowadzeniu negocjacji z tym Wykonawcą.
7. Wartość udzielonego zamówienia wynosi 1 026 213,00 zł (netto).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.