eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierakowice › Dostawę urządzeń IT wraz z oprogramowaniem w związku z realizacją projektu grantowego "Cyfrowa Gmina"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawę urządzeń IT wraz z oprogramowaniem w związku z realizacją projektu grantowego „Cyfrowa Gmina"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sierakowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674977

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lęborska 30

1.5.2.) Miejscowość: Sierakowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-340

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sierakowice@sierakowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sierakowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sierakowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawę urządzeń IT wraz z oprogramowaniem w związku z realizacją projektu grantowego „Cyfrowa Gmina"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d492845d-b379-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00249142

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024273/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawę urządzeń IT wraz z oprogramowaniem w związku z realizacją projektu grantowego „Cyfrowa Gmina"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt realizowany w ramach PO Polska Cyfrowa na lata 2014-2020. Oś Priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU. Działania 5.1. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00 (umowa nr 4423/2/2022 z dn. 06.04.2022 r.).

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00110377

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SUE.271.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszej części zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych, nienoszących śladów uprzedniego używania urządzeń IT wraz z oprogramowaniem, w tym:
i) 34 szt. – komputerów stacjonarnych (stacji roboczych) o minimalnych parametrach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (zwanym dalej „SOPZ”), stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ,
ii) 37 szt. – komputerów przenośnych (laptopów) o minimalnych parametrach określonych w SOPZ, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
iii) 4 szt. - serwerów o minimalnych parametrach określonych w SOPZ, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ;
iv) 3 szt. – serwerów NAS o minimalnych parametrach określonych w SOPZ, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
v) 28 szt. – oprogramowania biurowego (zawierającego co najmniej: arkusz kalkulacyjny, program do obsługi poczty elektronicznej, edytor tekstu oraz program do prezentacji) o minimalnych funkcjonalnościach określonych w SOPZ, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ;
vi) 1 kpl. - licencji na oprogramowanie systemowe o minimalnych funkcjonalnościach określonych w SOPZ, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.

UWAGA: Poprzez dostawę urządzeń Zamawiający rozumie wniesienie zakupionych przedmiotów, wskazanych przez upoważnione osoby, do konkretnych pomieszczeń placówek wymienionych w treści Załącznika nr 2.1 (formularz asortymentowo-cenowy) oraz 7 (Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia) do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

30213100-6 - Komputery przenośne

30214000-2 - Stacje robocze

48822000-6 - Serwery komputerowe

48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

4.5.5.) Wartość części: 384533,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszej części zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych, nienoszących śladów uprzedniego używania urządzeń IT, w tym:
i) 25 szt. – tabletów o minimalnych parametrach określonych w SOPZ, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ;
ii) 5 szt. - słuchawek stereo o minimalnych parametrach określonych w SOPZ, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ;
iii) 2 szt. – multiportów (replikatorów) USB o minimalnych parametrach określonych w SOPZ, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ;
iv) 4 szt. – drukarek wielofunkcyjnych o minimalnych parametrach określonych w SOPZ, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ;
v) 2 szt. – monitorów do komputera stacjonarnego o minimalnych parametrach określonych w SOPZ, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ;
vi) 2 szt. – monitorów interaktywnych o minimalnych parametrach określonych w SOPZ, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ;
vii) 1 szt. - kamery cyfrowej wraz ze statywem o minimalnych parametrach określonych w SOPZ, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ;
viii) 1 szt. – dysku twardego przenośnego o minimalnych parametrach określonych w SOPZ, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ;
ix) 5 szt. – bezprzewodowych myszy komputerowych o minimalnych parametrach określonych w SOPZ, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.

UWAGA: Poprzez dostawę urządzeń Zamawiający rozumie wniesienie zakupionych przedmiotów, wskazanych przez upoważnione osoby, do konkretnych pomieszczeń placówek wymienionych w treści Załącznika nr 2.1 (formularz asortymentowo-cenowy) oraz 7 (Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia) do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213200-7 - Komputer tablet

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

30231300-0 - Monitory ekranowe

30232110-8 - Drukarki laserowe

30233132-5 - Napędy dyskowe

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 91228,46 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszej części zamówienia jest zakup i dostawa oprogramowania specjalistycznego o minimalnych funkcjonalnościach określonych w SOPZ, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

4.5.5.) Wartość części: 12195,12 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 401612,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 499453,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 401612,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ogólnopolska Grupa IT Danuta Walczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5791326774

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 401612,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87594,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97692,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87594,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ogólnopolska grupa IT Danuta Walczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5791326774

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87594,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18822,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30135,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18822,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Axence Sp. z o.o. Sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751399589

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18822,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.