eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Remont obiektów Miasteczka Galicyjskiego w Nowym Sączu uszkodzonych w wyniku burzy i gradobicia.



Ogłoszenie z dnia 2021-10-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont obiektów Miasteczka Galicyjskiego w Nowym Sączu uszkodzonych w wyniku burzy i gradobicia.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Okręgowe w Nowym Sączu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000282122

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 56

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 184437708

1.5.8.) Numer faksu: 18 443 78 65

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@muzeum.sacz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.sacz.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont obiektów Miasteczka Galicyjskiego w Nowym Sączu uszkodzonych w wyniku burzy i gradobicia.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51af2e43-37c6-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00249132

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Powody zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki: W dniu 24 czerwca 2021 r. w wyniku wystąpienia ulewnych deszczy wichury i gradobicia uległy znacznemu uszkodzeniu budynki Miasteczka Galicyjskiego. W związku z powyższym zachodzi konieczność wykonania niezwłocznie remontu obiektów w celu uniknięcia pogorszenia ich stanu technicznego mogące nastąpić w wyniku kolejnych opadów deszczu i złych warunków atmosferycznych. W związku z powyższym Zamawiający postanowił skorzystać z art. 214 ust.1 pkt.5 ustawy Pzp - Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P/2/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 254106,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy przedmiot umowy obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie dotyczącym remontu obiektów Miasteczka Galicyjskiego w Nowym Sączu uszkodzonych w wyniku burzy i gradobicia. Remont obejmować będzie 20 obiektów w tym 17 budynków i 3 obiekty małej architektury. Remont wykonywany jest w celu przywrócenia dotychczasowego stanu technicznego obiektów:
Budynki objęte przedmiotem umowy:
Nr 1 budynek ochrony ( obsługi) :
1. wymiana uszkodzonej dachówki Marsylka,
2. impregnacja i konserwacja elementów drewnianych okien i drzwi,
3. wymiana uszkodzonych rynien wykonanych z blachy miedzianej.
Nr 2 – budynek fryzjera :
1. wymiana uszkodzonej dachówki Marsylka,
2. renowacja elewacji tynk cementowo-wapienny,
3. impregnacja i konserwacja elementów drewnianych elewacji, okien i drzwi,
4. wymiana uszkodzonych rynien wykonanych z blachy miedzianej.
Nr 3budynek sklep kolonialny :
1. impregnacja i konserwacja elewacji drewnianej i okien,
2. wykonanie obróbki blacharskiej włazu z blachy miedzianej,
3. wymiana uszkodzonych rynien wykonanych z blachy miedzianej.
Nr 4 - budynek usługowy – poczta :
1. wymiana uszkodzonej dachówki Marsylka,
2. impregnacja i konserwacja drzwi i okien,
3. renowacja elewacji.
Nr 5 - budynek usługowy – cukiernia:
1. renowacja elewacji tynk cementowo-wapienny 2 ściany,
2. impregnacja i konserwacja elementów drewnianych okien i drzwi,
3. wymiana uszkodzonych rynien wykonanych z blachy miedzianej.
Nr 6 - budynek krawca:
1. wymiana uszkodzonej dachówki Marsylka,
2. renowacja elewacji tynk cementowo-wapienny,
3. impregnacja i konserwacja elementów drewnianych okien i drzwi,
4. wymiana uszkodzonych rynien wykonanych z blachy miedzianej.
Nr 7 - budynek remizy :
1. wymiana uszkodzonej dachówki Marsylka,
2. renowacja elewacji tynk cementowo-wapienny,
3. impregnacja i konserwacja elementów drewnianych okien i drzwi,
4. wymiana uszkodzonych rynien wykonanych z blachy miedzianej,
5. wymiana obróbek blacharskich : wiatrownice, obróbki.
Nr 8 - budynek obsługi (recepcja) :
1. wymiana uszkodzonej dachówki Marsylka,
2. renowacja ścian wewnętrznych tynk cementowo-wapienny,
3. impregnacja i konserwacja elementów ścian zewnętrznych drewnianych,
4. wymiana uszkodzonych rynien wykonanych z blachy miedzianej,
5. wymiana obróbek blacharskich : wiatrownice, obróbki,
6. wymiana klapy dymowej.
Nr 9 - budynek antykwariat:
1. renowacja elewacji tynk cementowo-wapienny,
2. impregnacja i konserwacja ściany szczytowej drewnianej,
3. wymiana uszkodzonych rynien wykonanych z blachy miedzianej.
Nr 10 - budynek snycerza:
1. impregnacja i konserwacja ściany szczytowej drewnianej,
2. impregnacja i konserwacja elementów drewnianych okien ,
3. renowacja elewacji tynk cementowo-wapienny
4. wymiana uszkodzonych obróbek blacharskich wykonanych z blachy miedzianej.
Nr 11 - budynek galeria Paszyńska:
1. impregnacja i konserwacja ściany szczytowej drewnianej(łącznika),
2. impregnacja i konserwacja elementów drewnianych okien ,
3. renowacja elewacji tynk cementowo-wapienny
4. wymiana uszkodzonych obróbek blacharskich wykonanych z blachy miedzianej.
Nr 12 - budynek apteka :
1. impregnacja i konserwacja elewacji drewnianej,
2. impregnacja i konserwacja ściany drewnianej szczytowej,
3. renowacja elewacja ściana szczytowa tynk cementowo-wapienny,
4. impregnacja i konserwacja elementów drewnianych okien,
5. impregnacja i konserwacja drzwi drewnianych,
6. wymiana obróbek blacharskich ścian szczytowych 2 szt.,
7. wymiana uszkodzonych rynien miedzianych.
Nr 13 budynek fotograf + zegarmistrz:
1. renowacja elewacja tynk cementowo-wapienny 2 ściany,
2. wymiana uszkodzonych rynien miedzianych,
Nr 14 budynek drukarnia – garncarza:
1. renowacja elewacja tynk cementowo-wapienny 2 ściany,
2. wymiana uszkodzonych rynien miedzianych,
3. wymiana częściowa uszkodzonego pokrycia dachu z dachówki Marsylka,
4. wymiana obróbek blacharskich ścian szczytowych 2 szt.,
Nr 15 - budynek Dwór :
1. renowacja elewacja tynk cementowo-wapienny 9 ścian,
2. renowacja elewacja tynk cementowo-wapienny 1 ściany szczytowej i 2 ścian górnych,
3. wymiana uszkodzonych rynien miedzianych,
4. wymiana uszkodzonych rur spustowych miedzianych ,
5. wymiana obróbek blacharskich ścian,
6. renowacja balkonu ( 30 szt. słupków).
Nr 16 - budynek karczma :
1. impregnacja i konserwacja ścian drewnianych z bali 4szt,
2. impregnacja i konserwacja ścian górnych drewnianych z bali 2szt,
3. wymiana uszkodzonych rynien miedzianych,
4. impregnacja i konserwacja drzwi drewnianych 2 szt,
5. wymiana klapy dymowej 1 szt.,
6. renowacja ścian wewnętrznych tynk cementowo-wapienny pod klapą dymową.
Nr 20 – budynek Ratusza:
1. renowacja elewacji tynk cementowo-wapienny ściany dolne i górne,
2. wymiana uszkodzonych rynien miedzianych,
3. wymiana częściowa uszkodzonego pokrycia dachu z dachówki Karpiówki,
4. wymiana uszkodzonych obróbek blacharskich na budynku,
5. impregnacja i konserwacja okien drewnianych szt. 5,
6. wymiana klap dymowych Merkot 2 szt.,

Obiekty małej architektury objęte przedmiotem umowy:
Nr 17 studnia:
1. impregnacja i konserwacja słupków studni 8 szt.,
2. impregnacja i konserwacja drewnianych elementów konstrukcyjnych 4 szt.
Nr 18 kapliczka św. Nepomucena :
1. wymiana uszkodzonych obróbek i pokrycia zadaszenia,
2. renowacja słupków konstrukcyjnych kapliczki 4 szt.
Nr 19 – kapliczka świętego Floriana :
1. wymiana uszkodzonego pokrycia dachu z dachówki Marsylki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45443000-4 - Roboty elewacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270167,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270167,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270167,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AW BAUTEX sp. z O.O

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5170362609

7.3.3) Ulica: Papieska 41

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270167,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.