eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wysokie Małe › "Zakup nowego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x2"



Ogłoszenie z dnia 2022-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup nowego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x2”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna w Wysokiem Małym

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450715733

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: brak

1.5.2.) Miejscowość: Wysokie Małe

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-520

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 86 278 51 92

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ospwysokiemale@stawiski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stawiski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.stawiski.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Ochotnicza Straż Pożarna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Ochrona przeciwpożarowa oraz działania ratunkowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup nowego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x2”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7e0b72c-e7ed-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00249123

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00187827/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup nowego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x2

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OSP.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego znapędem 4x2. 2.Wymagania ogólne przedmiotu zamówienia: 1)pojazd musi być fabrycznie nowy, kompletny, nieużywany, wolny od wad fizycznych; 2)powinien posiadać wszystkie wymagane przepisami prawa zezwolenia na użytkowanie oraz dopuszczenie do obrotu, 3)pojazd musi posiadać wszystkie wymagania w zakresie dostępności dla służb ratunkowych, pożarniczych, gaśniczych, 4)Zamawiający zobligowany będzie do odbioru przedmiotu umowy w miejscu wskazanym przez Wykonawcę wraz z przeszkoleniem personelu z zakresu obsługi dostarczonego pojazdu, 5)Wymagania Zamawiającego dotyczące gwarancji na przedmiot zamówienia przedstawiają się następująco: a)minimum 24-miesięczny okres gwarancji na silnik i wszystkie podzespoły samochodu oraz zabudowy obejmującej funkcjonowanie samochodu, wady materiałowe i fabryczne; b)minimum 36-miesięczny okres gwarancji na powłokę lakierniczą; c)minimum 6-letni okres gwarancji na perforację nadwozia. 7)dostarczony samochód musi być wyposażony m.in. w: a)świadectwo homologacji na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, b)kartę gwarancyjną (wydaną w dniu odbioru pojazdu lub najpóźniej w dniu rejestracji pojazdu), c)kartę pojazdu, d)fabryczną instrukcję obsługi pojazdu, e)komplet kluczy w liczbie dostarczonej przez producenta, f)książkę serwisową w formie papierowej lub elektronicznej, g)w ramach gwarancji, Wykonawca zapewni bezpłatne naprawy gwarancyjne Samochodu,
h)odpowiedzialność z tytułu gwarancji jakości obejmuje zarówno wady powstałe z przyczyn tkwiących w Samochodzie w chwili dokonania odbioru przez Zamawiającego jak i wszelkie inne wady fizyczne Samochodu powstałe po jego odbiorze, pod warunkiem, że wady te ujawnią się w ciągu terminu obowiązywania gwarancji. 8)Wykonawca musi posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu, 9)Spełnia wymagania ogólne i
szczegółowe zgodnie z normą PN-EN 1846-1, 10)Posiada świadectwo homologacji podwozia, 11)Posiada świadectwo dopuszczenia wydane przez CNBOP-PIB w Józefowie k/Otwocka, 12)Spełnia wymagania polskich
przepisów o ruchu drogowym, z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997r.„Prawo o ruchu drogowym” (Dz.U. z 2020 r. poz. 110 z późn. zm.), wraz z przepisami wykonawczymi, 13)Spełnia wymagania Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu zasad bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. Nr 143, poz. 1002, z 2010 r. nr 85 poz. 553 oraz z 2018 r. poz. 984), 14)Spełnia wymagania Rozporządzenia Ministrów: Spraw Wewnętrznych, Obrony Narodowej, Finansów oraz Sprawiedliwości z dnia 22 marca 2019 r. w sprawie warunków w technicznych pojazdów specjalnych i pojazdów używanych do celów specjalnych Policji, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Służby Kontrwywiadu Wojskowego, Służby Wywiadu Wojskowego, Centralnego Biura Antykorupcyjnego, Straży Granicznej, kontroli skarbowej, Służby Celnej, Służby Więziennej i straży pożarnej (Dz. U. 2019 poz.594).
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wykaz minimalnych wymaganych parametrów techniczno - użytkowych,
wyposażenia samochodu ratowniczo – gaśniczego oraz wymagań w zakresie dostępności dla służb ratowniczo - gaśniczych (OSP w Wysokiem Małym) został opisany w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej samochodu stanowiącej Załącznik Nr 7 do Specyfikacji Warunków Zamówienia zwanej SWZ. 4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i
wariantowych. 5.Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 34144210-3 – Wozy strażackie 6.Rozwiązania równoważne. 1)w przypadku, gdy w załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane
przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 2)użycie w prowadzonym postępowaniu lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez
jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę, jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne
równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie
może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego dostawy spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 2

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 307800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 318816,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 307800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.W. BIBMOT BIK SP.J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 690248079

7.3.3) Ulica: UL. DRZEWIECKIEGO 1

7.3.4) Miejscowość: MIELEC

7.3.5) Kod pocztowy: 39-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 307800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.