eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › KPN/11/2022 "Zakup i dostawa mundurowania, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej na potrzeby Karkonoskiego Parku Narodowego"



Ogłoszenie z dnia 2022-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
KPN/11/2022 „Zakup i dostawa mundurowania, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej na potrzeby Karkonoskiego Parku Narodowego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021781314

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chałubińskiego 23

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-570

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 0048 75 75 537 26

1.5.8.) Numer faksu: 0048 75 75 533 48

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kpnmab.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpnmab.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.kpnmab.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

KPN/11/2022 „Zakup i dostawa mundurowania, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej na potrzeby Karkonoskiego Parku Narodowego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb3feec3-d810-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00249109

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011156/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup sortów mundurowych i odzieży BHP dla pracowników KPN.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00169674/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KPN/11/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR 1
1. Koszula z długim rękawem w kolorze białym – damska – 4 szt., męska - 6 szt.
1.Koszula z długim rękawem w kolorze białym - damska
Koszula w kolorze białym z długim rękawem, z przodu zapinana na guziki. Kołnierz na odcinanej stójce. Na lewym przodzie naszyta kieszeń o ściętych rogach. Rękawy długie wszyte w mankiety zapinane na guziki.

Tkanina zasadnicza
- kolor biała
- surowiec w składzie nie mniej niż 55 % bawełny
Wkładka z naniesieniem
- kołnierz 2-warstwowy
- stójka 1 warstwa
- mankiet 1 warstwa
- plisa 1 warstwa
- nici - dobrane do koloru tkaniny,
- guziki w kolorze tkaniny zasadniczej

2.Koszula z długim rękawem w kolorze białym – męska
Koszula męska w kolorze białym z długim rękawem, z przodu zapinana na guziki. Kołnierz na odcinanej stójce. Tył z fałdkami po bokach z doszywanym karczkiem tyłu. Na lewym przodzie naszyta kieszeń o ściętych rogach. Rękawy długie wszyte w mankiety zapinane na guziki.

Tkanina zasadnicza
- kolor biała
- surowiec w składzie nie mniej niż 55 % bawełny
Wkładka z naniesieniem
- kołnierz 2-warstwowy
- stójka 1 warstwa
- mankiet 1 warstwa
- plisa 1 warstwa
- nici - dobrane do koloru tkaniny,
- guziki w kolorze tkaniny zasadniczej

4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 1500 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR 2
1. Marynarka do munduru wyjściowego – damska 1 szt.
2. Spódnica do munduru wyjściowego – damska – 3 szt.
3. Spodnie do munduru wyjściowego – damskie 1 szt., męskie – 1 szt.
4. Kapelusz w kolorze ciemnozielonym - damski - 1 szt., męski – 1 szt.
5. Czapka typu maciejówka – damska – 2 szt.
6. Czółenka do munduru wyjściowego – 1 pary,
7. Półbuty do munduru wyjściowego – męskie -1 para
8. Kozaki zimowe – damskie – 1 szt.
9. Trzewiki zimowe do munduru wyjściowego – męskie – 1 para
10. Skarpety letnie w kolorze oliwkowym – 91 par
11. Skarpety zimowe w kolorze oliwkowym – 25 par
12. Krawat w kolorze zielonym –1 szt.
13. Pasek wąski do spodni w kolorze brązowym- damski – 4 szt., męski - 5 szt.,
14. Rękawice skórzane – damskie – 4 pary, męskie – 3 pary
Odzież i obuwie z Pakietu nr 2 musi spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska
z dnia 24 stycznia 2018 r. w sprawie wzoru legitymacji służbowej i wzorów umundurowania pracowników Służb Parków Narodowych oraz oznak służbowych dla poszczególnych stanowisk – dalej Rozporządzenie.


1.Marynarka do munduru wyjściowego
Marynarka jednorzędowa, zapinana na dwa guziki. W dole przodów kieszenie z dwiema wypustkami i patką. Tył ze szwem pośrodku. Rękawy dwuczęściowe z rozporkiem u dołu, do którego przyszyty jest guzik, 10 cm od dołu rękawa wykonana jest stebnówka. Podszewki z fałdą pośrodku. Na stójce przyszyty wieszak z taśmy wieszakowej. Guziki mundurowe wykonane z tworzywa sztucznego z wizerunkiem orła ustalonym dla godła Rzeczpospolitej Polskiej. Na lewym rękawie w odległości 8 cm poniżej wszycia rękawa umieszczona oznaka (logotyp) Parku.

Tkanina zasadnicza:
- kolor oliwkowo-zielony
- surowiec – 45 % wełna, 55 % elana

alternatywnie
Tkanina zasadnicza:
- kolor oliwkowo-zielony
- surowiec – 44 % wełna, 54 % poliester, 2 % lycra

Podszewka wiskozowa o splocie atłasowym:
- kolor khaki
- surowce – 100 % wiskoza
Wykonana zgodnie z Rozporządzeniem.

2.Spódnica do munduru wyjściowego
Spódnica prosta na podszewce. W górze przodu i tyłu po dwie zaszewki. W szwie środka tyłu w górze — zamek stebnowany obustronnie na 0,5 cm, w dole — kryty rozporek o długości uzależnionej od długości spódnicy. Pasek jednorzędowy o szerokości 3 cm, po bokach wszyte gumki. Zapięcie paska w tyle na guzik, od wewnątrz wieszaczki z taśmy 2 lub 4 zależne od obwodu spódnicy.

Tkanina zasadnicza:
- kolor oliwkowo-zielony
- surowiec – 45 % wełna, 55 % elana

alternatywnie
Tkanina zasadnicza:
- kolor oliwkowo-zielony wg zatwierdzonego wzoru
- surowiec – 44 % wełna, 54 % poliester, 2 % lycra

Podszewka wiskozowa o splocie atłasowym:
- kolor khaki
- surowce – 100 % wiskoza

Wykonane zgodnie z Rozporządzeniem.

3.Spodnie do munduru wyjściowego
Spodnie do munduru wyjściowego – damskie Krój damski. W przodach spodni dwie zakładki, kieszenie boczne skośne, przestebnowane na 0,5 cm od krawędzi. Lewy pasek jest przedłużony o 5 cm i zakończony prosto. Listewka lewa obrzucona, listewka prawa z przedłużeniem. W pasek jest wszytych 8 podtrzymywaczy oraz regulatory zapinane na guzik. Tylna kieszeń z dwoma wypustkami zapinana na guzik.

Spodnie do munduru wyjściowego – męskie
W przodach spodni dwie zakładki, kieszenie boczne skośne, przestebnowane na 0,5 cm od krawędzi. Lewy pasek jest przedłużony 0,5 cm i zakończony prosto. Listewka lewa obrzucona, listewka prawa z przedłużeniem. W pasek jest wszytych 8 podtrzymywaczy oraz regulatory zapinane na guzik. Tylna kieszeń z dwoma wypustkami zapinana na guzik

Tkanina zasadnicza:
- kolor oliwkowo-zielony wg zatwierdzonego wzoru
- surowiec – 45 % wełna, 55 % elana

alternatywnie
Tkanina zasadnicza:
- kolor oliwkowo-zielony wg zatwierdzonego wzoru
- surowiec – 44 % wełna, 54 % poliester, 2 % lycra

Podszewka wiskozowa o splocie atłasowym:
- kolor khaki wg zatwierdzonego wzoru
- surowce – 100 % wiskoza
Wykonane zgodnie z Rozporządzeniem.

4.Kapelusz w kolorze ciemnozielonym – damski, męski
Model wykonany w 100 % z włosa króliczego. Powierzchnia filcu gładka. Kolor filcu ciemnozielony. Kapelusz zdobiony plecionką filcową, wewnątrz kapelusza podszewka jedwabna i potnik.
Wykonany zgodnie z Rozporządzeniem.

5.Czapka typu maciejówka – damska
Czapka z denkiem owalnym wykonanym na podszewce półjedwabnej. Pośrodku denka na podszewce naszyta folia. Na otok nałożona jest taśma dekoracyjna. Daszek czapki koloru brązowego z brązowym spodem. Nad daszkiem przymocowany jest na dwóch guzikach pasek skórzany – brązowy ze sprzączką po prawej stronie. Nad daszkiem umieszczony wizerunek orła (godło) zgodny z obowiązującymi przepisami. Kolor oliwkowozielony.
Wykonana zgodnie z Rozporządzeniem.

6.Czółenka do munduru wyjściowego, damskie
Czółenka na półsłupku bez zapięć. Cholewka gładka ze skóry licowej, bez przeszyć lekko zachodzącą w zaokrąglony nosek. Minimalna ilość szwów. Wysokość obcasa ok. 3-4 cm Wierzchy wykonane ze skóry licowej bydlęcej. Kolor ciemnobrązowy.
Wykonane zgodnie z Rozporządzeniem.

7.Półbuty do munduru wyjściowego
Obuwie męskie klasyczne wykonane całkowicie ze skór naturalnych w kolorze brązowym. Wierzch ze skóry, wyściółka skórzana, podeszwy wykonane z kauczuku termoplastycznego. Minimalna ilość szwów. Sznurowadła brązowe.

8.Kozaki zimowe – damskie
Kozaki z długą cholewką, wykonane ze skóry naturalnej licowanej, klejone, kolor ciemnobrązowy, wysokość obcasa do 6 cm, zapinane na suwak, ocieplane.
Wykonane zgodnie z Rozporządzeniem.

9.Trzewiki zimowe do munduru wyjściowego – męskie
Trzewiki zimowe wykonane ze skóry licowej w kolorze brązowym. Buty powinny posiadać system sznurowania na sznurowadła oraz na zamek błyskawiczny umieszczony w obłożynie i przy szwie wewnętrznej. Podeszwa powinna być wykonana z kauczuku termoplastycznego. Wysokość obuwia mierzona wraz z podeszwą do najwyższego punktu cholewki wynosi dla rozmiaru 43 – 150mm±10mm (wysokość bez języka).
Wykonane zgodnie z Rozporządzeniem.

10.Skarpety letnie w kolorze oliwkowym – damskie, męskie
Skarpety w kolorze zielonym. Przędza zasadnicza: bawełna, poliamid, elastan. Wzmocniony spód, pięta i palce.
Wykonane zgodnie z Rozporządzeniem

11.Skarpety zimowe w kolorze oliwkowym – damskie, męskie
Skarpety zimowe w kolorze zielonym lub szarym. Przędza zasadnicza: bawełna, poliester, z dodatkiem poliamidu i elastanu. Wzmocniony spód, pięta i palce.
Wykonane zgodnie z Rozporządzeniem

12.Krawat w kolorze zielonym
Krawat w kolorze zielonym (wg zatwierdzonego wzoru) złożony z 3 elementów, połączonych ze sobą dwoma szwami (stębnówka).
Wykonany zgodnie z Rozporządzeniem

13.Pasek wąski do spodni w kolorze brązowym- damski, męski ,
Pasek wykonany w całości ze skóry, kolor brązowy, szerokość 3,5 cm.
Wykonany zgodnie z Rozporządzeniem

14.Rękawice skórzane – damskie, męskie
Rękawiczki zimowe 5-cio palcowe ze skóry w kolorze brązowym. Wkład ocieplany wykonany z anilany.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 7690 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR 3
1. Koszula z długimi rękawami w kolorze oliwkowozielonym– damska – 21 szt., męska – 17 szt.,
2. Spódnica w kolorze oliwkowozielonym – 8 szt.

1.Koszula z długimi rękawami w kolorze oliwkowozielonym
Lekka koszula z długim rękawem, zapinana z przodu na guziki. Krój damski dopasowany do sylwetki. Preferowana możliwość podwinięcia i przypięcia rękawów. W składzie min.30 % bawełny. Nad lewą piersią wyszyty napis „KARKONOSKI PARK NARODOWY” w kolorze białym (wielkość czcionki 10 mm).

2.Spódnica w kolorze oliwkowo-zielonym
Spódnica z funkcją spodenek. Materiał, z którego wykonana jest spódnica powinien posiadać właściwości umożliwiające szybkie odprowadzanie wilgoci. Krój umożliwiający swobodne poruszanie się. Dwie kieszenie po bokach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 9440 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR 4
1. Spodnie w kolorze oliwkowozielonym – damskie - 27 szt., męskie 48 szt.
Spodnie typu trekkingowe wykonane z trwałej, oddychającej tkaniny w kolorze zielonym lub oliwkowozielonym z elastycznymi wstawkami umożliwiającymi pełna swobodę ruchów. Dwie kieszenie z przodu oraz dwie zapinane kieszenie udowe. Anatomicznie skrojone kolana. Regulowany koniec nogawki (możliwość zwężenia). Szlufki na pasek (ok.5,5 cm). Spodnie zapinane na zamek oraz zatrzask lub guzik.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 36750 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR 5
1. Czapka polowa, letnia– damska 2 szt., męska –6 szt.,
2. Kamizelka typu softshell - damska – 15 szt., męska –20 szt.
3. Bluza polar – damska – 3 szt., męska -2 szt.
4. Bielizna termoaktywna – damska –14 kpl. , męska –17 kpl.

1.Czapka polowa, letnia – damska, męska
Wykonana z tkaniny bawełnianej w kolorze oliwkowo-zielonym lub khaki. Czapka z daszkiem typu „bejsbolówka” z regulacją obwodu i otworami wentylacyjnymi.

2.Kamizelka typu softshell - damska, męska
Kamizelka wykonana z przeciwwietrznej, oddychającej tkaniny w kolorze oliwkowozielonym. Zapinana na zamek błyskawiczny. Minimum dwie kieszenie zewnętrzne zapinane na zamki. Dopasowany krój. Wersja damska taliowana . Nad lewą piersią wyszyty napis „KARKONOSKI PARK NARODOWY” w kolorze białym (wielkość czcionki 10 mm). Gwarancja min. 24 miesiące.

3.Bluza polar – damska, męska
Bluza o technicznym kroju, w kolorze oliwkowo– zielonym, wykonana z dzianiny typu polar o walorach termicznych. Zapinana na zamek błyskawiczny, posiadająca min. 2 kieszenie zewnętrzne pionowe zapinane na zamek błyskawiczny. Dół bluzy regulowany. Dopasowany krój. Gramatura 180-220g/m2. Na lewym ramieniu 10 cm poniżej wszycia rękawa wyszyte kolorowe logo Karkonoskiego Parku Narodowego.

4.Bielizna termoaktywna – damska – kpl. , męska – kpl.
Bielizna termoaktywna wykonana z oddychającego szybkoschnącego materiału, min. 2% elastanu, zapewniająca naturalną termoregulację o przylegającym dopasowanym do ciała i anatomicznym kroju. Dostosowana o niskich temperatur w kolorze czarnym, szarym lub zielonym, zawierającej włókna srebra. Gwarancja min. 12 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 16260 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR 6
1. Czapka zimowa – (damska, męska) – 22 sz.
2. Rękawice ocieplane – damskie – 1 para, męskie - 2 pary

1.Czapka zimowa – damska, męska
Ciepła czapka, która się nie mechaci i posiada właściwości oddychające, nie pozostawiając wilgoci na skórze głowy, dwuwarstwowa, z dodatkiem wełny. W kolorze oliwkowo-zielonym, możliwe wstawki koloru czarnego.

2.Rękawice ocieplane – damskie, męskie
Wiatroszczelne i „oddychające” rękawice. Wnętrze wyściełane polarową podszewką. W kolorze czarnym. Anatomicznie ukształtowane palce. Regulowane zapięcie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 2960 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR 7
1. Bluza polowa typu softshell z logo – damska – 11 szt., męska – 15 szt.,
2. Kamizelka pikowana – damska – 8 szt., męska – 5 szt.,

1.Bluza polowa typu softshell z logo – damska, męska
Bluza o technicznym kroju z niską przepuszczalnością wiatru w kolorze oliwkowozielonym. Zapinana na zamek błyskawiczny, posiadająca min. 2 kieszenie zewnętrzne pionowe zapinane na zamek błyskawiczny. Dół bluzy oraz mankiety regulowane. Dopasowany krój. Wersja damska taliowana. Na lewym ramieniu 10 cm poniżej wszycia rękawa wyszyte i podklejone kolorowe logo Karkonoskiego Parku Narodowego Gwarancja min. 24 miesiące.

2. Kamizelka pikowana – damska, męska
Kamizelka w kolorze oliwkowo-zielonym, ciemnozielonym. Wypełnienie z puchu syntetycznego, min 100g/m2, o sprężystości min. 500 cuin. Przedłużony krój i tył, 2 kieszenie zapinane na zamek, zamek główny z wewnętrzną plisą przeciwwiatrową zakończoną patką chroniącą podbródek. Wersja damska taliowana .

4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 12350 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR 8
1. Kurtka zimowa do munduru wyjściowego w kolorze ciemnozielonym - wodoodporna z podpinką z tkaniny typu polartec – damska – 2 szt.,
2. Kurtka z odpinaną podpinką z polaru w kolorze ciemnoziel. męska –3 szt.

1.Kurtka zimowa do munduru wyjściowego w kolorze ciemnozielonym - wodoodporna z podpinką z tkaniny typu polartec – damska – szt., męska – szt.
Przedłużona kurtka (parka) na podszewce, regulowana talia, zapinana zamkiem, zamek główny chroniony listwą przyzamkową zapinana na rzepy. Wykonana z trwałej, specjalistycznej, wodoodpornej i oddychającej tkaniny (oddychalność max. RET 12, wodoszczelność min. 10 000 mm). Mankiety z regulacją. Szwy podklejone taśmą z membrany, której użyto w konstrukcji kurtki. Regulowany kaptur. Na lewym ramieniu 10 cm poniżej wszycia rękawa wyszyte i podklejone kolorowe logo Karkonoskiego Parku Narodowego.
Podpinka
Wykonana z tkaniny typu polartec, nie ulegającej filcowaniu, w kolorze ciemnozielonym zapinana na zamek błyskawiczny kostkowy z możliwością podpięcia do kurtki wierzchniej. Gramatura polaru 200g/m2. Rękawy wykończone mankietem


2.Kurtka z odpinaną podpinką z polaru w kolorze ciemnozielonym – damska, męska
Kurtka :
Na podszewce, zapinana zamkiem. Zamek główny chroniony listwą przyzamkową - zapinaną na rzepy lub zamek wodoodporny. Kurtka wykonana z trwałej, specjalistycznej, wodoodpornej i oddychającej tkaniny (RET 3 -7, wodoszczelność min. 20 000 mm). 2 kieszenie zewnętrzne zapinane na zamek, rękawy wykończone mankietem z regulacją. Szwy podklejone taśmą z membrany, której użyto w konstrukcji kurtki. Regulowany kaptur. Na lewym ramieniu 10 cm poniżej wszycia rękawa wyszyte i podklejone kolorowe logo Karkonoskiego Parku Narodowego.
Podpinka -
Wykonana z tkaniny typu polartec, nie ulegającej filcowaniu, w kolorze ciemnozielonym zapinana na zamek błyskawiczny kostkowy z możliwością podpięcia do kurtki wierzchniej. Gramatura min. 200 g/m2. Rękawy wykończone mankietem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 3000 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR 9
1. Kurtka przeciwdeszczowa z logo – damska –11 szt., męska –8 szt. ,
2. Spodnie przeciwdeszczowe – damskie – 5 szt., męskie –17 szt,

1.Kurtka przeciwdeszczowa z logo – damska, męska
Lekka kurtka przeciwdeszczowa wykonana z trwałej, specjalistycznej, wodoodpornej i oddychalnej tkaniny (RET 0 - 6, wodoszczelność min. 15 000 mm) w kolorze oliwkowo-zielonym, ciemnozielonym lub czarnym. Szwy podklejone taśmą z membrany, której użyto w konstrukcji kurtki. Kurtka zapinana na zamek wodoodporny (bryzgoszczelny) lub zakryty listwą, kieszenie zewnętrzne, zapinane na zamki wodoodporne (bryzgoszczelne). Kaptur o regulowanej objętości. Ściągacz u dołu kurtki. Mankiety regulowane. Dopasowany krój. Wersja damska taliowana. Na lewym ramieniu 10 cm poniżej wszycia rękawa umieszczone kolorowe logo Karkonoskiego Parku Narodowego. Gwarancja min. 24 miesiące.
2.Spodnie przeciwdeszczowe – damskie, męskie
Spodnie przeciwdeszczowe wykonane z wodoodpornej oddychalnej tkaniny (min
wodoodporność 10.000 mm słupa wody, oddychalność min. 10000 g/m2/24h) w kolorze oliwkowo-zielonym, ciemnozielonym lub czarnym. Szwy podklejone taśmą z membrany, której użyto w konstrukcji spodni. Rozpinane nogawki co najmniej do połowy uda. Gwarancja min. 24 miesiące.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 17410 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR 10
1. Półbuty do munduru polowego – damskie – 13par, męskie –24 pary.
Półbuty na grubej zelówce z membraną klimatyczną GORE-TEX lub równoważną w kolorze ciemnobrązowym, oliwkowozielonym, zielonym i czarnym wykonane ze skóry licowej lub zamszowej, dopuszczalne wstawki z materiału., na profilowanej, gumowej podeszwie. Podeszwa stabilna przylegająca do podłoża.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 16650 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR 11
1. Trzewiki z membraną /obuwie terenowe całoroczne –damskie -3 pary, męskie – 19par
Buty całoroczne, sznurowane za kostkę wykonane ze skóry licowej lub nubuku w kolorze ciemnobrązowym z membraną klimatyczną GORE-TEX lub równoważną. Wodoodporne
z oddychającą wyściółką. Buty z wysokim gumowanym otokiem. W kostce system gwarantujący jej stabilizację bez zwiększania ucisku na staw. Podeszwa średnio twarda z anatomicznym ukształtowaniem przekroju, dobrą chwytnością krawędzi, własnościami tłumienia wstrząsów, antypoślizgowym protektorem Minimalna ilość szwów. Wkładka profilowana pochłaniająca pot, szybkoschnąca z amortyzatorem wstrząsów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 18700 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR 12
1. Trzewiki z membraną /obuwie terenowe w wersji letniej – damskie –13 par, męskie –10 par

Buty na sezon wiosna – jesień o lekkiej, solidnej konstrukcji. Waga jednego buta (roz. 42) max. 750g. Sznurowane za kostkę, wykonane ze skóry naturalnej z wykorzystaniem membrany klimatycznej GORE-TEX lub równoważnej (wodoodporne z oddychającą wyściółką, wymienną profilowaną wkładką wchłaniającą pot i amortyzującą wstrząsy). Buty z wysokim gumowanym otokiem w modelu męskim. W kostce system gwarantujący jej stabilizację bez zwiększania ucisku na staw. Podeszwa średnio twarda z anatomicznym ukształtowaniem przekroju, dobrą chwytnością krawędzi, własnościami tłumienia wstrząsów, antypoślizgowym protektorem. Minimalna ilość szwów. Wkładka profilowana pochłaniająca pot, szybkoschnąca z amortyzatorem wstrząsów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 11500 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR 13
1. Ubranie robocze zimowe – męskie – 1 szt.
2. Ubranie robocze letnie – damskie – 1, męskie – 5 szt.
3. Koszula flanelowa –damska 2 szt.; męska – 2 szt.
4. Buty gumowe – damskie 1 para, męskie 2 pary

1. Ubranie robocze zimowe męskie
Komplet: bluza i spodnie
Tkanina w kolorze ciemnozielonym, poliestrowo-bawełniana o masie powierzchniowej nie mniejszej niż 290g/m2, charakteryzująca się dużym stopniem odporności na przemoczenie oraz przepuszczająca parę wodną.
1) Spodnie do pasa
Spodnie ocieplane do pasa, zapinane na guziki lub zamek błyskawiczny z dodatkową regulacją obwodu pasa, kieszenie boczne oraz dolne naszyte na nogawkach. Spodnie o dodatkowo ryglowane w miejscach najbardziej narażonych na rozprucie oraz posiadają wzmocnienia na kolanach.
Gwarancja min. 12 miesięcy.
2) Bluza
Bluza ocieplana zapinana na guziki lub zamek błyskawiczny z możliwą regulacją obwodu pasa, kieszenie naszyte na klatce piersiowej oraz dwie kieszenie boczne. Buza dodatkowo ryglowana
w miejscach najbardziej narażonych na rozprucie oraz powinna posiadać wzmocnienia na barkach i łokciach.
Gwarancja min. 12 miesięcy.
Wymagane potwierdzenie zgodność z PN dla poszczególnych elementów lub całego kompletu.
2.Ubranie robocze letnie – damskie, męskie
Komplet: bluza i spodnie
Tkanina w kolorze ciemnozielonym, bawełniana o masie powierzchniowej o gramaturze nie mniejszej niż 280g/m2 z udziałem naturalnej bawełny o właściwościach przewietrzania i przepuszczania pary wodnej.
Bluza z wykładanym kołnierzem zapinana na guziki, na piersiach dwie kieszenie z patką wykonane z tego same go materiału. Rękawy zapinane na guziki.
1) Spodnie typu ogrodniczki
Spodnie typu ogrodniczki na szelkach regulowanych, zapinane z przodu, na gumkach, z podniesionym karczkiem, zapinane po bokach na guziki, kieszenie boczne wzmacniane oraz dolne naszyte na nogawkach. Spodnie dodatkowo ryglowane w miejscach najbardziej
narażonych na rozprucie oraz posiadają wzmocnienia na kolanach.
Gwarancja min. 12 miesięcy.
2) Bluza
Bluza zapinana na guziki lub zamek błyskawiczny, kieszenie naszyte na klatce piersiowej oraz dwie kieszeni e boczne. Bluza dodatkowo ryglowana w miejscach najbardziej narażonych na rozprucie, powinna posiadać wzmocnienia na barkach i łokciach.
Gwarancja min. 12 miesięcy
Wymagane potwierdzenie zgodność z PN dla poszczególnych elementów lub całego kompletu
3. Koszula flanelowa męska
Tkanina wykonana w 100% z bawełny, kolorystyka z dominującą ciemną zielenią o gramaturze min. 200 g/m2. Koszula z długim rękawem, zapinana na guziki, naszywana kieszeń na piersi.
Cholewka wykonana w całości z grubej skóry bydlęcej, brak wstawek z materiałów sztucznych. Podeszwa zewnętrzna i wewnętrzna wykonana z poliuretanu (dwie gęstości), antypoślizgowa z systemem absorpcji uderzeń pod piętą, kompozytowy podnosek. Wysokie a kostkę. Buty w kolorze czarnym lu b brązowym, sznurowane. Gwarancja min. 12 miesięcy. Zgodność z normą EN ISO 20346

4.Buty gumowe, damskie, męskie
Wykonane z trwałego PCV – w kolorze ciemnozielonym. Podszewka antypoślizgowa, wymienna wyściółka buta. Kołnierz ściągany sznurem zapobiega wpadaniu zanieczyszczeń do środka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 1458 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR 14
1. Kurtka puchowa – damska -15 szt., męska – 20 szt.
Kurtka z kapturem w kolorze oliwkowo-zielonym, ciemnozielonym. Wypełnienie z puchu syntetycznego lub naturalnego (preferowany puch syntetyczny), min 100g/m2, o sprężystości min. 500 cuin, Przedłużony krój i tył, 2 kieszenie zapinane na zamek, zamek główny z wewnętrzną plisą przeciwwiatrową zakończoną patką chroniącą podbródek. Wersja damska taliowana .

4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 24500 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR 15
1. Ochraniacze na buty - 17 szt.
2. Okulary przeciwsłoneczne – 11 szt.
3. Okulary przeciwsłoneczne z wkładkami korekcyjnymi – 4 szt.
4. Gogle S2 – 8 szt., S 3 1 szt.
5. Gogle z możliwością założenia na okulary korekcyjne S2 -8 szt.

1. Ochraniacze na buty
Lekkie ochraniacze wykonane z wytrzymałego, wodoodpornego materiału w kolorze ciemnozielonym lub czarnym, zapinane z przodu na zamek błyskawiczny kryty listwą lub zapinane na rzepa. Ochraniacze o prostym kroju, z systemem regulacji u góry, wytrzymałym paskiem lub linką do mocowania pod podeszwą i haczykiem do mocowania sznurowadła. Gwarancja min. 12 miesięcy.

2.Okulary przeciwsłoneczne
Dopasowane okulary przeciwsłoneczne w kolorze czarnym, z filtrem zabezpieczającym przed promieniami ultrafioletowymi (filtr min. UV 400). Kategorie szkieł i przepuszczalność światła: szkła przyciemnione: kat.3 - intensywne światło słoneczne - 8%-18%. Soczewki z filtrem polaryzacyjnym i wysoką odpornością na zarysowania. W zestawie z etui. Gwarancja min. 12 miesięcy.

3.Okulary przeciwsłoneczne z wkładkami korekcyjnymi
Dopasowane okulary przeciwsłoneczne w kolorze czarnym, z filtrem zabezpieczającym przed promieniami ultrafioletowymi (filtr min. UV 400). Wyposażone w specjalną ramkę optyczną umożliwiającą osadzenie szkieł korekcyjnych. Kategorie szkieł i przepuszczalność światła: szkła przyciemnione: kat.3 - intensywne światło słoneczne - 8%-18%. Soczewki z filtrem polaryzacyjnym i wysoką odpornością na zarysowania. W zestawie z etui. Gwarancja min. 12 miesięcy.

3.Gogle S2, S3
100% filtr UVA, UVB i USC, podwójna szybka, ANTIFOG, w komplecie woreczek ochronny, służący również do czyszczenia szkieł, kryte gąbką otwory powietrzne umożliwiające wewnętrzną cyrkulację powietrza, guma mocująca gogle dwustronnie regulowana,

4.Gogle możliwość założenia na okulary korekcyjne - S2,
100% filtr UVA, UVB i USC, podwójna szybka, ANTIFOG, w komplecie woreczek ochronny, służący również do czyszczenia szkieł, kryte gąbką otwory powietrzne umożliwiające wewnętrzną cyrkulację powietrza, guma mocująca gogle dwustronnie regulowana,

4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 5510 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR 16
1. Plecak turystyczny -3 szt.
2. Plecak skiturowy – męski - 4szt.
3. Termos - 5 szt.
1. Plecak turystyczny
Lekki plecak o pojemności od 35 do 40 l w kolorze ciemnozielonym, czarnym lub szarym (możliwe wstawki koloru szarego lub czarnego) wykonany z tkaniny wodoodpornej, odpornej na ścieranie i przedarcia. Plecak wyposażony w regulowany pas biodrowy ipiersiowy, szelki wyścielane o ergonomicznym kształcie, boczne panele, kieszeń w klapie. Zamknięcie komory głównej klapą. Plecak wyposażony dodatkowo w osłonę p. deszczową chowaną w klapie lub specjalnej komorze. Plecak z systemem wentylacji pleców.Gwarancja min. 24 miesiące.
2. Plecak Skiturowy
Plecak skiturowy wykonany z wodoodpornego materiału, o pojemności od 30 l do 40 l. Posiadający specjalną kieszeń na ABC lawinowe, zapięcie na narty oraz dodatkowysystem mocowania kasku. Plecak powinien posiadać dodatkowe mocowanie na kije i sprzęt alpinistyczny. Gwarancja min. 24 miesiące.
3.Termos
Termos dwuściankowy wykonany ze stali nierdzewnej o pojemności 0,7 lub 0,75 litra, wyposażony w korek oraz kubek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 2950 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przyczyną unieważnienia przedmiotowej części postępowania jest fakt, iż w postępowaniu dla tego Pakietu nie została złożona żadna oferta, zaistniały przesłanki z art. 255 pkt 1 ustawy, obligujące Zamawiającego do unieważnienia niniejszego postępowania.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przyczyną unieważnienia przedmiotowej części postępowania jest fakt, iż w postępowaniu dla tego Pakietu nie została złożona żadna oferta, zaistniały przesłanki z art. 255 pkt 1 ustawy, obligujące Zamawiającego do unieważnienia niniejszego postępowania.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przyczyną unieważnienia przedmiotowej części postępowania jest fakt, iż w postępowaniu dla tego Pakietu nie została złożona żadna oferta, zaistniały przesłanki z art. 255 pkt 1 ustawy, obligujące Zamawiającego do unieważnienia niniejszego postępowania.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta Wykonawcy, podlega odrzuceniu jako że jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Oferta jest niezgodna w sposób zasadniczy i nieusuwalny, wada oferty nie podlega konwalidacji i uzasadnia jej odrzucenie na podstawie przepisu art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy. W związku z tym jako, że wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu, zaistniały przesłanki z art. 255 pkt 2) ustawy obligujące Zamawiającego do unieważnienia postępowania w zakresie Pakietu nr 4.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przyczyną unieważnienia przedmiotowej części postępowania jest fakt, iż w postępowaniu dla tego Pakietu nie została złożona żadna oferta, zaistniały przesłanki z art. 255 pkt 1 ustawy, obligujące Zamawiającego do unieważnienia niniejszego postępowania.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przyczyną unieważnienia przedmiotowej części postępowania jest fakt, iż w postępowaniu dla tego Pakietu nie została złożona żadna oferta, zaistniały przesłanki z art. 255 pkt 1 ustawy, obligujące Zamawiającego do unieważnienia niniejszego postępowania.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przyczyną unieważnienia przedmiotowej części postępowania jest fakt, iż w postępowaniu dla tego Pakietu nie została złożona żadna oferta, zaistniały przesłanki z art. 255 pkt 1 ustawy, obligujące Zamawiającego do unieważnienia niniejszego postępowania.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przyczyną unieważnienia przedmiotowej części postępowania jest fakt, iż w postępowaniu dla tego Pakietu nie została złożona żadna oferta, zaistniały przesłanki z art. 255 pkt 1 ustawy, obligujące Zamawiającego do unieważnienia niniejszego postępowania.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta Wykonawcy, podlega odrzuceniu jako że jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Oferta jest niezgodna w sposób zasadniczy i nieusuwalny, wada oferty nie podlega konwalidacji i uzasadnia jej odrzucenie na podstawie przepisu art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy. W związku z tym jako, że wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu, zaistniały przesłanki z art. 255 pkt 2) ustawy obligujące Zamawiającego do unieważnienia postępowania w zakresie Pakietu nr 9.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21344,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21344,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21344,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Walkabout Sp. z o.o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272522063

7.3.3) Ulica: ul. Al. Jerozolimskie 53,

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-697

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21344,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 88 dni

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta Wykonawcy, podlega odrzuceniu jako że jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Oferta jest niezgodna w sposób zasadniczy i nieusuwalny, wada oferty nie podlega konwalidacji i uzasadnia jej odrzucenie na podstawie przepisu art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy. W związku z tym jako, że wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu, zaistniały przesłanki z art. 255 pkt 2) ustawy obligujące Zamawiającego do unieważnienia postępowania w zakresie Pakietu nr 11.

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta Wykonawcy, podlega odrzuceniu jako że jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Oferta jest niezgodna w sposób zasadniczy i nieusuwalny, wada oferty nie podlega konwalidacji i uzasadnia jej odrzucenie na podstawie przepisu art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy. W związku z tym jako, że wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu, zaistniały przesłanki z art. 255 pkt 2) ustawy obligujące Zamawiającego do unieważnienia postępowania w zakresie Pakietu nr 12.

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przyczyną unieważnienia przedmiotowej części postępowania jest fakt, iż w postępowaniu dla tego Pakietu nie została złożona żadna oferta, zaistniały przesłanki z art. 255 pkt 1 ustawy, obligujące Zamawiającego do unieważnienia niniejszego postępowania.

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta Wykonawcy, podlega odrzuceniu jako że jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Oferta jest niezgodna w sposób zasadniczy i nieusuwalny, wada oferty nie podlega konwalidacji i uzasadnia jej odrzucenie na podstawie przepisu art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy. W związku z tym jako, że wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu, zaistniały przesłanki z art. 255 pkt 2) ustawy obligujące Zamawiającego do unieważnienia postępowania w zakresie Pakietu nr 14.

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta Wykonawcy, podlega odrzuceniu jako że jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Oferta jest niezgodna w sposób zasadniczy i nieusuwalny, wada oferty nie podlega konwalidacji i uzasadnia jej odrzucenie na podstawie przepisu art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy. W związku z tym jako, że wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu, zaistniały przesłanki z art. 255 pkt 2) ustawy obligujące Zamawiającego do unieważnienia postępowania w zakresie Pakietu nr 15.

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3503,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3503,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3503,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Walkabout Sp. z o.o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272522063

7.3.3) Ulica: ul. Al. Jerozolimskie 53

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-697

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3503,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.