eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Urządzenie placu wiejskiego w m. Łapiguz - budowa altany i ogrodzenia.



Ogłoszenie z dnia 2023-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Urządzenie placu wiejskiego w m. Łapiguz - budowa altany i ogrodzenia.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zamość

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368724

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Peowiaków 92

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 639 29 59

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@zamosc.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugzamosc.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/750270

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Urządzenie placu wiejskiego w m. Łapiguz - budowa altany i ogrodzenia.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ac39700-d37a-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00249044

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053106/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Urządzenie placu wiejskiego w m. Łapiguz - budowa altany i ogrodzenia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00165240

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa altany w miejscowości Łapiguz w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Urządzenie
placu wiejskiego w m. Łapiguz – budowa altany i ogrodzenia”.
1. Na zakres tych robót składa się w szczególności:
ALTANA:
a) Powierzchnia 33,67 m2,
b) Altana o konstrukcji drewnianej z dachem dwuspadowym,
c) Kształt altany sześciokątny o bokach podstawy 360 cm,
d) Fundamenty pod słupy altany punktowe 6szt. o wymiarach 30x30x80 cm z betonu B25,
e) Konstrukcja na słupach nośnych o przekroju kwadratowym 10x10 cm,
f) Słupy usztywnione zastrzałami 10x10 cm,
g) Krokwie o wymiarach 8x12 cm,
h) Łączenie z fundamentami poprzez kotwy stalowe,
i) Na pięciu bokach -barierki ażurowe drewniane wys.100cm
j) Kolor należy ustalić z Inwestorem,
k) Połać dachowa obita struganą deską o szerokości 15 cm, gr. 3,2cm,
l) Na deskowaniu położona papa podkładowa, następnie gont bitumiczny z posypką ceramiczną w kolorze brązowym,
m) między papą podkładowa a gontem, okapnik z blachy powlekanej w kolorze gontu,
n) od czoła narożnik z blachy powlekanej w kolorze gontu,
o) materiał konstrukcyjny sosna,
p) Drewno wysuszone w suszarni,
q) Elementy drewniane strugane, zaokrąglane frezem,
r) Drewno podwójnie impregnowane impregnatami głęboko penetrującymi, dodatkowo altana malowana oraz zabezpieczona
przed działaniem warunków atmosferycznych lakierem wodnym nawierzchniowym.
POSADZKA:
Posadzka pod zadaszeniem wykonana z kostki wibroprasowanej gr. 6cm na podsypce piaskowej gr 15 cm ujęta w obrzeże
betonowe.
WYPOSAŻENIE ALTANY:
Altana wyposażona w 2 stoły oraz ławki zgodnie z projektem:
a) materiał sosna,
b) drewno wysuszone w suszarni,
c) wszystkie elementy drewniane strugane, zaokrąglane frezem,
d) drewno podwójnie impregnowane impregnatami głęboko penetrującymi, dodatkowo malowane oraz zabezpieczona przed
działaniem warunków atmosferycznych lakierem wodnym nawierzchniowym,
e) kolor spójny z altaną, należy uzgodnić z Inwestorem,
f) stoły i ławy zamontowane na stałe.
Zamówienie będzie rozliczane kosztorysowo.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca
1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, normami, instrukcjami
producentów stosowanych urządzeń i materiałów, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
Materiały dostarczone i użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do
obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r.
poz. 2351 z późn. zm.).
Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu
zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami i wytycznymi.
Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek uwzględnienia wszystkich uwarunkowań istniejącej
infrastruktury.
Szczegółowy rodzaj robót budowlanych oraz zakres prac został określony w dokumentacji dołączonej do postępowania, w
skład której wchodzą m.in.:
• projekt budowlany
• specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
• przedmiary robót.
Wykonawca zobowiązany jest samodzielne sporządzić kosztorys ofertowy UPROSZCZONY (na podstawie załączonej do
postępowania dokumentacji i przedmiaru robót) i załączyć go do oferty jako ZAŁĄCZNIK NR 2.
Brak kosztorysu ofertowego skutkować będzie odrzuceniem oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58302,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61223,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58302,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FITNESS-BUD JACEK PUPIEC

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9221130496

7.3.3) Ulica: MIĄCZYN 115B

7.3.4) Miejscowość: MIĄCZYN

7.3.5) Kod pocztowy: 22-455

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58302,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.