eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żerków › Remont dróg gminnych nr G620011P i G620012P w miejscowości Raszewy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg gminnych nr G620011P i G620012P w miejscowości Raszewy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żerków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855475

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Adama Mickiewicza 5

1.5.2.) Miejscowość: Żerków

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-210

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627403024

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zerkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zerkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-42f8b36b-c4d4-11ee-a84d-d63fc4d19e65

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg gminnych nr G620011P i G620012P w miejscowości Raszewy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42f8b36b-c4d4-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00249016

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00062378/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont dróg gminnych nr G620011P i G620012P w miejscowości Raszewy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00092931

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RPR.ZP.271.2.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2245629,59 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont dróg gminnych nr G620011P i G620012P oraz przebudowa sieci wodociągowej wraz z wymianą przyłączy wodociągowych w miejscowości Raszewy.
Zakres prac związanych z remontem dróg obejmuje:
Remont drogi gminnej nr G620011P (dz. nr 283/4):
- remonty cząstkowe istniejącej nawierzchni jezdni,
- oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni jezdni,
- regulacja wysokościowa istniejących włazów kanalizacji sanitarnej,
- remont istniejącej sieci kanalizacji deszczowej poprzez wymianę rur, studni rewizyjnych i wpustów deszczowych,
- wymianę krawężników betonowych wraz z ułożeniem ścieku z kostki brukowej,
- ułożenie warstwy wiążąco-wyrównawczej oraz ścieralnej z betonu asfaltowego,
- wykonanie ścinki i umocnienia poboczy za pomocą kruszywa łamanego,
- wymiana barier ochronnych,
- regulacja wysokościowa istniejących zjazdów.
Remont drogi gminnej nr G620012P (dz. nr 319):
− remonty cząstkowe istniejącej nawierzchni jezdni,
− oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni jezdni,
−remont istniejącej sieci kanalizacji deszczowej poprzez wymianę rur, studni rewizyjnych i wpustów deszczowych,
− krawężników betonowych wraz z ułożeniem ścieku z kostki brukowej,
− ułożenie warstwy wiążąco-wyrównawczej oraz ścieralnej z betonu asfaltowego,
− wykonanie ścinki i umocnienia poboczy za pomocą kruszywa łamanego,
− regulacja wysokościowa istniejących zjazdów.
Zakres prac związanych z przebudową wodociągu i wymianą przyłączy wodociągowych obejmuje:
- przebudowa istniejącej sieci wodociągowej po istniejącej trasie Ø110 PE100 RC PN16, dz. nr 283/1, 283/4, 319, 316, 269/2, 73/4, 74/1, 75/1, 52/1,53/1, 54/1.
Długość sieci wodociągowej Ø110 PE 100 RC PN16 – 1630,0m
Zagłębienie – 1,5 m
Projektowany przewód wodociągowy wykonany zostanie z rur PEHD100-RC Æ 110 mm SDR
11 PN16. Projektowany wodociąg należy wykonać wg PN-EN 12201-1÷5:2004, w połączeniu z
norma dotyczącą armatury wodociągowej PN-EN 1074-1÷5:2002.
Włączenie projektowanego wodociągu nastąpi w istniejący wodociąg rur PE Ø110 w dz. nr
283/1 i 73/4.
- Przyłącza wodociągowe wykonane będą z rur PE-HD 100 Æ 40 mm PN16. Podłączenie do wodociągu PE Ø 110 mm należy wykonać za pomocą opaski do nawiercania z odejściem gwintowanym Ø 110/1 1/4”. Na przyłączach należy zabudować zasuwę domową DN32 z żeliwa sferoidalnego, obudowę teleskopową wraz ze skrzynką uliczną „teleskopową”, przedłużaczem wrzeciona i pokrętłem. Przewody łączyć za pomocą złączek dla rur PE typu ISO. Przyłącza należy wprowadzić do budynków do pomieszczeń, w których znajdują się zestawy wodomierzowe. Istniejące zestawy wodomierzowe należy wymienić na nowe. Zaprojektowano wodomierz DN15 do wody zimnej. Przed i za wodomierzem zamontować należy zawory odcinające grzybkowe DN25. Za wodomierzem i zaworem odcinającym na instalacji zamontować zawór zwrotny antyskażeniowy np. SOCLA typu EA. Wodomierz montować na specjalnej konsoli.
Przyłącze ułożyć na głębokości min. 1,5m poniżej poziomu terenu.
W trakcie przebudowy wodociągu i wymiany przyłaczy należy zapewnić ciągłość dostawy wody dla odbiorców.
Szczegółowy zakres prac znajduje się w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2277781,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2688022,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2277781,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych DROBUD S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250675218

7.3.3) Ulica: Asfaltowa 1

7.3.4) Miejscowość: Golina

7.3.5) Kod pocztowy: 63-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty brukarskie, roboty instalacyjne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2277781,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zadanie współfinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.