eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustka › "Budowa i modernizacja przepompowni ścieków na terenie gminy Ustka" w systemie zaprojektuj i wybuduj Zamówienie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych



Ogłoszenie z dnia 2022-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa i modernizacja przepompowni ścieków na terenie gminy Ustka”
w systemie zaprojektuj i wybuduj
Zamówienie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład:
Programu Inwestycji Strategicznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wójt Gminy Ustka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979878

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dunina 24

1.5.2.) Miejscowość: Ustka

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-270

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.8.) Numer faksu: 0598144257

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ustka.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ustka.ug.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.ustka.ug.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa i modernizacja przepompowni ścieków na terenie gminy Ustka”
w systemie zaprojektuj i wybuduj
Zamówienie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład:
Programu Inwestycji Strategicznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f45730c5-c14d-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00248747

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024689/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa i modernizacja przepompowni ścieków na terenie gminy Ustka – roboty budowlane

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest finansowane z budżetu Gminy Ustka oraz dofinansowane z Programu Rządowy fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00129109/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.13.2022.MA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3201000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: zaprojektowanie (wykonanie dokumentacji projektowej) oraz wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i budowie nowych przepompowni ścieków w technologii przepompowni suchych w m. Dębina, Bałamątek, Wodnica, Grabno oraz modernizacja budynku i budowa nowej stacji zlewnej na terenie części mechanicznej oczyszczalni ścieków w m. Rowy, Gmina Ustka oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie wybudowanego obiektu budowlanego.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Lokalizacja – obręb Wodnica dz. nr 148/5; obręb Grabno dz. nr 160/10; obręb Bałamątek dz. 237/3; obręb Dębina dz. nr 13/1, obręb Rowy stacja zlewna dz. 234.
2) Zakres przedmiotu zadania obejmuje zaprojektowanie każdego z obiektów odrębnie oraz wykonanie robót budowlanych poprzez wykonanie dokumentacji projektowej na podstawie Programu funkcjonalno – użytkowego (PFU).
3) Dokumentację projektową należy opracować zgodnie z przepisami prawa i Polskimi Normami, zgodnie z wytycznymi zawartymi w tematycznych przepisach szczegółowych, a także zasadami wiedzy technicznej oraz sztuki budowlanej, a w szczególności:
a) ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.),
b) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane ( Dz. U z 2021 r., poz. 2351 ze zm.),
c) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tj. Dz. U. z 2019 roku, poz. 1065),
d) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2021 r. - w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U z 2021 r., poz. 2454)
e) innych przepisów normujących przedmiot umowy,
f) W przypadku zmiany przepisów wskazanych w punktach poprzedzających wykonawca wykona przedmiot w oparciu o przepisy obowiązujące na dzień odbioru przedmiotu umowy.
4) Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania przedsięwzięcia z zachowaniem najwyższych standardów, z wykorzystaniem najlepszej wiedzy i praktyki inżynierskiej.
5) Wykonawca jest zobowiązany do:
a) uzyskania map do celów projektowych,
b) uzyskania wszelkich niezbędnych wymaganych prawem opinii rzeczoznawców w zakresie rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej,
c) uzyskania wszelkich pozwoleń, uzgodnień, warunków technicznych przyłączenia, wymaganych decyzji administracyjnych dla całego zadania objętego zamówieniem, niezbędnych do uzyskanie pozwolenia na budowę w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane. (Umowa zakłada uzyskanie pozwolenia na budowę na zakres określony w § 3 ust. 1 projektu umowy), jednakże w przypadku gdy wystarczające do realizacji danego obiektu będzie zgłoszenie na rozpoczęcie robót , Wykonawca będzie mógł odstąpić od uzyskania pozwolenia na budowę za uprzednią zgodą Zamawiającego,
d) uzyskania w imieniu zamawiającego dokumentu uprawniającego do realizacji robót budowlanych.
6) W ramach wykonania zakresu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) opracowania dokumentacji w formie papierowej, tj.:
- map do celów projektowych – 1 egz.,
- projektu do pozwolenia na budowę zawierającego projekt zagospodarowania terenu (PZT) oraz projekt architektoniczno – budowlany (PAB) – szt. 4,
- projektu technicznego zawierającego wszystkie branże – szt. 4,
- specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót - 4 egz.,
- przedmiaru robót - 2 egz.,
- kosztorysu inwestorskiego - 2 egz.,
- uzyskania niezbędnych uzgodnień, opinii i oświadczeń;
b) sporządzenia w formie elektronicznej nagranej na nośniku CD w 2 egzemplarzach:
- całość w formacie *pdf,
- dokumenty tekstowe z rozszerzeniem *doc,
- arkusze kalkulacyjne - format XLS/XLSX (arkusze kalkulacyjne muszą posiadać aktywne formuły),
- rysunki w formacie *dwg, *dxf (do odczytu w programie AUTOCAD),
- kosztorysy w formacie *kst, *ath,
Wymagane jest aby pliki wersji elektronicznej i w *PDF odpowiadały teczkom wersji drukowanej, rysunki zawierały podpisy projektantów i inne elementy naniesione na wersję drukowaną.
7) Dokumentacja projektowa winna spełniać wymagania określone w art. 99 -103 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych oraz przepisach wykonawczych w ww. ustawy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawarty został w Programie Funkcjonalno – Użytkowym stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ oraz w załączniku nr 10 do SWZ opis przedmiotu zamówienia.
4. Przeniesienie praw autorskich przedmiotu umowy następuje bez ograniczeń, co do terytorium, czasu i liczby egzemplarzy na polach eksploatacji wymienionych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1062 ze zm.), obejmujących bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia.
5. W ramach zadania Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia robót z uwzględnieniem ust. 6 pkt 3 oraz do wykonania robót budowlanych wynikających z ustaleń Programu funkcjonalno-użytkowego (PFU) oraz z opracowanej dokumentacji budowlanej.
6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z 07 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. 2021 poz. 2351).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4508450,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5196750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4508450,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Inżynierskie Budzisz spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692421435

7.3.3) Ulica: Przyjaciół 21

7.3.4) Miejscowość: Konikowo

7.3.5) Kod pocztowy: 76-024

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Przedsiębiorstwo Inżynierii Środowiska Eko Wodrol sp. z o.o.
ul. Słowiańska 13
75-846 Koszalin


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4508450,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 oraz w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2, jeżeli zamawiający przewiduje takie wymagania:
Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących roboty w zakresie: robót przygotowawczych, robót konstrukcyjnych, robót elektrycznych, robót sanitarnych, wykonania pompowni ścieków i systemu wizualizacji.
Czynności te mieszczą się w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 8 do SWZ – wzorze umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.