eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzcinica › "MODERNIZACJA ODCINKÓW DRÓG GMINNYCH"



Ogłoszenie z dnia 2024-03-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"MODERNIZACJA ODCINKÓW DRÓG GMINNYCH"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzcinica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854926

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 47

1.5.2.) Miejscowość: Trzcinica

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-620

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@trzcinica.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzcinica.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzp.trzcinica.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"MODERNIZACJA ODCINKÓW DRÓG GMINNYCH"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bfca3105-b116-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00248695

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017346/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja odcinków dróg gminnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt objęty dofinansowaniem w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład, Program Inwestycji Strategicznych, nr wniosku o dofinansowanie Edycja8/2023/4650/PolskiLad (dalej jako Projekt)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00031222

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRS-VI.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja odcinków dróg gminnych w miejscowości Trzcinica.
1.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje remont – wymianę konstrukcji jezdni w miejscowościach: Pomiany o długości 0,650 km oraz Piotrówka o długości 1.020 km
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
-roboty przygotowawcze na odcinkach 1,020 km oraz 0,650 km,
-roboty ziemne,
-wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych.
3. Inne wymagania:
1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, przy czym okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu.
2) Okres rękojmi za wady jest równy okresowi gwarancji, o którym mowa w ppkt 1.
3) Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia powoła kierownika budowy.
4) Wykonawca przy odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do przedstawienia certyfikatów, deklaracji zgodności lub atestów jakościowych wbudowanych materiałów oraz innych dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
5) Wykonawca zobowiązuje się rzetelnie i terminowo wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej oraz etyką zawodową.
6) Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do:
a) zapewnienia obsługi geodezyjnej (geodezyjnego wytyczenia w terenie),
b) dostarczenia Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej (2 egzemplarze w wersji papierowej i wersję elektroniczną) oraz geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (3 egzemplarze w wersji papierowej i wersję elektroniczną map),
c) zapewnienia bezpieczeństwa ruchu drogowego w czasie wykonywania robót, a także opracowania projektu organizacji ruchu wraz z niezbędnymi ustaleniami i zezwoleniami,
d) przestrzegania i spełniania warunków oraz wymogów zawartych w opiniach, uzgodnieniach i decyzjach organów i instytucji opiniujących i uzgadniających projekt budowlany,
e) dopełnienia wszelkich zaleceń wynikających z uzgodnień branżowych projektu, w tym czynności formalno-prawnych,
f) uzyskania uzgodnień, badań i opinii niezbędnych do użytkowania przedmiotu zamówienia, oraz dokonanie zawiadomienia o zakończeniu budowy do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.
g) codziennego utrzymania czystości i porządku na terenie wykonywania robót budowlanych (bieżącego usuwania zbędnych materiałów, odpadów i śmieci po zakończeniu dnia pracy),
h) zorganizowania i zabezpieczenia frontu robót w taki sposób, aby nie stworzyć zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji,
i) natychmiastowego i skutecznego usunięcia wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót,
j) czynnego udziału w odbiorach przez służby zewnętrzne,
k) zabezpieczenia placu budowy pod względem bhp i p.poż. oraz ponoszenia odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji umowy,
l) protokolarnego przejęcia od Zamawiającego terenu robót,
m) wykonania i przedłożenia Zamawiającemu, w terminie 7 dni od daty podpisania umowy, harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego, uwzględniającego wykonanie wszystkich robót. Harmonogram musi zawierać wszelkie koszty składające się na cenę oferty niezbędne do realizowania zmówienia z ich podziałem na poszczególne elementy,
n) zapewnienia dozoru mienia na terenie prowadzonych robót (na własny koszt),
o) Wykonawca ma obowiązek wykonania przedmiotu umowy z materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2023 poz. 682 ze zm., dalej jako Prawo budowlane) oraz okazywanie na każde żądanie Zamawiającego lub inspektora nadzoru inwestorskiego certyfikatów zgodności każdego używanego na budowie wyrobu,
p) wykonania niezbędnych badań potwierdzających właściwości i prawidłowe wykonanie robót, w tym protokołów zagęszczenia gruntu, badań grubości warstw konstrukcyjnych po zagęszczeniu,
q) zapewnienie na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji. Wykonawca jako wytwórca odpadów, w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. 2023 poz. 1587 ze zm.), ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji przedmiotu zamówienia odpadów zgodnie z w/w ustawą i ustawą z 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. 2022 poz. 2556 ze zm.) oraz w razie potrzeby zgłosić informację o wytwarzanych odpadach do właściwego organu,
r) kompletowania w tracie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz przygotowania do odbioru końcowego kompletu dokumentów niezbędnych przy odbiorze,
s) usunięcia wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez nadzór inwestorski w trakcie trwania robót w terminie nie dłuższym niż termin 14 dni liczonych od dnia powiadomienia Wykonawcy w sposób pisemny (wpis do dziennika budowy, protokół ustaleń, notatka służbowa obustronnie podpisana),
t) usuwania wszelkich stwierdzonych usterek i wad podczas okresu gwarancji i rękojmi, w terminie 14 dni od daty pisemnego powiadomienia przez Zamawiającego,
u) niezwłocznego informowania Zamawiającego i Inspektora nadzoru inwestorskiego o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót,
v) niezwłocznie przerywania robót na żądanie Zamawiającego,
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących dokumentach:
1) Projekcie budowlanym – Remont – wymiana konstrukcji drogi gminnej w miejscowości Piotrówka stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ,
2) Projekcie budowlanym – Remont – wymiana konstrukcji drogi gminnej w miejscowości Pomiany stanowiącym Załącznik nr 10 do SWZ,
3) Przedmiarze robót – Remont – wymiana konstrukcji drogi gminnej w miejscowości Piotrówka stanowiącym Załącznik nr 11 do SWZ,
4) przedmiarze robót – Remont – wymiana konstrukcji drogi gminnej w miejscowości Pomiany stanowiącym Załącznik nr 12 do SWZ.


UWAGA: Przedmiary robót mają wyłącznie charakter poglądowy i mogą stanowić jedynie materiał pomocniczy do sporządzenia kalkulacji ceny przez Wykonawcę. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udostępnienia przedmiarów w wersji edytowalnej.
5. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarte jest odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, czyli takie, które zagwarantują realizację przedmiotu zamówienia w zgodzie z zapisami opisu przedmiotu zamówienia i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych.
6. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zawarte jest odniesienie do określonych etykiet, o których mowa w art. 104 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane spełniają równoważne wymagania określonej przez Zamawiającego etykiety.
7. W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez Zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, Zamawiający akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że roboty budowlane, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety.
8. Wykonawca, w sytuacjach opisanych w pkt 6-8 powyżej tj. w przypadku zamiaru zastosowania rozwiązań równoważnych zobowiązany jest wskazać te rozwiązania i wykazać, za pomocą dowolnych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W takiej sytuacji w/w dokumenty będą stanowiły przedmiotowe środki dowodowe, a Wykonawca składa je wraz z ofertą.
9. Zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 9 lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia uzupełnienia w wyznaczonym terminie, z zastrzeżeniem art. 107 ust. 3 ustawy Pzp.
10. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
11. Zamawiający, na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę (zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy t.j. Dz.U. 2023, poz. 1465), osób wykonujących następujące czynności związane z realizacją zamówienia: prace ziemne, prace operatora sprzętu takiego jak np. koparka (o ile osoba ta nie jest właścicielem sprzętu).
12. Sposób weryfikacji oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę w/w wymagań dotyczących zatrudnienia oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały szczegółowo opisane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
13. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
14. Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia wizji lokalnej. W przypadku chęci umówienia wizji lokalnej należy skontaktować się z osobą wskazaną w rozdziale VIII pkt 1.
15. Zamawiający informuje, że nie przewiduje zebrania Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SWZ, a w trakcie ewentualnej wizji lokalnej nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania związane z SWZ.
16. Jednocześnie Zamawiający informuje, że nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej, ani sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233121-3 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1395100,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1690526,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1395100,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kępińskie Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe SA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250828975

7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 8

7.3.4) Miejscowość: Kępno

7.3.5) Kod pocztowy: 63-600

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1395100,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.